Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 17:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg har set noget meget underligt amf, som jeg aldrig har set før (og jeg har set rigtig rigtig meget).

Det er helt lys gult i farven. Faktisk næsten samme farve som rigtigt marzipan, dog en lille smule mere gult i det.
I starten havde det totalt modelervoks/marzipan konsistens og efter at have ligget nogle dage i fryseren bliver det en helt hård klump.
Lugten er EKSTREMT kraftig, men også ret speciel i det og lugter ikke som det amf man får som regel gør.
Det lugter på en eller anden måde ulækkert, mærkeligt, men så kraftigt at man kan lugte det uden for fryseren når den lige har været åbnet.

Hvad er det for noget lort? Kan det være at der er gået noget galt under syntesen? Eller hvad tyder det ellers på?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Konsistensen og det at det bliver hårdt når det fryser skyldes blot at amfetaminen indeholder noget væske der ikke burde være der.
Lugten skyldes sikkert en dårlig kemiker, og fejl i syntesen.

Det er altså kort sagt noget pisse dårligt amfetamin. Rent skal det være hvidt og lugtfrit pulver.

Du kan sikkert læse mere om det i Fakta om amfetamin-tråden, der er sticky øverst her i syntetiske.

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
Det behøver ikke være dårligt, fordi det er gult, stinker og er vådt.
Jeg tror det ville være svært at sælge amfetamin til den almindelige forbruger, hvis ikke det lugtede som det meste nu gør, og misfarvningen udgør nok maks 10%. og vandet - tjaa - er det billigt? ...

vis det virker som det skal, ville jeg tage det op, tørre det, og vaske det med iskold, tør acetone.

Hvis det ikke virker som det skal, ville jeg tage en lille smule, og hælde det i vand, røre rundt, og se hvor meget der opløses/ hvor meget bundfald der er.
10ml vand til 1g speed. Evt. bundfald sorteres fra, og resten inddampes, for lav varme, og vaskes med iskold acetone.
Der er en tråd om oprensning af amfetamin i Alkymistens:)

Titel:
Medlem

Mange tak for svaret TATP. Men hvad mener du med at vaske amfen med acetone? Hvordan er fremgangsmåden?? :)

Titel:
Moderator

læs tråden i alkymistens :) http://psychedelia.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=7822

put dit tørre speed i et stykke kaffefilter (hellere et finere filter) sæt i en tragt, og hæld den kolde acetone over speeden - lad acetonen løbe ned i en beholder. Tag nu speeden og tør den. skulle gerne være blevet hvidere. gentag evt. overhældningen.

Titel:
Medlem

TATP -Det virker langt fra som det skal så tror jeg vil blande det op med vand som du beskriver.

Hvad sker der ved at man blander det op med vand? Er bundfaldet det urene hvorved det i toppen er det rene?

Titel:
Moderator

bundfaldet er ikke amfetamin. Det skal bare smides ud. Amfetaminen er opløst i vandet, og når du har filtreret bundfaldet fra, inddamper du vandet, for at få amfetaminen ud igen. sæt det på en radiator eller et andet varmt sted ~ 50-70°c
Når stoffet så er helt tørt, kan du hælde en gang iskold acetone (fra en uåbnet flaske) over det. lad stoffet tørre igen.

acetonen kan du evt. hælde i bundfaldet fra vand-fasen, og inddampe det. hæld så en smule vand i, og filtrer - for at få det sidste amfetamin ud. Vask med acetone igen.

det går en del amfetamin til spilde ved denne process

du må endelig ikke bruge for meget vand, da du så får for meget af cutmidlet med over - 1g amfetaminsulfat er opløseligt i 9ml. vand, og da dit speed næppe er rent, er der ingen grund til at bruge så meget vand. jeg ville bruge 6-7ml. vand til 1g speed - og jeg ville bruge demineralliseret vand.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]