Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 14:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vaikuntha
har hørt at nogle pushere i min by skulle bruge skosværte i deres tjald for at gøre det mere klistret og sort (og man bliver også skæv af det) nogle der kender noget til sådan noget? kan det lade sig gøre? har i hørt om sådan noget.
Heldigvis har jeg aldrig rigtig købt så meget hos lige netop dem.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Føj, det er langt ude!

Så synes jeg hellere de skulle trække nol af pladerne. (hvis de insistere på at snyde kunderne)

Jeg har aldrig hørt om noget lignende, og man kan da også dufte at den er hel gal hvis ens tjald dufter af skosværte?? :?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Helt enig Visias!

Skosværte (det jeg har ihvertfald) lugter da ret kraftigt?

Desuden, magen til dumme pushere (Kommer sikkert at gentage dette nogle gange endnu) skal man da lede længe efter.. Ryge sig SKÆV på skosværte? Jeg håber da på at der er tale om en misforståelse :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Tvivler stærkt på at det kan lade sig gøre, ihvertfald uden at man bemærker det?

Det må ændre klumpens konsistens betydeligt? Men også både duften og smagen af klumpen må da være ulidelig?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Det ville ikke komme bag på mig hvis nogen har pøvet det for at tjene lidt extra penge. Men det er bare svært at efterbehandle hash med skosværte tror jeg, hvis det skulle gøres så skulle det ske når pladerne blev presset.

Men generelt skal man bare holde sig væk fra den slags, det kan være farligt for helbredet over længere tids brug.

Mvh Mikkel

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
det lyder godt nok lavt. men det værste er at det da sikkert passer meget korrekt. nogle folk tænker åbenbart kun på at tjene penge

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
KingOfBongbong skrev:
har hørt at nogle pushere i min by skulle bruge skosværte i deres tjald for at gøre det mere klistret og sort (og man bliver også skæv af det) nogle der kender noget til sådan noget? kan det lade sig gøre? har i hørt om sådan noget.

Den er god nok, men det er ikke din pusher der putter det i, det er dem der laver hashen. Den kommer fra de laveste hashproducenter i Marokko og bliver kaldt "Ana", og det er, ganske rigtigt, skosværte de putter i.

Jeg faldt selv over det engang jeg havde købt en god stor plade, uden jeg havde prøvet det først. Ikke smart.

Grunden til jeg ved det er min far har smuglet hash fra Marokko da han var ung, og han faldt over den type engang.

Håber ikke jeg bliver flamet ang. kildeangivelse, men ærligt talt tror jeg ikke der er nogen tilgængelige på nettet hehe :)

Mvh, thafreak

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
thafreak skrev:
KingOfBongbong skrev:

Den er god nok, men det er ikke din pusher der putter det i, det er dem der laver hashen. Den kommer fra de laveste hashproducenter i Marokko og bliver kaldt "Ana", og det er, ganske rigtigt, skosværte de putter i.

Jeg faldt selv over det engang jeg havde købt en god stor plade, uden jeg havde prøvet det først. Ikke smart.

Grunden til jeg ved det er min far har smuglet hash fra Marokko da han var ung, og han faldt over den type engang.

Håber ikke jeg bliver flamet ang. kildeangivelse, men ærligt talt tror jeg ikke der er nogen tilgængelige på nettet hehe :)

Mvh, thafreak

hehe nej det med kilderne springer vi over ;) men hold kæft hvor er det svinsk af folk. jamen den plade du købte. var det meget dårlig ?

Medlem

thafreak skrev:
KingOfBongbong skrev:

Mvh, thafreak

Hvordan ved man om det er sådan en klump man har fingrene i? Udover det er dårligt røg, stinker det så af skosværte? andre kendetegn?

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: W00T =P
Hmm, Sidder med noget, meget mørkt hash,
meget bøjeligt, og blødt, men har ikke lige den samme, kraftige cannabis lugt...

Det antænder okay..

Snert, af cannabis, og lidt af noget anderledes.
Kunne det være det?!

jeg vil dog sige, at det er god ryger, og slår, godt til, når det er.
Men gidder da ik ryge det, hvis der er skosværte i!?

Sikkert det de kalder Marrokko, der ude.
Uden selv at vide, hvad det vil sige..

Aner det ik :P

Senest rettet af FroZt88 01 feb 2008 20:43, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem

FroZt88 skrev:
Hmm.. Det er sikkert rigtigt, sad lige og lugtede på min 120'er.
Lugter nærmere end tør, lugt af mørk spritagtigt, og lidt hen af noget cannabis..
Gad vide, om det er det de også kalder Sort/Black Marokko.
Ligger også mærke til, den mørke farve kan bedrage..
Og det blødt.
Tog et exemplar, af det. brændte overfladen, og den tænder ok..
Men så tjekkede jeg konsistensen, af selve hashen, efter det havde været varmt, for at tjekke for skosværte,
Hmm.
Konsistensen, er meget blødt, ikke nær så sammenklistret mere..
tror sku, det er noget af det der, skosværte tjald, jeg sidder og ryger lige nu, hvis jeg skal være ærlig...
Nu er din beskrivelse lidt vag, men lyder det ikke meget rigtigt, ellers? Jeg synes at det lyder som om din hash opfører sig som en 120'er skal. Ser ingen grund til at mistænke det for at være fyldt med skosværte.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
for at svare jer begge (ps jeg er meget beruset så hvis der er fejl så skriv, så laver jeg et nyt indlæg i morgen.)

Det lugter ikke særlig kraftigt af noget som helst, en meget svag lugt af hash. Derudover smager det ganske forfærdeligt når man ryger det. Man bliver skæv, men man bliver ikke "rigtigt skæv". Man kommer aldrig over muren til mindfuck osv ;)

Det er heller ikke blødt, det er meget hårdt i det, men det smuldrer ikke når det bliver varmet. Når det bliver varmet går det fra hinanden i små klumper, ligesom alm. hash.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vaikuntha
heldigvis har jeg aldrig røget noget med sværte i kan jeg se efter beskrivelsen var ellers lidt bekymret hehe..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

kan man så godt forvente at det der stammer fra Marokko, fx sort Marokko, at der er skosværte i ?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Nastyinc skrev:
kan man så godt forvente at det der stammer fra Marokko, fx sort Marokko, at der er skosværte i ?

Nej ikke noget du skal forvente.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]