På baggrund af Doyouspeakwak har jeg nu oprettet den her topic. Det er meget det samme som fra den førnævnte tråd fra canna generelt forummet. Dog med nogle få ændringer. F.eks. Vil jeg gerne starte med at opfordre folk til ikke at skrive direkte beskder til mig her i tråden. Alla. de tekniske replies fra den førnævnte tråd ( ikke at jeg tog det som en negativ ting ). Synes dog stadig at en strainguide tråd er en fed ide, og jeg kunne forestille mig at bruge den som et slags "opslagsværk". Så har du lavet et grow ude såvel som inde så kom med din erfaring og fakta om den strain du har haft gang i.
En skabelon til at gå ud fra kunne være noget i den her stil :
Navn
Forhold med hensyn til indica/sativa
Forhold ( inde, ude, specielle grow metoder? )
Fakta om plante ( højde, eventuelle skader/brister eller positive ting som erfaringer med noget topping = mange buds osv.)
Curring ( hvilken måde synes du passer bedst til den strain )
En lille smoke rapport ( duft,smag, er det en fest strain eller en couchlocker? Styrke? osv. )
Der kan selvfølgelig bygges videre på det
Håber folk vil tage imod idéen da jeg tror den vil hjælpe de fleste. Håber på at det til sidst vil blive en tråd folk evt. kigger igennem inden de skal ud og handle frø, for at få et godt overblik over hvilke sorter der passer bedst til deres behov
God røg herfra