Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 jul 2025 15:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 45 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: København
Flimmer skrev:
Vi sætter Psychedelia hæren ind.
De vil bare tage BZ-gas, som en almindelig mandag. Lidt hverdagsagtigt med farver i kanten :lol:

Du siger bare til flimmer.. Når du har skaffet BZ-gas, så finder jeg straks en 4-5 dage til stille og rolig udforskning af dette fantastisk drogen ;)
96 timer er jo kun 4 døgn...

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Højt, højt oppe
Da jeg skulle i militæret (Aug ´07) fik jeg de samme papirer som dig, tilsendt. Men jeg valgte at lyve, jeg sagde at jeg aldrig havde røget, og meldte mig frivilligt. Da jeg første dag mødte op på kasernen fik jeg at vide, at alle skulle tage en urinprøve efter den 1. måned, for at tjekke efter stoffer. Jeg lod så vær med at ryge den 1. måned, og fandt så ud af at der aldrig ville komme en urinprøve, tror i lige at der blev røget igennem weekenden efter!
Pointen i historien er at det sagtens kunne betale sig for mig at lyve, hele vejen.

OT: Syntes at det er ærgeligt at topic blver ødelagt af så meget offtopic mht. det danske militær. Selvom jeg har en helt anden holdning til sagen, end hvad der ellers er givet udtryk for i denne tråd, har jeg ikke tænkt mig at svare igen, men acceptere at folk har forskellige meninger, og ikke lade mine synspunkter komme til udtryk, ved enhver given lejlighed.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg kan mærke, at jeg bliver påvirket, bare jeg sidder tæt på en joint. Får ikke en rus, men bliver lidt afdæmpet og lidt mere sløv. Har også prøvet at ryge folk sideskæve, som aldrig har røget hash, hvor en for eksempel blev virkelig skæv-dyb at høre på og hyggede sig gevaldigt, selvom hun påstod, at hun bestemt ikke var skæv. Man kan uden tvivl ryge folk sideskæve.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: P-p-på t-t-toppen af ddd-d-den store s-s-s-sssnotklat..
Minimal skrev:
Jeg kan mærke, at jeg bliver påvirket, bare jeg sidder tæt på en joint. Får ikke en rus, men bliver lidt afdæmpet og lidt mere sløv. Har også prøvet at ryge folk sideskæve, som aldrig har røget hash, hvor en for eksempel blev virkelig skæv-dyb at høre på og hyggede sig gevaldigt, selvom hun påstod, at hun bestemt ikke var skæv. Man kan uden tvivl ryge folk sideskæve.

I mine øjne er det logisk.
Hvis du sidder i en bil hvor 3 ud af 4 ryger hver deres joints, skulle man så kunne sidde i en indelukket bil og indeånde cannabis-røg i måske en halv time, uden at få røg, og dermed thc ned i lungerne?

Grunden til, at folk ikke tror på, at man kan blive rumskæv, er nok fordi de selv ryger meget hash, og der derfor skal megen heftig rygning til for at få den ønskede effekt + at man jo altid render rundt og er lidt sløv osv hvis man er daglig hashryger.. Derfor kan en der ikke ryger sagtens blive rum/sideskæv..

Det er jo logik!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
Min session var nok et af mine livs største fejl. Først kommer jeg ind og klarer iq testen til over normalt gymnasie niveau. Desuden bliver mit syn testet som rigtigt godt. Men så ser lægen min ryg og siger den ikke holder. Så går jeg ind og trækker totalt lavt fri nummer. Men pga. min ryg bliver jeg fritaget.

Så derinde til den sidste samtale sidder de der og er grav alvorlige men vi snakker lidt forbi hinanden fordi jeg ville være helt sikker på at jeg ikke bliver indkaldt alligevel og de snakker om der er en mulighed for at jeg godt kan komme ind alligevel.

Dengang tænkte jeg at det var heldigt min ryg "redede" mig, men nu når jeg tænker lidt mere over det skulle jeg have sagt Pilot - er det en mulighed?, der til den sidste samtale, så havde mit liv helt sikkert set anderledes ud idag.

venlig hilsen
Martin

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 45 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]