smoke-it skrev:
Hejsa med jer.
Jeg er en gut på lige knap 19 år. Jeg er ganske velfungerende, men jeg har bare dette éne lille irriterende problem.
Jeg kan virkelig ikke lide at kigge folk i øjnene når jeg taler med dem direkte, og jeg frygter lidt at det er en form for pludselig opstået sociofobi? Jeg er også blevet mere opmærksom på sociale forhold, såsom hele tiden have noget at snakke om osv hvis i forstår.
Det er noget som er opstået det seneste år. Jeg har taget en del stoffer igennem de seneste år, men har ikke haft noget sindsygt misbrug. Weekendforbrug med månedslange pauser osv.
Jeg har aldrig rørt ecstasy, men tilgengæld en del amf og cola. Til gengæld har jeg ikke rørt noget i 4 måneder nu.
Det skal lige siges at det forværres stærkt når jeg ryger hash, og jeg af den grund ikke har røget i lang tid.
Jeg er et socialt menneske som snakker godt med de fleste.
Håber i har en forklaring på hvad det kan være eller i det mindste nogen kommentarer, for det irriterer mig noget så grusomt, og jeg overvejer rent faktisk behandling hvis det på nogen måde bliver bare en smule værre.
Mvh den fortvivlede knægt.
Jeg har valgt at være "halv-anonym" af personlige årsager.
Hej Smoke-it.
Jeg har rimelig let ved at genkende det du snakker om, jeg tror jeg har været det samme igennem.
Hvordan er dit forhold til stoffer ud af til? er det et "hemmeligt" forhold?
Da jeg i sin tid begyndte at ryge meget hash, havde jeg det sådan set fint med det, så længe jeg var blandt ligesindet, men lige så snart jeg var sammen med folk, jeg ikke troede ville acceptere det, havde jeg svært ved øjenkontakt, jeg var bange for at de kunne aflæse mig, gennem mine øjne, selvom jeg ikke havde synlige tegn på påvirkelse, og selvom det var et par dage siden sidst jeg havde røget.
Kan det være noget med det at gøre? at du ikke er helt stolt over det du går og laver? at du føler at folk kan læse dig gennem øjnene, og dermed se dit forbrug, og måske fordømme dig?