Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 05:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

hej jeg har fået fingerne i nogle contalginer der står DO på dem mener det er 10mg... er der nogle som kan fortælle mig hvor meget jeg skal indtage ved at sniffe dem eller sluge dem for at få en go rus for på dem.... har ik taget så mange opiater før så er rimelig nybegynder inden for det punkt... på forhånd tak
og så tænkte jeg forresten på hvor frisk jeg ville være i morgen hvis jeg tog dem nu skal nemlig på arbejde i morgen tidlig så ville det være dumt at ta dem nu:?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Lad være med at tage noget du ikke kender virkningen/bivirkningen af, når du skal noget næste dag.

Titel:
Junior medlem

det var ik det jeg spurgte om var det det... svar mig på mit spørgsmål eller la vær... hvis jeg ville høre det havde mit spørgsmål nok været en del anderleds ik

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du skal ikke tage Morfin de dage hvor du skal arbejde den næste.Det bliver et helvede.Der er en pæn overhang på..
Vent til weekenden,og læg så stille og roligt ud.
Nu er jeg ikke klar over hvad DO betyder (jeg har været ude af kredsløbet længe),men hvis det er Contalgin med forsinket virkning for noget af stoffet,skal du knuse dem for at få en rus.Jeg vil tro dosen ligger et sted mellem 30-50 mg.Folk reagerer ret forskelligt på Morfin,så du må prøve dig frem.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Sidst jeg prøvede contaligin var det i sådan nogle breve af 100mg (lyserødt pulver).
Spiste 50mg og ventede to timer og var så ved at blive godt træt af jeg ikke kunne mærke noget, så guffede de sidste 50mg, så omkring 2 timer og et bonghoved senere slog det sgu ind, hårdt :P

Og var godt smadret de næste 24 timer, havde ikke lige læst at der stod "depot" på brevet :oops:

Men tag en 40-50mg og vent, lad være med at lave den samme bummert som mig.
Og ja, hvis du skal noget i morgen, så lad være :)

Held og lykke.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Jordens røvhul!
Svjv så findes de ikke i 10 mg, men i 30, 60, 90, 100 osv(ret mig endelig hvis jeg tager fejl).. Men du skal knuse dem da det er depot, ellers vi du ikke få nogen rus ud af dem..

Men som skrevet, så skal du være opmærksom på at du vil være smadret det halv af dagen imorgen, da det er noget stærkt noget ..

Titel:
Junior medlem

tak for svaret men har været inde på http://www.lmk.dk og kikke og der er de også i 5 og 10mg.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]