Chanders skrev:
Okay, kan godt være jeg kun søgte på google, men var sgu inde på alle sider laaaaangt inde i google-universe..

Der var nu ellers en del online tilgængelige firmaer, hvis man søgte de rigtige steder.
Portuz skrev:
Jeg er mere tilbøjelig til at tro de en assistent skimter brevet igennem og sletter det.
Men hvad med aviser og den slags? Hvis det er velskrevet må en del borgere og andre personer læse det og måske det hvertfald vil give mere resultat en et tilbage svar med de tager ens brev til efterretning

Enig. Hvis brevet er virkelig velformuleret og har pointer med dybde, logik og sande faktaer i, kunne det være muligt at det blev taget seriøst. Jeg tror dog ikke at man skal henrette sig til EB/BT, da jeg umuligt kan forestille mig at de skriver noget positivt om ulovlige rusmidler.
Schizophreniak skrev:
Jeg kan godt følge regeringen, desværre, men der springer altså temmelig mange mennesker rundt på ketamine og størstedelen er ikke særlig gamle. Tror det er der fejlen er.
Dem der laver de designerdrugs (f.eks Methylon) vil jo gerne have en kundekreds og da det er et narko vi snakker om, så bliver den kundekreds temmelig stor, temmelig hurtigt.
Man bliver nok ikke voldig af methylon, selvom det minder meget om MDMA. Dog har jeg set op til flere mennesker blive voldige af MDMA, så måske der er noget om det, eller måske disse mennesker bare havde en dårlig dag. Dog vil jeg mene at når man piller ved hjernekemien, et område vi ikke engang kender alle funktioner af, kan der jo nok godt ske et par uventede ting.
Bare synd det er stofferne det skal gå ud over, men jeg tror nu ikke regeringen egentligt har noget imod de fornuftige stofbrugere. Problemet ligger vel i misbrugerne, de koster kassen. Sådan som det ser ud nu med misbrug, er det lettere at forbyde end at forbygge. Deraf regeringens valg, der er jo nok andre ting de bruger lidt mere tid på og så sidder vi som en minoritet og brokker os, føler os uretfærdigt behandlet but guess what? Der sidder sgu mange minoriteter og føler sig uretfærdigt behandlet, vi er bare de mindst vigtige, fordi de på forhånd har opgivet at få et land til at fungere med lovlige stoffer. De kan jo ikke engang få et land med ulovlige stoffer til at fungere come on, gi dem nu en chance.
Så må folk lære at tænke selv i stedet for at få staten til at tænke for dem.
Måske skulle regeringen kigge på roden i stedet for at løbe ind imod en mur?
Når en 13 årig render rundt på æxtazy, ketamin, amfetamin, laver hærværk, kommer på afvænning og hvad ved jeg, så kunne man evt. tage et kig på forældrene samt omgangskredsen. For du har helt sikkert ret, jeg kan udmærket følge dig. Men det er bare en utrolig sørgelig og dybt uetisk måde tingene bliver gjort på i øjeblikket af staten.