Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 15:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
Portuz skrev:
yeti skrev:
Canax skrev:
Portuz:

Okai, det vil jeg sørge for vi ikke har..
En anden ting jeg er kommet til at tænke på som gør mig lidt nervøs er at min ene kammerat har ret lavt selvære... Er der store chancer for det vil komme til at påvirke hans trip i en negativ retning :? ?

JA! Jeg vil ikke anbefale at han tripper første gang uden en erfaren tripsitter, eller MINDST en erfaren medtripper.

Helt enig med Yeti

ku heller ikke være mere enig!! tripsitter helt bestemt. i må da kende en eller anden i føler i kan stole på udover hinanden. en af jer ku også lade være at tage noget men det er jo nok udelukket da jeg ikke regner med at nogle af jer vil gå glip af oplevelsen

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Far Away
Jamen det miljø vi render i er stimulanter hele lortet, kender ingen i den virkelige verden der har eksperimenteret med LSD, og jo vi har andre kammerater der nemt kunne sidde og holde øje med os, men er bange for de ville gøre mere skade end gavn..
Men ja, det var mine bange anelser det ikke var det smarteste med ham...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Canax skrev:
Jamen det miljø vi render i er stimulanter hele lortet, kender ingen i den virkelige verden der har eksperimenteret med LSD, og jo vi har andre kammerater der nemt kunne sidde og holde øje med os, men er bange for de ville gøre mere skade end gavn..
Men ja, det var mine bange anelser det ikke var det smarteste med ham...

Spørgsmålet er så, hvad vil du så gøre nu? Mht til ham selvfølgelig

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

extanor skrev:
ku heller ikke være mere enig!! tripsitter helt bestemt. i må da kende en eller anden i føler i kan stole på udover hinanden. en af jer ku også lade være at tage noget men det er jo nok udelukket da jeg ikke regner med at nogle af jer vil gå glip af oplevelsen

Pudsigt nok erklærer du dig enig i hvad jeg skriver, men skriver så derefter en uddybning som jeg på ingen måde er enig i.

En person med meget ringe selvværd kan risikere at ende i en situation som en uerfaren sitter ikke kan hjælpe ham igennem, så det er slet ikke tilstrækkeligt hvis en af de andre undlader at tage noget, da ingen af dem har prøvet det før. Det var ikke for sjov jeg skrev en erfaren tripsitter.

Titel:
Medlem

Ja hvad vil jeg så gøre nu... Hmm, tror jeg vil prøve at tale ham fra at prøve det, selvom vi alle 4 har gået og glædet os til det.. Det værste er at han ikke selv vil/kan indse at han ikke har det skide godt med sig selv.. Hvis jeg skal uddybe hvordan han har det er det: tænker ENORMT meget over negative ting som blir sagt til ham, og tager tingene til sig. Dette er selvom tingene er sagt i sjov. Selvtillid er vidst ikke noget han kender til. Ofte hvor vi har siddet en nat kan han finde på at rejse sig pludselig og sige at han smutter hjem... Dagen efter hvis du spørg ham hvorfor, siger han at vi har siddet og kørt på ham i flere timer. (dette har aldrig været tilfældet)...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Canax>> Det lyder til at du bliver nødt til at gøre dit allerbedste forsøg på at tale ham fra at trippe!

Hvad siger han selv hvis du konfronterer ham med det? Tror han at syre, ku være vejen til en lykkeligere tilværelse??

...du må gøre det klart for ham, at han ikke har de bedste odds lige nu... Der kan ske meget på en måned.. Og det er altså ikke min erfaring, at selvom jeg har en masse trips i baggagen, så jeg ikke trippe i perioder hvor alt måske ikke er lige fedt... Så venter jeg til bedre tider, hvor jeg psykisk er på toppen og stemningen er der osv - desuden er det jo en mørkt tid nu, så forklar ham evt at han kan være vinterdepressiv - kan sgu også sagtens mærke forskel på mit energiniveau, sommer kontra vinter...

Titel:
Medlem

HopIFjorden:

Jeg har endnu ikke selv konfronteret ham med det. Har ikke rigtigt vidst hvad jeg skulle sige. Men der er ikke andet for end bare være ærlig og sige tingene som de er. Er jo ikke til at spøge med :)

Medlem

Hvordan gik det så, var det en god oplevelse? Og hvad med ham din ven, sprang han over eller prøvede

han også?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Håber ikke i gav ham jeres kammerat syre - der er da et eller andet i vejen og hvis han så får syre.... oh my god..... På ekstreme mængder syre kan jeg ved den mindste dårlige karma få paranoide tanker og de er altså ret ekstremt vanvittige på syre, næsten ikke til at slippe af med igen.... og så for en nyudklækket psychonaut. Ham vil jeg slet ikke give nogle stoffer, måske en ekstrem lille mængde mdma og så snakke med ham og det der sindssyge problem han render rundt med. Eller bedre endnu, få ham til at gå til en professionel.

Medlem

Vi gav ham ikke syre nej, og jeg har stadig min jomfru rejse til gode :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]