Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 02:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 60 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
balle skrev:
yes jeg kommer også med
Er det rigtigt at 1220 mics ikke spiller live?

Hvem er de sidste 20 mics?

Titel:
Medlem

Nu ved jeg ikke hvor meget Eskimo laver i samarbejdet med Dynamic, men deres nye album Dynamo - Acid Daze er da super godt og bestemt ikke i samme stil som Eskimo's gamle tracks.

Synes dog Eskimo har lavet mange gode numre:

Party pooper, Let it all out, Ready To Rock, Are You Serious?, Escape The U.K., osv.. :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: honolulu
Acid Daze er altså ikke nyt :roll: :roll: :roll:

Titel:
Medlem

Haha.. jeg sidder og kager rundt. Jeg tænkte på Dynamic - Acid Beat albummet, men det har selvfølgelig intet med Eskimo at gøre.

Men der er da også en masse fedt på Dynamo - Acid Daze. :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg skal også derind og trip trap trampe :D

Håber at han er god live, for kan nu meget godt lide hans musik.. Det er mit første psy-event, så helt galt kan det jo ikke gå når jeg ikke har andet at sammenligne med :P

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Er der nogle der ved hvor mange der ca er plads til i amager bio?

Er der nogle som har hørt Eskimo? Og hvordan er det live?

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Frugthat skrev:
Det er fullon.. Og kun Eskimo spiller live, resten er dj sets.. Det er i Amager bio.. Alt sammen gode grunde til ikke at komme imo.. No thanks

Normalt mener jeg at man ikke kan diskutere (musik)smag, og dømme noget musik som værre end noget andet. Men i dette tilfælde gør jeg en undtagelse. Jeg hørte Eskimo på Conzzept 04, og det var IKKE godt.

Og stedet... jezuz.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Denmark - Uk - Norway - France
nu har jeg heller ik hørt ham siden conzzept04 og det var det væreste lort...hans pc crashed hver 5 min og han mere travelt emd at være blæst og hoppe rundt på scenen end at få lavet sin pc

amager bio ka rumme ca 1000 mennesker man ka sige hvad man vil om stedet med lyden er satme god derinde

Titel:
Junior medlem

jeg vil også til enhver tid hellere spille poker end at høre eskimo!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Jeg kommer ikke pga. dem der kommer og spiller, jeg kommer bare fordi der er techno-fest i amager bio.. og det plejer at være god spas :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Zarathustra skrev:
Frugthat skrev:
Og stedet... jezuz.

Stedet? det er da et fedt sted...

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
LilleElefant skrev:
Jeg kommer ikke pga. dem der kommer og spiller, jeg kommer bare fordi der er techno-fest i amager bio.. og det plejer at være god spas :P

Det er ikke så dumt et synspunkt at have på det. Så længe de spiller tilpas heftig psytrance/fullon, så er det sgu endnu en fed fest. Er heller ikke stor tilhænger af Eskimo, men jeg ved sådan set bare, at der så bliver fyret op for noget af det rigtige musik. At se Eskimo har mindre prioritet.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Xtreme skrev:
Gartnersvinet skrev:
Hvorfor fuck spiller de i KBH kom til nordjylland :/. Kunne være for vildt at hører 1200 mics live !
:yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :cry:

årh du skal ikke pive.. i har jo mange flere af den slags fester ovre i det mørke land :wink: i hvert fald forstået ud fra http://www.electrobeat.dk i festlisten

Titel:
Medlem

Der er da overflod af københavnske events... FFS! :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

LilleElefant skrev:

Det er også en fed instilling at have. Jeg er heller ikke stor fan af ekismo. Har aldrig været i bio'en før, og er da glad for at læse at lyden derinde er god.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark
FlæmMing skrev:
balle skrev:
yes jeg kommer også med
Er det rigtigt at 1220 mics ikke spiller live?

Hvem er de sidste 20 mics?

:yeah: :lol:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Ja hvis ellers manden er ædru nok til at slæbe sine ben op på scenen og han ka' se sine knapper, skal det da nok blive en "danceable" event.. Syns bare hans musik er sårn lidt ahem, Tiestoagtigt.. Eller bare røvforudsigeligt, men fred være med det.

Nej så gemmer jeg hellere lidt kræfter og tager til Electrobeat arrangementet d. 29 februar, hvor bl.a. Liquid Soul spiller live :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Cubensis skrev:
Ja hvis ellers manden er ædru nok til at slæbe sine ben op på scenen og han ka' se sine knapper, skal det da nok blive en "danceable" event.. Syns bare hans musik er sårn lidt ahem, Tiestoagtigt.. Eller bare røvforudsigeligt, men fred være med det.

Nej så gemmer jeg hellere lidt kræfter og tager til Electrobeat arrangementet d. 29 februar, hvor bl.a. Liquid Soul spiller live :)

Det er jo chillout-arrangement. Det kan man ikke trampe til. Føj, jeg blev skuffet... troede først, at Electrypnose ville fyre op for den hårde stil til det event.

Eskimo er så mange gange bedre end Tiesto, selvom det, indrømmet, ikke er det mest uforudsigelige spinning.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Minimal skrev:
Det er jo chillout-arrangement

Aaarh.. Prøv lige engang og læs om festen igen, der står godt nok chillout som én af genrene, men at det skulle være en chillout fest, det er nyt for mig. Faktisk så tvivler jeg på der bliver spillet særlig meget af den slags, der er jo et mainfloor med psy/fullon og slowfloor med dark/house/progressive..

Og så ka' man faktisk godt danse (nej ikke trampe) til chillout, det er mægtigt at bevæge sig rundt til sphongle eller younger brothers i en god koger og kræver ikke nær så solide nikeair sko, svedbånd og pikspillemuskler som TRAAAAMP gør. :wink:

Mht. eskimo så syntes jeg også at han halter produktionsmæssigt, det virker som om hans blueprint af synths osv. er lidt meget omfattende og set bort fra opbygningen af numrene, så lyder det meget ens i mine ører, det være sig produktionerne/lydspektrummet.
Man ka' nærmest mistænke ham for at have glemt og skifte lydkort de sidste 10 år pga. hans heftige narkomisbrug :lol:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Cubensis skrev:
Minimal skrev:
Det er jo chillout-arrangement

Aaarh.. Prøv lige engang og læs om festen igen, der står godt nok chillout som én af genrene, men at det skulle være en chillout fest, det er nyt for mig. Faktisk så tvivler jeg på der bliver spillet særlig meget af den slags, der er jo et mainfloor med psy/fullon og slowfloor med dark/house/progressive..

Og så ka' man faktisk godt danse (nej ikke trampe) til chillout, det er mægtigt at bevæge sig rundt til sphongle eller younger brothers i en god koger og kræver ikke nær så solide nikeair sko, svedbånd og pikspillemuskler som TRAAAAMP gør. :wink:

Mht. eskimo så syntes jeg også at han halter produktionsmæssigt, det virker som om hans blueprint af synths osv. er lidt meget omfattende og set bort fra opbygningen af numrene, så lyder det meget ens i mine ører, det være sig produktionerne/lydspektrummet.
Man ka' nærmest mistænke ham for at have glemt og skifte lydkort de sidste 10 år pga. hans heftige narkomisbrug :lol:

Det var da heldigt, at jeg lige blev sat på plads dér. Jeg havde fået en røvfuld flyers til festen, som jeg har gået og delt ud, men blev ret skuffet, da jeg så troede, at det var et afslapper-event, da jeg læste på nettet efterfølgende, og så gad jeg ikke engang selv med. Men det ser jo faktisk fornuftigt ud, ord som full-on og dark psytrance går lige i hjertet. Thank you.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 60 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]