Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 19:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Ja, nu skal jeg på skiferie her den 2 feb..

Og jeg skal ha god nol med self..

jeg tænke om nogen har prøvet at ryge det i højder før ;) ...

man sidder som minimum 1000 meter over jordens overflade, bare i byen, og 3000meter+ ved det højeste punkt, så ville lige høre om nogen har prøvet det og hvordan det påvirkede en at der var mindre ilt osv. ??

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tommerup, Fyn
Vi røg en smule på skiferie i Livigno for et par år siden, men jeg syntes ikke, at højder påvirker den normale rus... Man bliver en lille smule mere svimmel, men ikke noget som man ligger så meget mærke til...
Men det er det ultimative at ryge på toppen af et bjerg!! Det kan ikke beskrives!! Man føler sig så fri og glad... Nu lyder jeg lidt som en hippie, men det er jeg langt fra... De gange vi røg, havde jeg virkelig en indre ro...

Så glæd dig!!

Junior medlem
Brugeravatar

JJHpower skrev:
Vi røg en smule på skiferie i Livigno for et par år siden, men jeg syntes ikke, at højder påvirker den normale rus... Man bliver en lille smule mere svimmel, men ikke noget som man ligger så meget mærke til...
Men det er det ultimative at ryge på toppen af et bjerg!! Det kan ikke beskrives!! Man føler sig så fri og glad... Nu lyder jeg lidt som en hippie, men det er jeg langt fra... De gange vi røg, havde jeg virkelig en indre ro...

Så glæd dig!!

uhh lyder nice :D!

glæder mig enormt nu :D!!

Medlem
Brugeravatar

Heldige asen! ;)

Jeg tror nu heller ikk' det betyder så meget det med at ryge i de højder, jeg tror bare du skal nyde det! :D (Det skal sq prøves næste gang!) men som JJHpower også skriver så kan du nok godt blive lidt svimmel pga. trykket og sådan. Her tænker jeg specielt på liften helt nede fra byen af og op på selve bjerget. Der ville jeg nok vente med at ryge til jeg var nået helt til tops! :) Men ellers kan jeg ikke se at der skulle være noget problem i det! :)

Men ellers god tur, det skal sq nok blive skægt! :lol:

Er det første gang du skal på skiferie?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
En pind i liften er der heller ikke noget i vejen med.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Det siger sig selv, at jo højere udgangspositionen er ved hashrygning, jo hørere bliver rusen også :lol:

Junior medlem
Brugeravatar

Sundi skrev:
Heldige asen! ;)

Jeg tror nu heller ikk' det betyder så meget det med at ryge i de højder, jeg tror bare du skal nyde det! :D (Det skal sq prøves næste gang!) men som JJHpower også skriver så kan du nok godt blive lidt svimmel pga. trykket og sådan. Her tænker jeg specielt på liften helt nede fra byen af og op på selve bjerget. Der ville jeg nok vente med at ryge til jeg var nået helt til tops! :) Men ellers kan jeg ikke se at der skulle være noget problem i det! :)

Men ellers god tur, det skal sq nok blive skægt! :lol:

Er det første gang du skal på skiferie?

nej det er 15 gang eller noget lignende ;)!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: paradisæblevej 111
For nice..

Jeg lover dig at du kommer til at nyde det.

At side på toppen af pisten, gerne bag en masse træer så der er en helt specielt stilhed. Vi snakker komplet silence, så lyden af din brændende joint er tenfold. DET ER SMUKT!

Fuck hvor skal du glæde dig, og fuck hvor er jeg pisse misundelig på dig. Ingen skiferie til mig i år. Mht. 1000 meters højde spiller det ikke nogen rolle IMO.
GOD TUR

mini

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Mini-krøl skrev:
For nice..

Jeg lover dig at du kommer til at nyde det.

At side på toppen af pisten, gerne bag en masse træer så der er en helt specielt stilhed. Vi snakker komplet silence, så lyden af din brændende joint er tenfold. DET ER SMUKT!

Fuck hvor skal du glæde dig, og fuck hvor er jeg pisse misundelig på dig. Ingen skiferie til mig i år. Mht. 1000 meters højde spiller det ikke nogen rolle IMO.
GOD TUR

mini

Jo tak..

Det blir lækkert ;) .. hehe..

Lige et spørgsmål, tror i jeg kan tage hash med i flyet?

eller skal jeg få nogle af dem som kører derned til at tage det med? :P

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Hvis du endelig skal have hash med, så få dem der kører derned til at tage det med. Lidt mindre risikabelt end at tage det med i flyvet. Der har forresten været en del tråde om flyrejser og narko.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

kemal skrev:
Hvis du endelig skal have hash med, så få dem der kører derned til at tage det med. Lidt mindre risikabelt end at tage det med i flyvet. Der har forresten været en del tråde om flyrejser og narko.

Hvis man ligger nol som slik i en blandet frysepose (blandet med en masse andet slik, kan det så opdages :P ?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

not_a_panda skrev:
kemal skrev:

Hvis man ligger nol som slik i en blandet frysepose (blandet med en masse andet slik, kan det så opdages :P ?

Ingen der kan svare dig på, det er aldrig til at vide. Heller ingen der kunne fortælle den gamle mand med det amputerede ben om narkoen i hans kunstige ben blev opdaget, men det gjorde det.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]