psytaihai skrev:
jeg har købt sådan et growkit for 3uger siden ca. jeg dunkede det i 12timer+ med varmt/over lunkent varmt vand.
Jeg stiller dem i lys i ca. 12timer om dagen temperaturen er om natten 18grader+ og om morgen til aften ca. 23 grader nogen gange 25..
Og nu er der endelig sket noget i growboxen der er kommet 2-3 svampe frem ? men heller ikk mere de 2 af dem sidder nærmest sammen og den sidste står i den anden ende af boxen.. den største/højeste er 1,5-2cm og de andre er lige lidt mindre..
det er 3 dage siden de kom frem ? skal jeg regne med der kommer flere frem ? jeg kan slet ikk se andre "skud" eller noget som helst... tror i først resten kommer til anden dunk'ing af boxen ?
jeg har været meget opmærksom på at gøre klar til dunkning osv. for at slippe for u-ønskede bakterier..
er jeg bar for urolig for mit projekt eller hvad ?
mit spørgsmål er egentlig om jeg skal regne med der kommer flere eller om det blir ved de 3 resten af growet ? og om der evt. kan komme flere ved 2 flush ?
Giv det noget mere tid kan også sagtens være det første flush ikke giver det helt vilde men så glæd til det næste

hvertfald hvad jeg har erfaret med de growkits jeg har haft