Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 13:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej

Er LSA, morning glory eller hawaiian woodrose lovlige i danmark?
Hvis, hvor kan man så købe dem?
Er det nødvendigt at lave et ekstrakt eller kan man bare spise dem?
Hvad er en god begynder dose?
Er det rigtigt at man kan lave te med det eller virker det ikke så godt?

Tak

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
Både Morning Glory og Hawiian Baby Woodrose er lovlige i Danmark. Hvor man kan købe dem må du selv finde ud af - jeg har set flere snakke om gartnerier, men det har jeg ikke selv erfaring med.

Jeg har selv gode erfaringer med ekstrakt, nogle synes det er overflødigt - andre (deri blandt mig selv) kan ikke indtage frøene som de er.

En god begynderdose for HBWR vil efter min mening være omkring 6-7 frø.

Du skal ikke forsøge dig med the, LSA bliver nedbrudt ved varme temperature.

Og til en anden gang så søg lidt rundt først, det her er nogle emner som virkeligt er blevet tæsket igennem mange gange før.

Titel:
Hey kan huske at mange herinde mener at skallen er det der frembringer flest bivirkninger. Men jeg faldt lige over den her side hvor der står:

Citat:
Laboratory tests have shown that the seed coat is no more or less toxic than any other part of the seed as well. The sickness from seeds that were consumed came from the the essential oils contained within the seeds.

http://www.iamshaman.com/hbwr/hbwrmyths.htm

Håber det kunne bruges....

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Psylvester skrev:
Hey kan huske at mange herinde mener at skallen er det der frembringer flest bivirkninger. Men jeg faldt lige over den her side hvor der står:

Citat:
Laboratory tests have shown that the seed coat is no more or less toxic than any other part of the seed as well. The sickness from seeds that were consumed came from the the essential oils contained within the seeds.

http://www.iamshaman.com/hbwr/hbwrmyths.htm

Håber det kunne bruges....

Meget interessant fordi jeg efter en voldsom skrubning oplevede meget lidt forbigående kvalme på 1,1g HBWR pulver. Plejer normalt ikke at gå så skrapt til værks med frøene og resultatet blev helt sikkert meget bedre. Om det så er et tilfælde ved jeg ikke, men jeg fik mit livs trip

Har lidt svært ved at gennemskue disse frø, måske bestemmer de selv hvor giften skal koncentreres mest :)

Titel: HBWR
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: en blomstereng omgivet af flyvende grønne guldfisk! (i Århus))
jeg lavede et fuldkomment ekstrat af 14 hbwr frø og på trods af det røg jeg ind i en periode på ca. 20 min. med konstant opkast... :? dog gik det over igen og også jeg fik mit livs trip!! :D

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

LSA er helt lovligt i Danmark, også de frø du nævner. Hvor du kan få fat på dem må man vist ikke skrive her, men der findes en række sider på nettet hvor de kan fås, tror ikke det vil være svært at finde dem hvis du søger lidt.
Da jeg skulle prøve dem første (og eneste) gang tykkede jeg dem uden nogen form for forbehandling. Trippet endte med at være helt ubeskriveligt, dog bruger man den første time med opkast og mavesmerter... så du skal nok udvinde LSAen før du indtager det... det vil jeg i hvert fald gøre næste gang... håbet det hjælper...

Titel:
Dedikeret medlem

PsykoFreak skrev:
LSA er helt lovligt i Danmark, også de frø du nævner. Hvor du kan få fat på dem må man vist ikke skrive her, men der findes en række sider på nettet hvor de kan fås, tror ikke det vil være svært at finde dem hvis du søger lidt.
Da jeg skulle prøve dem første (og eneste) gang tykkede jeg dem uden nogen form for forbehandling. Trippet endte med at være helt ubeskriveligt, dog bruger man den første time med opkast og mavesmerter... så du skal nok udvinde LSAen før du indtager det... det vil jeg i hvert fald gøre næste gang... håbet det hjælper...

Hvorfor er det sidste gang, du prøver det?

Titel:
Medlem

PsykoFreak skrev:
det vil jeg i hvert fald gøre næste gang... håbet det hjælper...

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: somewhere in space!
det er også de satans rygter og facts om de satans mavesmarter og kvalme der får mig til at undersøge sagen nærmere....men et godt trip skal jeg nok få ud af det.....

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]