Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 21:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: 5-meo-dmt
Medlem
Brugeravatar

Jeg står i den situation at jeg har købt en kapsel med 5-meo-dmt. Jeg fik fortalt at der var til 3 trip i kapslen og at det skulle fyldes på et bonghovede!

Nu har jeg kigget på kapslen en del gange og har virkelig svært ved at forestille mig, at der skulle være til 3 trip. Der er så lidt pulver, at det skal skrabes af! Jeg fik fortalt af en ven at en dosis lå på 5-7mg. det tror jeg bare ikke der er i denne kapsel, så jeg tænkte på at tage det hele på en gang! Ville nødigt spilde mit stof ved at tage en for lille dosis. Hvad mener i, håber i kan få noget ud af det følgende billede:

http://img507.imageshack.us/img507/5072/dsc01039uo7.jpg

Jeg købte desuden nogle lignende kapsler! (4-AcO-mipt.) De skulle indtages nasalt, angiveligt for at undgå mavepine - nogle der har erfaringer med disse?

http://img174.imageshack.us/img174/279/dsc01044bm2.jpg

Titel:
Medlem
Brugeravatar

5-MeO-DMT er da ikke aktivt oralt?? så hvorfor dog i en kapsel?
Og dårlig stil af din dealer ikke at nævne mg-dose. "3 trips". phew.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Så gad jeg godt vide hvad der er i den kapsel! Folk var skæve og på ketamin og jeg spurgte ham til hvor mange mg der var, hvorefter han forklarede mig at der i hvert fald var til 3 trip!

Han forklarede desuden at han selv havde taget det på bong og at det var vildt/ud af kroppen oplevelse, mere kunne han ikke forklare om det

Titel:
Medlem
Brugeravatar

5-MeO-DMT ryges, så det er rigtigt nok, fatter bare ikke helt hvad det skulle i en kapsel.. Nu er det jo så for sent, men den eneste måde man får ordentlige dealere er ved ikke at handle ved de u-informerede eller u-vidende.

I øvrigt vil en vaporizer nok være meget bedre end at smide det i en bong. Og husk, hvis du ikke har læst om 5-MeO-DMT i forvejen, det er STÆRKE SAGER.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Læderland
med MAO hæmmere er 5-MeO-DMT aktivt oralt jo :)

Ang. din 5-MeO-DMT kapsel: Umiddelbart ligner det en 400 eller 800mg kapsel og den ser umiddelbart halvt fuld ud på det første billede? Ifølge Tihkal ligger 5-MeO-DMT's dosis på 6-20mg men efter at have læst shulgins notater virker 20mg som et selvmordsforsøg så vil skyde på en 6-8mg er nok? (Har ingen praktisk erfaring med det selv :/) Dog er det vigtigt så vidt jeg kan forstå på det hele at din flamme aldrig kommer i direkte kontakt med DMT'en da det vil ødelægge den.

Læs mere om 5-MeO-DMT her:
http://www.erowid.org/library/books_online/tihkal/tihkal38.shtml

Held og lykke med det ;)

Senest rettet af Insulin^ 19 feb 2008 20:37, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: P-p-på t-t-toppen af ddd-d-den store s-s-s-sssnotklat..
Der skal da nok, alt i alt, være 5-7 mg i den kapsel dér, men hvordan i helvede han havde tænkt sig du skulle drysse det ud på et bonghoved, kan jeg sgu ikke lige se.. Det er jo tydeligvis klistret fast på kapslens inderside.. :?:

Jeg skulle forresten også mene, at en passende dosis var på 10-15 mg, mener at jeg har læst en triprapport her på boardet med den dosis?

Spank mig endelig hvis jeg ta'r fejl.. :twisted:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg har desværre ikke en vaporizer.

- Hvordan kan jeg ryge det på en bong uden at mine flamme komme i kontakt med stoffet?

Nu står jeg desværre i den situation at jeg ikke kan få fat i ham jeg købte det af! Det bliver i hvert fald en lang tur hvis jeg skal det!

Det kan desuden godt være jeg husker navnet forkert og det måske er noget helt andet jeg har i den kapsel! Var godt skæv og skrev kun det sidste ned (4-AcO-mipt.) Så tænkte på om det måske var noget andet, f.eks. 5-Meo-Dipt! gider ikke havne i en od pga. jeg indtog noget jeg ikke havde regnet med!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Læderland
Mit bud ville være en ske eller en skål af sølvpapir og den aflange hule del af en kuglepen, opvarm stoffet nedefra og inhaler den hvide damp men der findes sikkert væsenligt bedre metoder :)

Hvis du er bare det mindste i tvivl vil jeg foreslå at du venter med at gøre noget med det til du har fået be/afkræftet om det er 5-MeO-DMT eller 5-MeO-Dipt

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

DXA skrev:
Jeg har desværre ikke en vaporizer.

- Hvordan kan jeg ryge det på en bong uden at mine flamme komme i kontakt med stoffet?

Nu står jeg desværre i den situation at jeg ikke kan få fat i ham jeg købte det af! Det bliver i hvert fald en lang tur hvis jeg skal det!

Det kan desuden godt være jeg husker navnet forkert og det måske er noget helt andet jeg har i den kapsel! Var godt skæv og skrev kun det sidste ned (4-AcO-mipt.) Så tænkte på om det måske var noget andet, f.eks. 5-Meo-Dipt! gider ikke havne i en od pga. jeg indtog noget jeg ikke havde regnet med!

Det ligner rigtig meget 5-meo-dipt, og det skulle undre mig meget hvis du fik noget ud af at ryge det der, men hvis det skulle være 5-meo-dmt så bare søvlpapir og en ligter, ril noget papir sammen og rejs :)
Og så er det en rigtig god idé at dele det op i 3 dele, så virker det slet ikke så kan du altid ryge de sidste 2/3 dele i én.

Held og lykke, håber du får en fed oplevelse

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Jeg ved godt det ikke hjælper en skid og sikkert er fuldstændigt urellevant, men:
LAD VÆRE MED AT KØBE NOGET DEALER IKKE KAN FORTÆLLE TILSTRÆKKELIGT HVAD ER, SAMT HVOR MEGET DER ER!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

hamp skrev:
Jeg ved godt det ikke hjælper en skid og sikkert er fuldstændigt urellevant, men:
LAD VÆRE MED AT KØBE NOGET DEALER IKKE KAN FORTÆLLE TILSTRÆKKELIGT HVAD ER, SAMT HVOR MEGET DER ER!

Samslutter mig her, den typiske med " her er til 2-3 trips " holder slet ikke, så handler du med en som ikke har styr på det

Titel:
Medlem

Geografisk sted: 3630
Hvis det er 5-Meo-Dipt så kan du bare æde kapselen. (så vidt jeg hved)
Men vil på ingen måde anbefale dig at æde den hvis du er i tvivl om hva der er i den :!:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

C20H25N3O skrev:
Men vil på ingen måde anbefale dig at æde den hvis du er i tvivl om hva der er i den :!:

Og selvfølgelig heller ikke hvis han ikke ved hvor mange MG der er i..
Det er meget kort tid siden jeg har røget 5-Meo-DMT og det var lidt lidt som salt korn og ikke i nærheden af at være pulver. Så DXA kig lige en gang og sig om det er pulver for så er det sku nok 5-Meo-Dipt

Senest rettet af Portuz 20 feb 2008 14:08, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Kunne folk ikke være lidt mere behjælpelige ved at skrive, hvad for en kapsel de rent faktisk snakker om, bare for en sikkerheds skyld?

Mht. den første kapsel: Hvis du endelig vil indtage stoffet, vil jeg forslå at du skærer kapslen op og derefter skraber så meget pulver ud som muligt. Derefter kan du så dele det op i 3 dele og prøve at ryge en af dem. For en sikkerheds skyld, bør du måske prøve at ryge endnu mindre end 1/3 af det.

Ovenstående er udelukkende et forslag, hvis du føler at du SKAL indtage det. Ellers vil jeg forslå dig at smide det ud. Det er uforsvarligt at ryge/indtage et stof du ikke ved hvad er, især når der muligvis er tale om stoffer der er aktive allerede omkring 2 mg.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Portuz skrev:
C20H25N3O skrev:

Det er meget kort tid siden jeg har røget 5-Meo-DMT og det var lidt lidt som salt korn og ikke i nærheden af at være pulver. Så DXA kig lige en gang og sig om det er pulver for så er det sku nok ikke 5-Meo-Dipt

Nu blander du vist rundt i det.. Du mener vel, at hvis det er et pulver, så er det muligvis 5-Meo-Dipt? Eller hvis det ikke er et pulver, men nærmere "et par små saltkort", så er der muligvis tale om 5-Meo-Dmt.

Korrekt?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Entheo skrev:
Portuz skrev:
C20H25N3O skrev:

Det er meget kort tid siden jeg har røget 5-Meo-DMT og det var lidt lidt som salt korn og ikke i nærheden af at være pulver. Så DXA kig lige en gang og sig om det er pulver for så er det sku nok 5-Meo-Dipt

Nu blander du vist rundt i det.. Du mener vel, at hvis det er et pulver, så er det muligvis 5-Meo-Dipt? Eller hvis det ikke er et pulver, men nærmere "et par små saltkort", så er der muligvis tale om 5-Meo-Dmt.

Korrekt?

Jo min fejl, den er rettet :) tak for det

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg vil på det kraftigste advarer imod at indtage det, du ved ikke hvad det er og derfor heller ikke dosis, evt. bivirkninger osv.

pas på dig selv først og fremmest.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Respons

For 3 weekender siden indtog jeg en af kapslerne med 4-aco-mipt. Det gav en mild svamperus.

Sidste weekend prøvede jeg at ryge den anden kapsel, som skulle have været dmt, eller dipt! Det gav ingen virkning overhovedet.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Så var det måske nok som vi sagde 5-Meo-Dipt, det giver nemlig ingen effekt ved rygning

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Portuz skrev:
Så var det måske nok som vi sagde 5-Meo-Dipt, det giver nemlig ingen effekt ved rygning

Det er nu ikke helt sandt Portuz. Det kan godt ryges hvis det vapourizes ordentligt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]