Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 jul 2025 00:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: P-p-på t-t-toppen af ddd-d-den store s-s-s-sssnotklat..
Petter skrev:
Jeg har røget i et år nu og dagligt i et par måneder. Nu holder jeg en pause og er i gang med studierne igen. Men stopper kun med at ryge et par måneder, det er det sku for godt til at stoppe for altid. Men hold kæft hvor jeg har meget energi nu (og penge på kontoen)!

Tricket er sgu bare at ryge med måde, man behøver ikke stoppe definitivt..
Bare ryg de dage i weekenden, hvor der ikke rigtig sker noget at råbe hurra for, eller ta' på Staden med alle gutterne..

Der er sgu noget sjovere over den fede, når alle sidder og er knokkelskæve og smågriner lidt over latterlige ting, end når man bare kaster mix og bong rundt til hinanden hver dag og ingen siger egentlig noget osv..

Men er der andre der, som jeg, synes at det aldrig rigtig bliver det samme? Altså ens skævert bli'r sgu aldrig rigtig så fed som de første par gange, ligegyldigt om man har holdt flere måneder røgfri?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Citat:
Men er der andre der, som jeg, synes at det aldrig rigtig bliver det samme? Altså ens skævert bli'r sgu aldrig rigtig så fed som de første par gange, ligegyldigt om man har holdt flere måneder røgfri?

Bliver aldrig rigtig helt det samme, det er vel fordi man har vænnet sig psykologisk til rusen.
Har det lidt på samme måde med tolerance, den første pind efter en lang pause virker okay godt, men når jeg så lige har røget med på et par stykker mere, så kan jeg sådan set ryge stortset så meget som jeg altid har gjort.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: hjemme
jeg får altid mild paranoia når jeg ryger den første joint efter en pause. alligevel begynder jeg hver gang at ryge dagligt igen fra dag 1. og gerne 3-15 joints om dagen. (og så går paranioaen typisk væk efter en dag eller to)
jeg kan slet ikke styre mig. selvom at når der er pause er det typisk mellem 6 og 12 måneder.
ved ikke om jeg gider begynde igen...

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Chanders skrev:

Generelt synes jeg at jeg er nået dybere og dybere i hashrusen når jeg sammenligner over de sidste 10-15 år. Det er som om at hashrusen lærer flere og flere psykedeliske tricks, og det ender sikkert med, at jeg ikke behøver andre substandser end den :lol:
- men jeg ryger heller ikke hver dag. I perioder er det en gang om ugen, til andre tider kan der gå en måned mellem.

Hilsen Fanny

Titel:
Medlem

Er selv så småt igang med at stoppe.
Føler det tager for meget og giver intet igen. Kan ikke rigtig slappe af når jeg er skæv.
Det er lidt hårdt, pga, brud med kæresten.
Glæder mig til at se om jeg kommer igennem weekenden uden røg.
Hvis det lykkedes, bliver det den først i 3 år eller sådan noget.
Krydser fingre, arme og tær for det lykkedes denne gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I din lokale skov
Plejede at ryge 4-5 joints om dagen og valgte så at holde pause for nogle månedere siden(1-2 månders pause) for ligesom at bevise over for mig selv at jeg godt kunne stop hvis det endelig var.
Da pausen så var slut begyndte jeg straks igen med at ryge hver dag, indtil for et par dage siden hvor jeg valgte at lække hash og smøg rygningen hylden (for good)

Grunden til jeg vælger at stoppe helt denne gang er at jeg simpelthen ikke kan styre at ryge hash hver dag og sammetidigt skulle holde et normal liv. Jeg ville ellers sindsygt gerne og har også prøvet op til flere gange, men må nu erkende at jeg ikke kan.

Anywho det er fandme dejligt at begynde at kunne huske ting igen, og ikke havde en ligeglad holdning til alt hvad der sker rundt om mig.

Titel:
Junior medlem

Når jeg holder pause fra klumpen er det mest fordi jeg føler mig træt, sur og tvær og har svært ved at komme op om morgenen. så er en måneds pause eller to løsningen.
Skifter også ofte fra klump til pot/skunk da jeg synes man ikke bliver så sløv og ligeglad med alt rundt omkring en :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]