Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 13:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hey til alle jer her på Psychedelia.dk.

Faldt over jeres side for nogen dage siden og har læst ihærdigt herinde siden. Fik nemlig af uransagelige grunde lyst til at prøve et trip, eller flere hvis jeg kan lide det første.
Altid troet på at man ikke skal udelukke at prøve ting, bare fordi nogen har bestemt at det er dårligt for en og derfor forbudt.

Lidt om mig: Jeg er i 20'erne, studerende med ønske om at blive forfatter, og har førhen kun prøve hash af andre sindspåvirkende stoffer udover de almindelige såsom sukker, tobak og kaffe.

Jeg tænkte i første omgang at jeg ville gå ud og plukke nogen svampe selv, men efter at havde læst jeres svampeplukke guide igennem og fundet ud af at jeg er en dør til at se forskel på svampe, tænkte jeg at jeg nu engang ikke har lyst til at dø for at prøve et trip bare fordi jeg ikke kan skelne SN svampe fra dødeligt giftige svampe, så bestilt mit først growkit hjem.
En af det der nemme nogen, der bare skal åbnes, dunkes, drænes og så kommer det af sig selv(stort set).

Har dog tænkt mig, at hvis dette trip er fedt, at jeg i fremtiden vil prøve mig med at lave min egne cakes. Men alting til sin tid.

Ejer desværre intet digitalt kamera, så denne log hvor jeg, udover at skrive med folk som ønske mig velkommen, vil skrive om fremskridtet jeg får, i første omgang med growkit og måske senere med egne cakes, vil blot blive med beskrivende ord og med vægt på de svampe jeg får.

Men i hvert fald, så vil jeg allerede nu sige tak for de mange fede råd der er at finde herinde og udtrykke hvor glad jeg er for at være blevet medlem af jeres side :)

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
velkommen til - håber du finder opholdet berigende

Titel:
Medlem

held og lykke med det :)

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Så ankom kittet igår morges og de kogte vand var koldt igår aftes, så fyldte sættet og lukkede det til og om 4 timer kan jeg så dræne det overskydende vand fra og sætte hætten på.

Blev ikke 100% så sterielt som jeg først havde tænkt (med handsker, mundmaske, hårnet og hovedrengøring før det blev dunket), men var forholdsvis rent med nyvaskede hænder og arme og rørte ikke ved noget inde i sættet, så skulle være ok :)

Bliver spændende om en uge eller to når de første skud skulle begynde at vise sig, forhåbentligt.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Over de sidste dage er der vokset hvid beklædning frem og alting set godt ud og her til aften da jeg kommet hjem er der dukker de første 3-5 skud frem :) uha, den næste uge bliver spændende at følge

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

De sidste par dage har været rigtig nice! Først var der små 2-3mm skud en aften da jeg kom hjem og næste morgen var de så vokset til omkring 1cm.
Nu her, dagen derpå, er der 12 skud i alt, den højeste nok omkring 2cm og de fleste andre mindst 1cm høje :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis du ikke ejer et kamera, så få dig et :D Det er nice!

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Det er på min liste over ting jeg skal anskaffe :) måske bliver det i samme omgang som mit næste projekt, hvor jeg vil lave svampe fra syringe i egne kager :) og siden mit sidste indlæg er de største vokset til cirka 3 cm, det er tale om 5-6timer, det vildt

Titel:
Medlem

Hej NiceGuy og velkommen til. Held og lykke med dit projekt.

Håber dog ikke det bliver en trend at samtlige brugere opretter en personlig log. Så skal der vidst laves en ny kategori til det. :)

Det kunne da selvfølgelige være acceptabelt hvis tråden var spækket med supersaftige, højopløselige og 100x indzoomede billeder. :roll:

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

grappa_zappa skrev:
Hej NiceGuy og velkommen til. Held og lykke med dit projekt.

Håber dog ikke det bliver en trend at samtlige brugere opretter en personlig log. Så skal der vidst laves en ny kategori til det. :)

Det kunne da selvfølgelige være acceptabelt hvis tråden var spækket med supersaftige, højopløselige og 100x indzoomede billeder. :roll:

Ja, ville gerne havde kunnet det, men ja, vil skrive om alting jeg gør angående svampe dyrkning i denne log, så skulle i hvert fald ikke bliver mere end en tråd fra mig ;) Håber dog at senere projekter kan være med billeder.

Medlem

Mr.NiceGuy skrev:
har førhen kun prøve hash af andre sindspåvirkende stoffer udover de almindelige såsom sukker, tobak og kaffe.
Du skulle tage at prøve alkohol en dag - det kan være meget behageligt. :wink:

Jeg må i øvrigt også indrømme at jeg ikke helt ser pointen i denne form for "brugerlogs", men så længe vi ikke bliver oversvømmet af lignende tråde går det jo nok.

Junior medlem
Brugeravatar

Mungojohn skrev:
Mr.NiceGuy skrev:
har førhen kun prøve hash af andre sindspåvirkende stoffer udover de almindelige såsom sukker, tobak og kaffe.
Du skulle tage at prøve alkohol en dag - det kan være meget behageligt. :wink:

Jeg må i øvrigt også indrømme at jeg ikke helt ser pointen i denne form for "brugerlogs", men så længe vi ikke bliver oversvømmet af lignende tråde går det jo nok.

Hehe, glemte alkohol i min lille remse der ;)

Men ser ud til at der er mange som ikke synes om en log uden billeder, så måske jeg bare vil stoppe med at skrive ting her (i denne tråd, anyway).

Vil dog som en sidste ting nævne, at mit growkit nu er oppe og havde ekstremt mange skud og en del af dem rimelig store. 30 til 40 skud og en god del af dem er nu her (1 uge efter de første skud overhovedet kom) omkring 5-6cm høje, og det er første flush, så hvis andet flush bliver endnu bedre, så kan jeg ikke vente til at se det :)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: 2400 Kbh NV
Hvis det er fordi du er på spanden har jeg vist et halvdefekt digi kamera som du gerne må låne.
PM hvis det er.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]