ps. fik ikke helt fat i om frø-i-vand metoden nedsætter effekten og varigheden af trippet? Nej, hvis du kan holde det nede i 2 timer er virkningen den samme, men det er en ægte udfording hvis du bruger frø- i- vand metoden.
Glem alt hvad forhandleren sagde og husk dette istedet:
Pil skrællen af frøene, hak/knus dem så godt du kan og hæld smulderet ned i fx en tom flaske, fyld godt med vand i flasken og helst også lidt citron. På med låget og lad miksturen modne (

) i op til uge, hvor du ryster den godt engang imellem.
Når ugen er gået, filterer du smulderet fra og drikker vandet. Giften ligger i smulderet så ikke noget med at indtage det! Hvis du er udholdene nok kan få et godt trip ud af det.
Du skal vide at giften i frøene ikke er til at spøge med, så rensenezinmetoden er bestemt besværet værd hvis du lykkes med den.
(roder lidt rundt i det nu, så betragt ovenstående som almen information

)
Eneste ting jeg lige kan komme i tanke om, er at du ikke har fået fordampet de anvendte kemikalier grundigt nok og dermed har fået kvalme->opkast af dem. Rensebenzinen er jeg altid omhyggelig med at lade fordampe, og lsa-ethanolen fordampede jeg ved varmt vandbad til der kun var pulver tilbage.
Prøver igen næste uge og håber på det bedste.