Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 13:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Læderland
Faldet lige over dette på nettet, nogen der har erfaring med det/kendskab til det? Synes bestemt det virker som en metode med potentiale ;)

Citat:
However there is a very interesting study that took place in Leipzig about 15 years ago. Jochen Gartz, a mushroom explorer whom I know quite well, has done some fascinating studies with Psilocybe species by raising them on solid media containing strange tryptamines that are alien to the mushroom. Apparently the enzymes that are responsible for the 4-hydroxy group of psilocin are indifferent to what it is they choose to 4-hydroxylate. He has taken things like DPT or DIPT and put them in the growth media and the fruiting bodies that came out contain 4-hydroxy-DPT or 4-hydroxy-DIPT instead of psilocin. In fact, he has a patent on the process. These active compounds are made by the mushroom so they really are natural and yet they never have been observed in nature. I'll give you even odds that if you put spores of a psilocybe species on cow droppings loaded with 5-MeO-DMT you would come out with mushrooms containing 4,5-HO-MeO-DMT. This way you avoid a 10 step synthesis by growing a psychoactive mushroom that contains no illegal drug.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
LOL!

Titel:
MEGATRON

haha det er vist en røver :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Grinede skam også i starten men her er kilden:

http://www.cognitiveliberty.org/shulgin/blg/2005/12/4-hydroxy-5-methoxy-nn_07.html

Shulgin's online brevkasse, så tror sq næsten den er god nok? men hvad siger i?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: jylland
har selv tænkt "kan det lade sig gøre mon?" da svampe jo optager alt hvad de kommer i nærheden af, efter hvad jeg har læst mig frem til.. har dog ikke troet det kunne lade sig gøre og er stadig lidt skeptisk..

men kunne da være man skulle putte lidt MDMA ned til dem næste gang og se hvad der sker

happyfeeling-tankeblæser-svamp :lol:

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Fuck det kunne være sweet at købe en Psilocybe azurescens spawnbag og så bare plante det på rent økologisk ko mødding og se om de optog derigennem.... Langt ude tanke dér... :shock:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
havde en ven der prøvede at dyrke på en rest fra et ayahuasca opkog, desvære gik kagen til pga for meget vand. jeg mener han sagde at det også er blevet nævnt af terrence mckenna.
hvis der er nogen som gør et forsøg må i endelig holde os opdateret herinde!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Tror det er de færrste du får til at eksperimentere med deres stoffer i de mængder jeg vil tro der skal til, ærgeligt for kunne være fantastisk spændende at se hvad man fik ud af det :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg tror at 5-MeO-Tryptamin i substratet vil være godt nok til at svampen selv danner 5-MeO-DMT, før den muligvise 4-OH-5-MeO-DMT.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Nu har du unægteligt mere erfaring med kemi end mig Dextrose men sådan som jeg har forstået posten så er det eneste de gør at smide en 4-hydroxy gruppe på hvad du kommer i substratet, men tager jeg helt fejl her?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]