Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 02:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hvis man ved, at man lammer sig hver weekend, så er det jo ikke dumt at variere det på en såden måde, at man fx tager MDMA den ene weekend og ketamin den anden (osv. osv., hvad man nu strikker sammen af idéer), da de ikke roder ved samme centre i hjernen. Men jeg tror bestemt også, at KenIshii har fat i den lange ende. Uanset hvad man indtager, så er det farligt at gøre det til en fast vane, da man lærer sin hjerne, hvordan den skal fungere.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
... psychedelika, ugen efter ecstasy?.. er det ikke lidt at be om et badtrip ?

hvis jeg var dig, ville jeg smide en pauseweekend med hash ind i imellem hver eneste weekend.. - HVIS du virkelig skal være på nået hver weekend

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
spiffeh skrev:

Så skal man godt nok være følsom, og så burde man da slet ikke køre den stil.

Titel:
Dedikeret medlem

Minimal skrev:
spiffeh skrev:

Så skal man godt nok være følsom, og så burde man da slet ikke køre den stil.

Hvis vi antager at man har tænkt nogle tanker som har været store for en på ecstasy vil et psykedelika da nemt kunne rode ved de tanker på en ubehagelig måde.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
hejsa
det var også den filosofi jeg havde dengang jeg var teenager. Varier stofferne så man ikke vænner sig til et enkelt stof, så virker de bedre. Men facts er at det ikke dur i længden at være på hårde stoffer hver weekend. Hverdagene bliver kedeligere og kedeligere, og weekenden bliver ekstra kedelig hvis man ikke er på noget. Så hellere drikke og ryge og nøjes med de hårde stoffer engang imellem, det er mit råd

venlig hilsen
Martin

Titel:
Junior medlem

En blæser der varer hver weekend og hele året ud vil kun fucke dig op.. Du bliver mega afhængig af at være på noget hverr weekend, og det tidspunkt hvor du evt. bliver nød til at stoppe dit forbrug (oftest fordi du rammer en mur mht. til dit sind og krop), vil det være et helvede for dig.. Jeg synes ikke nogen burde kaste sig ud i dette vilde projekt ;-)

Drik øl/sprut, bliv fed og dum og bevar dit sind istedet, og tag så narko engang om måneden/hver anden måned..

Rettet af mod, ingen på boardet er narkomaner, vi er blot ganske normale mennesker med en interesse for stoffer. Husk On Topic

@MOD, det er jo en åbenlys løgn.. Jeg ved da at der er mange narkomaner her på boardet.. og der skal også være plads til offtopic (deraf kommer udtrykket offtopic).. for at være ærlig synes jeg det lyder lidt som om at jeg ramte et ømt punkt.. Jeg er selv bruger af stoffer, og jeg synes der burde være åben diskussion om sådan noget, da HR også er for at forhindre evt. narkomani!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]