Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 01:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i den hemmelige hule
... ja, egentlig alt hvad man kan dekorere sit hus/værelse med. lige nu leder jeg nu mest efter plakater, for jeg er træt af mine gamle og jeg ved jo hvor god kunstnerisk smag folk har herinde. :)

giv mig nogle idéer, links til gode sider og hvad i nu ellers har i ærmet.

jeg mangler pynt!

Titel:
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Jeg er sikker på du kan finde en masse via google..
Ellers vil jeg nok anbefale deviantart, der kan man bestille prints af div. kunstneres værker

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Et billede du selv har taget, ned til photo butikken og få det forstørret, bare husk jo flere MegaPixels jo bedre, det kan give lækre billeder med garanti

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Portuz skrev:
Et billede du selv har taget, ned til photo butikken og få det forstørret, bare husk jo flere MegaPixels jo bedre, det kan give lækre billeder med garanti

Eller google tapet shop for den helt store!
Der er faktisk mange fede tapeter derinde, kunne være blæret at have en regnskov-væg :lol:

Senest rettet af And 24 feb 2008 18:53, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: jylland
http://www.allposters.com har en masse fede plakater i forskellige størrelser, hvor der kan bestilles rammer til osv.. men det er vidst dyrt at sende dem med ramme til :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Jeg er selv ret glad for min Tintin plakat.
Billede

Ellers er det vel bare at finde dit eget personlige præg. Hvad synes du er flot, eller hvad synes du er sjovt at vise til fremmede, som måske ikke kender dig for godt. En syret plakat er altid et godt samtale-emne.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Føler mig helt led ved at fluekneppe, men det er alle forhandlerlinks der ikke er tilladt.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

kemal skrev:
Føler mig helt led ved at fluekneppe, men det er alle forhandlerlinks der ikke er tilladt.

Så når vi i Stoffer i nyhederne linket til artiklen og man kan købe aviser det, så er det også i mod reglerne? :shock:

Titel:
Medlem

Portuz skrev:
Så når vi i Stoffer i nyhederne linket til artiklen og man kan købe aviser det, så er det også i mod reglerne? :shock:
Totalt. I står allesammen til en ban, for at have linket til onde, onde avis-sites

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: jylland
undskyld jeg mente kun det var forhandlerlinks til herbs, frø og andet der kan bruges til at få lidt påvirkning af før eller siden

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Portuz skrev:
kemal skrev:

Det er noget andet. Det kan sammenlignes med at man gerne må linke til et cannabis grow forum, som også har en frøbank, men bare ikke linke direkte til frøbanken.

Men som sagt ikke mig der laver reglerne og forhandlerlinks er ilde set, både forhandlere af ulovlig og lovlige varer, da det ville blive for besværligt at skelne ulovlige og lovlige varer, hvis hele psychedelia flød med forhandlerlinks.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: paradisæblevej 111
Det er vist ret in for tiden at få tapereset sine vægge med sit eget personlige præg.. Jeg læste at man f.eks. kunne gå ned til (Hvem der nu gør den slags :)) med et billede, eller bare ide man så ku tegne skitste efter og så kan man få forstørret billedet op i tapet str. eller lign..

Det tror jeg sgu er fedt. Personligt gad jeg godt min crip var endevendt fra ene til anden enten med nice grafitti eller kæmpestore billeder i form af sunsets, rasta manden med en joint osv..

mini

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Sitet har et problem hvis det ikke er tilladt at linke til f.eks. plakatforhandlere. Få nu formuleret nogle ordenlige og fornuftige regler!

Titel:
Dedikeret medlem

Entheo skrev:
Sitet har et problem hvis det ikke er tilladt at linke til f.eks. plakatforhandlere. Få nu formuleret nogle ordenlige og fornuftige regler!

Jeg tror nu næppe der er nogen der får et ban for det ;)

Selv om reglerne er utydelige, plejer moderatorne da at behandle emnet med fornuft.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]