Citat:
"Hej, så kommer der lige en rapport om (har deto'en) den 1.2. november 2006 om mit vilde speed trip.
Det var fredag og alle vennerne var samlet i den lokale børnehave på og der sad vi og hyggede os med nogle fede noget e og en masse speed, jeg husker at det første gram købte vi før min ven tog på diskotek skoven i skovlunde så vi fik skaffet os en PGO Comet og kommer derud og får købt noget, og der er hele banden, alle med et cd cover og en pose, så hvorfor ikke vi gik i krig, vi rev en hver og kørte der ud af igen, tilbage til herlev og børnehaven hvor vi så mødes med alle de andre og jeg finder ud af nogle sidder og sniffer e hvorefter jeg går derom og får så en halv pisse som er knust og efter det går vi inden for hos min x-van d sammen med p, d, a, b, d, m, og en masse fler vi var mange men der sad vi det meste af d.1 ved 13 - 14 tiden begynder vi og køre op imod mig, hvor vi i herlev bymidte møder en ven som har en pocket crosser og jeg får så lov til at låne den, men vi tager hjem til mig der og vi sniffer noget mer( på det tidspunkt var jeg igang med det 3. gram) og vi drikker nogle bajere osv.. ryger en fed, nå men vi må vidre klokken er ligepludselig ca00:30 og vi går ned til knallerterne, jeg køre på den pocketbike og farten føles som ingen ting, på det tidspunkt havde vi 2 knallerter, (PGO og pocket) vi køre tilbage til børnehaven og der ryger udstødningen af og folk kommer og tager billeder af os hvorefter vi løber efter dem, men de slipper væk(forstår jeg ikk) vi råber og skriger og går amok og jeg ved ikke hvad.. jeg ved ikk hvordan vi roder os ud af det men vi går ind og reperere den udstødning og vidre i natten. det næste jeg fatter er at jeg har revet starteren over på pocketbiken og vi går ud og stjæler en ny knallert pgo g-max og så køre vi rundt på dem og så ved jeg ikke hvordan jeg har indtaget det sidste gram men havde 4tomme poser i min lomme¨da jeg begyndte og komme til mig selv igen.. ( på dette tidspunkt er klokken 23 søndag aften)"
Det er dog en ekstrem intet sigende rapport!
Virkelig dårlig lavet og med tons vis af ligegyldig information.
Han kan ik være meget mere end 16 år ham der har skrevet den her rapport med alle de knallerter han snakker om