Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 02:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Tæve patter?
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark. Mellem Skagen, og Tyskland.
Vil først og fremest melde ud allerede nu, at denne tråd på ingen måder skal tages for sjovt, selv om det godt kunne lyde lidt sådan.. :oops:

Jeg har det her problem, med at have tævepatter, ganske simpelt har jeg 2 hårde forholdsvis store knuder i mine "Patter". De er ca 3,5*3,5 cm, og er med til at jeg har små patter faktisk.

Jag kan ikke gå med stramme trøjer, t-shirts, osv. uden at jeg er flov over at folk kan se jeg har de her små "strutter", rent faktisk sætter de nogle gange mit selvværd ned, fordi jeg ikke lige kan smide trøjen, som alle de andre gutter på stranden.

Er der nogen af jer der har samme problem?
Har hørt noget om at man kan få dem operet dem væk på sygesikringens regning, hvis man kringlede forklaringen lidt til lægen.
Nogen der har noget at bidrage med?

Ved på ingen måder om det her er det rigtige sted at poste, men det er det eneste forum jeg følger med på. Derfor vil jeg gerne have dette tages seriøst, da det allederede er stort skridt for at poste det herinde.

Iversenm8.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Søg læge! Han er klart den som kan give den bedste hjælp, og som du selv siger for du det dårlig psykisk af det og det er der jo ingen grund til hvis man kan gøre noget..

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Op i dig... HÆHÆHÆ
Søg læge! Så hurtigt som muligt, som jeg har forstået det så lyder det ikke særlig normalt det der.

Titel:
Annoying attention wh0re!
Brugeravatar

Geografisk sted: In the chopaaaaaaaa.
Erdette en mulighed?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Jeg så en udsendelse omkring mænd der havde "patter". Det er faktisk ikke så unormalt som mange går og tror. Men gå du roligt til lægen. Men er du lidt "buttet" i det i forvejen? Fordi det kan også godt betyde at de blive større.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Hvis det ligefrem er knuder, som du skriver, så skal du ihvertfald gå til lægen.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
har du benyttet steroider?

Titel:
Medlem

Geografisk sted: i et træ
Har også set den udsendelse med mænd med "patter". Der var bla. andet en der var så flov over sine patter at han stadig var jomfru selvom han var 30 år eller noget i den dur.. Det er slet ikke det værd.. Mit råd er gå til lægen, der får du den aller bedst mulige hjælp. Husk på at lægen sikkert har set det før eller det der var værrre og dine læge er der for at hjælpe dig.. Har dog gået i klasse med en der havde lidt det samme "problem". Det gik over efter et års tid og var blot pga. han var i puberteten..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Lyder som gyno ja. Som rigtigt rigtigt mange mænd lider af.
- Har du også puffy nipples? Bliver de større når det er varmt?

Hvis du går til lægen og siger at det gør ondt, og at du virkelig har det dårligt med det, så plejer staten at betale det.

Men gør du det kun for kosmetikens skyld, så stårde 11-15.000 på egen regning.
- Og du kan vel ligeså godt få noget ud af dine skattepenge.
Det er et lille snit, de ligger lige under brystvorten, typisk under kraftig lokalbedøvelse.
Og 8-9 dage efter kan man sågar begynde at træne igen, hvis man nu træner.. (Da det nogle gange(ofte) er folk der har brugt anabolske steroider, og ikke har tænkt på Nolva eller lign).

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Cooker skrev:
(Da det nogle gange(ofte) er folk der har brugt anabolske steroider, og ikke har tænkt på Nolva eller lign).

Nolvadex HCG er bare et must hvis man skal bruge anabolske steroider. Det er god HR.

Medlem
Brugeravatar

Iversen skrev:
.... 2 hårde forholdsvis store knuder i mine "Patter". De er ca 3,5*3,5 cm...

Som andre har sagt: gå til lægen. Du skriver hårde knuder???
Ikke for at gøre dig bange, men mere for at understrege vigtigheden i at få det undersøgt,
- brystkræft hos mænd er desværre et tabu og mange er derfor totalt uvidende om risikoen.
Men er det knuder eller fedt-/brystvæv?

Håber du har det ok, og at du finder en løsning på det sammen med din læge..

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
banisteriopsis skrev:
- brystkræft hos mænd er desværre et tabu og mange er derfor totalt uvidende om risikoen.

Nu er brystkræft også omkring 100 gange så sjældent hos mænd som hos kvinder, så ingen grund til panik. Det ville også være usandsynligt at der samledes en hård knude af cancer centralt i hvert bryst.
Iversen> ...Men naturligvis, gå til lægen alligevel, om det så skyldes steroider eller det er kommet af sig selv.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Du kan være ganske rolig. De knuder du kan mærke er bare noget nogen får.....især mange får dem i 12-16 års alderen. men man kan også få dem senere (ved ikke hvor gammel du er?) det har noget at gøre med puperteten 100%, men lige præcis hvad ved jeg ikke. Spærg din læge om den præcise forklaring.

MEN JEG LOVER DIG at det ikke er noget alvorligt eller farligt.....OG DE GÅR VÆK IGEN :-)

jeg havde det selv da jeg var 14 år gammel.

Titel:
Medlem

SIOUX skrev:
Du kan være ganske rolig. De knuder du kan mærke er bare noget nogen får.....især mange får dem i 12-16 års alderen. men man kan også få dem senere (ved ikke hvor gammel du er?) det har noget at gøre med puperteten 100%, men lige præcis hvad ved jeg ikke. Spærg din læge om den præcise forklaring.

MEN JEG LOVER DIG at det ikke er noget alvorligt eller farligt.....OG DE GÅR VÆK IGEN :-)

jeg havde det selv da jeg var 14 år gammel.

Jeg forstod det som at det netop IKKE var i vorten. Håber han kommer og uddyber lidt mere.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Mange mange tak for de gode svar. Er virkelig glad for i hjælper, og tager det så seriøst. Jeg kan fortælle det ikke er det gyno, ihvertfald ikke i den grad som jeg har set på wiki'en..

Jeg havde håbet på det gik væk i puberteten. Er 20 år gammel nu, og har haft dem siden efterskolen i ca. 14-15 års alderen. Det irretere mig bare, at jeg ikke kan gå i en stram trøje eller noget, uden jeg føler folk kigger på mig.

Jeg er måske en smule buttet. 180cm - 83 kg. Har trænet ½ år ca.

fe_faqet: de sidder lige i vorten. Lige inde bag det brune :)

Har ikke brugt anabole steroider, men var det tilfældet havde jeg også kørt pct i form af nolvadex, eller hgc.

Jeg takker virkelig mange gange for de gode, og hjælpsomme svar.
Jeg vil søge til lægen når jeg er færdig på skole (d. 14 marts) og snakke med ham hvad han synes om det.

Cooker, ved sku ikke helt om de bliver større når det er varmt, men fryser jeg, kan de godt have en tendens til at trække sig lidt sammen.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Selv om du er 20, skal de nok gå væk. Mine var der i 2-3 år, og forsvandt så.

Kan huske det føles som om man havde 2 halv store nøder under vorterne....meget ubehageligt i offentligheden ja. Det kan jeg snakke med om.

83 kilo til 180cm er helt fint alt efter din knoglestruktur:)

Har dem stadig......men nu er det fordi jeg er blevet gift og småfed lol:D

Titel:
Medlem

De går nok væk af sig selv, men hvis du er desperat kan du jo spørge lægen om der er noget at gøre med dem, han siger sikkert nej, men det er forsøget værd.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

SIOUX skrev:

Kan huske det føles som om man havde 2 halv store nøder under vorterne....meget ubehageligt i offentligheden ja. Det kan jeg snakke med om.

Haha, jeg har hørt at det at blive godt tit kan ende i at blive småfed :D

Jeg siger mange tak for hjælpen til alle..
Det har givet mig lidt mere mod til at lade det være, og lade tiden gå.. :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Iversen skrev:
SIOUX skrev:

Haha, jeg har hørt at det at blive godt tit kan ende i at blive småfed :D

Jeg siger mange tak for hjælpen til alle..
Det har givet mig lidt mere mod til at lade det være, og lade tiden gå.. :)

Synes alligevel du skulle prøve at opsøge lægen, det kan der vel ikke ske noget ved, det er bedre at være på den sikre side. Du burde have overstået pubertetsbryster når du er blevet 20 år.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Iversen skrev:
Mange mange tak for de gode svar. Er virkelig glad for i hjælper, og tager det så seriøst. Jeg kan fortælle det ikke er det gyno, ihvertfald ikke i den grad som jeg har set på wiki'en..

Jeg havde håbet på det gik væk i puberteten. Er 20 år gammel nu, og har haft dem siden efterskolen i ca. 14-15 års alderen. Det irretere mig bare, at jeg ikke kan gå i en stram trøje eller noget, uden jeg føler folk kigger på mig.

Jeg er måske en smule buttet. 180cm - 83 kg. Har trænet ½ år ca.

fe_faqet: de sidder lige i vorten. Lige inde bag det brune :)

Har ikke brugt anabole steroider, men var det tilfældet havde jeg også kørt pct i form af nolvadex, eller hgc.

Jeg takker virkelig mange gange for de gode, og hjælpsomme svar.
Jeg vil søge til lægen når jeg er færdig på skole (d. 14 marts) og snakke med ham hvad han synes om det.

Cooker, ved sku ikke helt om de bliver større når det er varmt, men fryser jeg, kan de godt have en tendens til at trække sig lidt sammen.
¨

Præcist, det var også det jeg mente. hehe. Bliver det ikke pænere at se på, når det er koldt?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]