Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 13:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted herude
Er der nogle der har haft hæld med at få psilocybin om til krystalform?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg vil tro at der er større sandsynlighed for at krystallisere Psilocin acetat, end Psilocybin, i et svampe-ekstrakt.

Titel:
Stodder
Brugeravatar

Dextrose skrev:
Jeg vil tro at der er større sandsynlighed for at krystallisere Psilocin acetat, end Psilocybin, i et svampe-ekstrakt.

Er der nogen herinde der erfaring med acetylering af psilocin?
Så vidt jeg kan læse mig til, skulle 4-acetoxy-DMT være mere stabilt end 4-hydroxy-DMT(psilocin)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Dextrose skrev:

Jeg tror at du også vil få dannet en del 4-AcO-DMT hvis du bruger eddikesyre, da esterificeringen er syrekatalyseret. Tror jeg ville bruge HCl i stedet.

Hvis jeg skulle lave 4-AcO-DMT ville jeg bruge eddikesyre og en katalytisk mængde H2SO4, som normalt når man vil danne en ester.

Psilocybin bliver btw. nemt nedbrudt til psilocin, bla. ved opvarmning. Så det er temmelig sikkert psilocin du har hvis du har lavet fx. et varmt ethanol ekstrakt af svampe.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
jim fear skrev:
Psilocybin bliver btw. nemt nedbrudt til psilocin, bla. ved opvarmning. Så det er temmelig sikkert psilocin du har hvis du har lavet fx. et varmt ethanol ekstrakt af svampe.

Er det ikke psilocin der er mere stabilt end psilocybin? I så fald vil det vel være godt, at varmebehandle meget psilocybin-holdige svampe - såsom P. cubensis - i opbevarings øjemed?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Læderland
Fandt lige det her link i mine bookmarks, måske du kan bruge det til noget?

http://deoxy.org/wiki/Mushrooms/Alkaloid_Extraction

Titel:
Medlem

er der overhovedet ingen som har personlige erfaringer med denne form... altså krystaliseret Psilocybin :?:

hvad er det for nogle remedier man skal bruge helt præcist. undskyld mit engelsk.... :D

Jeg har lidt mushi som jeg gerne vil eksperimentere med... og dele mine erfaringer men skal bruge en fremgangs metode....

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

psy-boy skrev:
er der overhovedet ingen som har personlige erfaringer med denne form... altså krystaliseret Psilocybin :?:

hvad er det for nogle remedier man skal bruge helt præcist. undskyld mit engelsk.... :D

Jeg har lidt mushi som jeg gerne vil eksperimentere med... og dele mine erfaringer men skal bruge en fremgangs metode....

Du skal, iflg. linket, bruge en gryde til vandbad, et klæde til at forhindre glasset med svampematerialet i at røre grydens bund, meget stærk alkohol (ved ikke lige hvad linket mener på dét punkt), kaffefiltre og et glas til svampemateriale + alkohol.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Rodnet
Billede
95% ? hmm noget der kan erstatte dette, er det overhoved muligt at få alkohold på over 80% her i landet?

Titel:
Medlem

Jeg ved at noget tilsvarende 95%-alkohol (som ikke er denatureret) kan købes ved den dansk/tyske grænse, men det ville nu også glæde mig hvis det kunne skaffes herhjemme.

Titel:
Medlem

Ehm Kemikere? IPA!. er det ikke en alkohol? isopropylalcohol? er det så muligt at bruge det?

Titel:
MEGATRON

IPA er giftigt

Titel:
Medlem

acetone er vist heller ikke sundt at drikke, men det afsætter vist ingen gift stoffer når det er fuldt fordampet? tænkte om det er det samme med ipa? men ja hvorfor skulle det være det.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

dopamin skrev:
IPA er giftigt

IPA bliver også brugt ved estraktion af LSA, og mener helt bestemt, at de giftige stoffer fordamper.

Derudover kan almindeligt denatualiseret husholdningssprit vel også bruges? Der fordamper de giftige stoffer nemlig.

(kilde: hukommelse om LSA-estraktionstråde)

Anders

Titel:
MEGATRON

And skrev:
dopamin skrev:
IPA er giftigt

IPA bliver også brugt ved estraktion af LSA, og mener helt bestemt, at de giftige stoffer fordamper.

Derudover kan almindeligt denatualiseret husholdningssprit vel også bruges? Der fordamper de giftige stoffer nemlig.

(kilde: hukommelse om LSA-estraktionstråde)

Anders

Havde ikke lige læst at noget skulle fordampes, troede bare han ville drikke det :S

- Men ja både den. sprit og ipa fordamper fuldstændigt

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]