Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 09:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Portuz skrev:
Jeg kan godt se og forstå hvad du mener. Men ville du hellere have aldersgrænse på Triprapport siden? I det mindste er han et sted hvor han kan dele sin interesse og det er jo en god ting.

Nej, jeg argumenter ikke for aldersgrænse men for at man ikke skal tage stoffer hvis man ikke er færdig-udviklet, specielt hvis man ikke engang har lært at stave endnu!

Jeg skal nok blive ved med at poste de værste af det værste. :)

Mvh Jonas!

Titel:
Medlem

Geografisk sted: 3630
Citat:
"Hej, så kommer der lige en rapport om (har deto'en) den 1.2. november 2006 om mit vilde speed trip.
Det var fredag og alle vennerne var samlet i den lokale børnehave på og der sad vi og hyggede os med nogle fede noget e og en masse speed, jeg husker at det første gram købte vi før min ven tog på diskotek skoven i skovlunde så vi fik skaffet os en PGO Comet og kommer derud og får købt noget, og der er hele banden, alle med et cd cover og en pose, så hvorfor ikke vi gik i krig, vi rev en hver og kørte der ud af igen, tilbage til herlev og børnehaven hvor vi så mødes med alle de andre og jeg finder ud af nogle sidder og sniffer e hvorefter jeg går derom og får så en halv pisse som er knust og efter det går vi inden for hos min x-van d sammen med p, d, a, b, d, m, og en masse fler vi var mange men der sad vi det meste af d.1 ved 13 - 14 tiden begynder vi og køre op imod mig, hvor vi i herlev bymidte møder en ven som har en pocket crosser og jeg får så lov til at låne den, men vi tager hjem til mig der og vi sniffer noget mer( på det tidspunkt var jeg igang med det 3. gram) og vi drikker nogle bajere osv.. ryger en fed, nå men vi må vidre klokken er ligepludselig ca00:30 og vi går ned til knallerterne, jeg køre på den pocketbike og farten føles som ingen ting, på det tidspunkt havde vi 2 knallerter, (PGO og pocket) vi køre tilbage til børnehaven og der ryger udstødningen af og folk kommer og tager billeder af os hvorefter vi løber efter dem, men de slipper væk(forstår jeg ikk) vi råber og skriger og går amok og jeg ved ikke hvad.. jeg ved ikk hvordan vi roder os ud af det men vi går ind og reperere den udstødning og vidre i natten. det næste jeg fatter er at jeg har revet starteren over på pocketbiken og vi går ud og stjæler en ny knallert pgo g-max og så køre vi rundt på dem og så ved jeg ikke hvordan jeg har indtaget det sidste gram men havde 4tomme poser i min lomme¨da jeg begyndte og komme til mig selv igen.. ( på dette tidspunkt er klokken 23 søndag aften)"

Det er dog en ekstrem intet sigende rapport!
Virkelig dårlig lavet og med tons vis af ligegyldig information.
Han kan ik være meget mere end 16 år ham der har skrevet den her rapport med alle de knallerter han snakker om :lol:

Titel:
Medlem

C20H25N3O skrev:
Han kan ik være meget mere end 16 år ham der har skrevet den her rapport med alle de knallerter han snakker om :lol:

Det har da ikke noget med alder at gøre. Han lyder da bare som en idiot.

GRRR jeg bliver gal når jeg hører om folk der STJÆLER!

Græder stadig over min stjålne Listo, som fragtede mig så godt og præcist ned til busterminalen i godt vejr. Nøglerne hænger stadig i nøgleskabet, som et kært minde.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Ja, folk der stjæler er nogle svin!

Men denne her tråd er genial, hold kæft der er nogle afbrændinger engang imellem.

Ham der knallert-tyven havde lige suget 4 gram syyygt god lugte amf (fuck han er sej mand!)

:roll: :P :D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Fnis! Hold kæft nogen halvhjernede rapporter folk kan diske op med! :lol:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Cooker skrev:
Ham der knallert-tyven havde lige suget 4 gram syyygt god lugte amf (fuck han er sej mand!)

90% vaskepulver fra provinsen. :P

Ja alt respekt til ham. Han er da for vild mand!

Titel:
Medlem

Fedt at en fra Sønderborg, kalder Herlev for provinsen :lol:

Lots of love

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]