Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 13:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: In the middel of nowhere? - wtf? I am in the middel of nowhere?
Hejsa.. jeg oprettede en tråd igår , ang. drug law i bulgarien, den er så blevet lukket nu , og der ville jeg have spurgt om , om nogen vidste noget om en straf man ville få , hvis man blev taget af politiet nede i Bulgarien, med evt. 1g coke, eller 1g amfetamin , eller 5 ecstasy tabeletter?

nogen der har en ide om det?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Spørg dem her - de ved det. http://www.ambsofia.um.dk/da

Citat:
Narkotika
Bulgarien er transitland for narkotikasmugling. De bulgarske myndigheder gennemfører jævnligt razziaer mod narkotikasmuglere. Narkotikasmuglere idømmes hårde straffe ved de bulgarske domstole.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: In the middel of nowhere? - wtf? I am in the middel of nowhere?
Jamen det er jo ikke smugling ?
det er jo slet ikke så store mængder så man kunne blive dømt for det.. det var bare sådan evt. 5 ecstasy piller?

det kan man vel ikke blive sat for en domstol for?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Peakeye skrev:
Jamen det er jo ikke smugling ?
det er jo slet ikke så store mængder så man kunne blive dømt for det.. det var bare sådan evt. 5 ecstasy piller?

det kan man vel ikke blive sat for en domstol for?

Du smugler det stadig ind i landet. I nogle lande er der nogle fucked op straffe, selv for minimale mængder.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

som sagt før, hvis du er det mindste i tvivl om et fremmed lands narkolove, så lad dog være.

og hvis du ikke kan lade være med at ha knark med på rejsen, så er problemet måske ikke landets love, men at du bare skal ha' det hvor end du er.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvorfor overhoved risikere at sidde i fængsel i et andet land? Det må være det mest øv af alt

Titel:
Medlem

Well, alle sammen :)

Jeg havde ikke tænkt mig at tage det med derned ..
Det var bare hvis man anskaffede sig noget dernede ;) det var såmænd ikke at tage det med hjemmefra, det tør jeg sku ikke..

Det var bare , hvis man blev taget med noget dernede (f.eks. 1g coke eller 1g amf ) imens man var i byen f.eks.

håber i forstår

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Peakeye skrev:
.

Det var bare , hvis man blev taget med noget dernede (f.eks. 1g coke eller 1g amf ) imens man var i byen f.eks.

håber i forstår

Du er pænt meget på røven dernede. Bulgarien er korrupt, og de har nogle sindsyge straffe, og de bliver kun værre af at du er turist.
Jeg kan kun sige lad nu være med at begynde med at smugle, eller anskaffe noget dernede. Du risikere, at blive snydt, rullet, voldtaget, tæsket, osv.

Og bulgarien er hvertfald ikke et sted jeg vil sidde i fængsel.

Og når du selv siger at, du er for gammel til "ung-rejs ferie" så burde du da også have hjerne nok til at vide at det ikke er muligt at finde amfetamin ecstasy kokain osv på apotekerne. Det er ikke ulovligt at tænkte lidt selv.

Titel:
Medlem

FlæmMing skrev:
Peakeye skrev:
.

håber i forstår

Du er pænt meget på røven dernede. Bulgarien er korrupt, og de har nogle sindsyge straffe, og de bliver kun værre af at du er turist.
Jeg kan kun sige lad nu være med at begynde med at smugle, eller anskaffe noget dernede. Du risikere, at blive snydt, rullet, voldtaget, tæsket, osv.

Og bulgarien er hvertfald ikke et sted jeg vil sidde i fængsel.

Og når du selv siger at, du er for gammel til "ung-rejs ferie" så burde du da også have hjerne nok til at vide at det ikke er muligt at finde amfetamin ecstasy kokain osv på apotekerne. Det er ikke ulovligt at tænkte lidt selv.

Well.. jeg har aldrig været dernede , jeg ved dog at det er en del korrupt dernede.. og når jeg siger jeg aldrig har været dernede , og i fortæller at det er muligt at finde stoffer på apotekerne , så kan jeg jo ikke vide andet, vel mester :?: :?: :?: :roll:

.. Elsker venlige mennesker :roll:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Som i alle andre tråde folk har startet for at høre hvor smart det er at lamme narko i udlandet, så er rådet at lade være, det er en dum og unødvendig risiko at løbe, hvis rejsedestinationen er så trist og kedelig at man ikke kan få en go ferie uden at være på knark, så skulle man nok tage et andet sted hen eller blive hjemme. Bulgarien fik påtaler fra EU for et par år siden (2006?) fordi deres narkolovgivning ikke skelnede mellem besiddelse og salg, og at man fængslede folk udelukkende for besiddelse, denne praksis er dog forhåbentlig blevet ændret i mellemtiden, men det tyder dog på en ret hård linje mod knark. Tilføj lidt korruption og du kan hurtigt sidde i lort til halsen.

Hvis der kommer mere mudderkastning bliver tråden lukket prompte. Tal ordentligt til hinanden, det er faktisk ikke så svært som det måske lyder.

P.S. til en anden gang så brug lige 3 sekunder på en mere dækkende emnetitel, det øger chancen for flere brugbare svar, samt gør det muligt for folk i en lign. situation at bruge søgemaskinen til at finde svar.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Denmark - Uk - Norway - France
ingen grund til at rende og tag narko dernede når en flaske vodka koster en 10er

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fyn
Sidst jeg var i Bulgarien (Golden Sands) var det meget let at skaffe tingene (både coke, amf og kiks) dernede, så ser bestemt ingen grund til at tage det med hjemme fra og løbe den risiko. Hvis du ikke ligefrem støder på nogen der tilbyder dig at købe det, så spørg en taxachauffør eller en af de prostituerede lidt diskret. Det gi'r som regl pote.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
Jeg kan huske, der engang blev linket til en side herinde, hvor der var en samlet oversigt over alle landes narkolovgivning. Har prøvet at søge efter den, uden held. Måske nogle andre kan huske/finde den?

Titel:
Medlem

http://www.webehigh.com

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Hashiza skrev:
www.webehigh.com

Den burde næsten gøres stickey, eller linkes til på wikien

Titel:
Medlem