Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 15:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: spand
Jeg støder ofte på ordet spand, som rygemetode. Den skulle være meget effektiv, hvad går det ud på?

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Du skal bruge en spand - koldt vand - 1 stk 1 1/2 liters flaske - 1 stk vandpibe hoved.

1: fyld spanden med koldt vand.

2: Sav bunden af flasken af

3: sæt hovedet fast på der hvor man normalt ville drikke af flasken

4: fyld mix i hoved

5: Pres flaskens bund ned på bunden af spanden - sæt ild til mixet mens du stille løfter flasken. Så vil undertrykket selv suge hovedet ud.

6: Når flasken er fuld af røg og hovedet er suget ud fjerner du hovedet - sætter munden til og presser flasken hårdt ned på bunden igen mens du suger ind. OG BANG! :lol:

Det iværtfald sådan jeg har opfattet det skal gøres 8)

Titel:
Medlem

Farmand8900 skrev:
6: Når flasken er fuld af røg og hovedet er suget ud fjerner du hovedet - sætter munden til og presser flasken hårdt ned på bunden igen mens du suger ind. OG BANG! :lol:

Pas endelig på tænderne. Også på hovedet når du fjerner det, det kan være ret varmt.

Denne rygemetode er ret effektiv, men enormt belastende for ens lunger og hals. Man kan også føle sig ekstremt desorienteret de første minutter, opleve moderate vejrtrækningsproblemer, ekstreme hosteanfald, svedeture, smerter i lungerne og ende med ikke at fatte noget som helst af hvad der foregår.

Brug et mindre hoved, mindre mix og mindre tobak, hvis du vil benytte dig at denne metode. Ellers ryg lidt på en bong, det er i det mindste mindre belastende.

Oralt/joint/pibe all the way :)

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Søg på "Erik spandmand" på youtube, der kommer en ganske glimrende og meget underholdende forklaring på dansk :D

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Ah ja. Hippien pot Erik kan, om nogen, suge den ledeste spand :lol:

Citat:
3: sæt hovedet fast på der hvor man normalt ville drikke af flasken

4: fyld mix i hoved

5: Pres flaskens bund ned på bunden af spanden

NB! En rettelse!
Flasken skal først ned og stå på bunden af spanden, inden hovedet med miks sættes på flasken. Hvis flasken med hovede og miks sænkes ned i vandet, så vil mikset blive pustet ud af piben/hovedet - logisk nok, da det er det modsatte spandrygerprincip :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus N
her er Erik Spandmand! Ham skal man ikke snydes for :lol:

Titel:
bubbles skrev:
her er Erik Spandmand! Ham skal man ikke snydes for :lol:

Jesus da! !

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Hakkebakkeskoven
Verdens bedste skræmmekampagne... :D

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Citat:
NB! En rettelse!
Flasken skal først ned og stå på bunden af spanden, inden hovedet med miks sættes på flasken. Hvis flasken med hovede og miks sænkes ned i vandet, så vil mikset blive pustet ud af piben/hovedet - logisk nok, da det er det modsatte spandrygerprincip Wink

Nå ja self.

Nu håber jeg ikke jeg har fået nogle til at blæse deres ryger ud over det hele :lol:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hahaha!! Erik Spandmand styre :D

6 ud af 5 stjerner!!

Titel:
jeg bruger næsten altid 2 liters flaske den er også nemmere at skære bunden over på også sølvpapirs hovedet

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg ville ikke starte et nyt topic, så spørger lige her, hvad er bedst, 1,5 liters eller 2 liters ? Og der bliver skrevet man kan bruge sølvpapir istedet for vandpibehovedet, er det dumt, eller ? :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nastyinc skrev:
Jeg ville ikke starte et nyt topic, så spørger lige her, hvad er bedst, 1,5 liters eller 2 liters ? Og der bliver skrevet man kan bruge sølvpapir istedet for vandpibehovedet, er det dumt, eller ? :D

Ang. størrelsen på flasken, så kommer det vel an på hvor meget røg du vil have i lungerne. En 1,5 liters er rigeligt til mig..

Du kan sagtens bruge sølvpapir, du risikere bare at det bliver så varmt at flasken smelter i toppen. Hvorefter du får brændt plastik på læberne!!

Så pas lige på.. :D

Senest rettet af visias 28 jan 2008 23:18, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nastyinc skrev:

der er ikke noget som er bedst, men en 2 liters flaske kan jo indeholde mere røg :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Portuz skrev:
Nastyinc skrev:

der er ikke noget som er bedst, men en 2 liters flaske kan jo indeholde mere ryg :)
Nå okay, men altså, kan man godt bare bruge et sølvpapirshoved ? det er lidt nemmere hvis man ikke selv har en vandpibe :D

Titel:
Moderator
Brugeravatar

2 liters flasker er som regel ikke i lige så hård plastik som 1½ liters, tror ikke det vil fungere helt lige så godt med en blødplast-flaske.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Rygemetoden spand er blevet beskrevet rigtigt godt i denne post, og der er en del indlæg som omhandler det samme. Brug søgemaskinen for mere information.

Låst <

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]