Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 02:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

sker der.. her i mandags poppede jeg en enkelt hvid Smiley og nu her ( TORSDAG ) begynder jeg at få det meget meget mystisk. har hverken røget eller drukket siden mandag.

1. Mit højre øje "klapre" somom der sidder en nerve i klemme. Det er LIGEPLUDSELIG begyndt

2. En af mine blodåre på armen er RØD istedet for den svage blå man plejer at kunne se..?? whaaat

3. Jeg kan intet hører på venstre øre

4. Ser små myre ud af min øjenkrog..

Og det er vel og mærket 4 dage siden jeg tog 1 og har intet haft før NU! hvad fanden sker der man!!

Nogle kvalificerede svar?

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Det lyder godt nok ikke særligt godt. For det første skal du prøve at finde ud af, hvad der var i den pille du spiste. Det er selvsagt ikke nemt, da der i princippet kan være hvad som helst i en sådan pille. Virkede det som MDMA, eller var virkningen anderledes end andre piller?

De bivirkninger du oplever lyder ikke som de klassiske MDMA bivirkninger, der kommer ved overforbrug.

Hvis det bliver ved, vil jeg stærkt anbefale dig at gå til din læge og blive undersøgt.

Du skal også tage at spørge dig selv, hvorfor du sidder og spiser ecstasy-piller om mandagen? Det kunne godt lyde som om du ikke helt har kontrol over dit forbrug. Hvor tit tager du ecstasy?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Søg da straks lægehjælp hvis du ikke kan høre noget på venstre øre. Det lyder ret voldsomt, synes jeg. Men jeg tror dog ikke, det har noget med pillen at gøre.

Det kan sagtens være, at du først lægger mærke til de andre "symptomer" nu, hvor du tror der er noget galt. Man kan hurtigt bilde sig noget ind.

"Symptomerne" kan også skyldes helt andre ting.

Søg læge.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg tvivler også på at det har noget med MDMA at gøre, men det er alvorlige symptomer du har så se at komme til lægen/på hospitalet MED DET SAMME.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: kbh
hej det er ret alvorlige symotomer du har der, du kan måske have haft en lille hjerneblødning... Du bliver altså nødt til at søge læge.. sådan noget er ikke til at spøge med.
Tror nu ikke det er livfarligt men måske kræver dine symptomer behandling...Så se at komme afsted med dig...
God bedring

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Ja, der har før været folk der har haft underlige oplevelser på ecstasypillerne (Hvide smiley)

Kan du bekæfte at pillerne ser sådan her ud? Det ville hjælpe andre så man kan undgå de ubehagelige bivirkinger

Billede

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Forummet er ikke til diskussion af ecstasypiller.

Jeg kan bekræfte at der intet er i vejen med ovenover viste piller, ingen bevirkninger her.

Hvordan er dit MDMA forbrug, og tager du andre stoffer ved siden af, eller har taget andre stoffer for nylig? tvivler stærkt på at det er pillen der har givet denne effekt.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Repulsivt skrev:

Det er helt iorden at diskutere farlige piller!

Har hørt flere som har haft underlige oplevelser på disse piller. Og der er ihvertfald alt muligt andet end MDMA i dem her.

Senest rettet af FlæmMing 19 jan 2008 01:36, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem

jim fear skrev:
Jeg tvivler også på at det har noget med MDMA at gøre, men det er alvorlige symptomer du har så se at komme til lægen/på hospitalet MED DET SAMME.

jeg vil give dig det samme råd tag en taxa til det nærmeste sygehus med det samme.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Noiaren...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
FlæmMing skrev:
Repulsivt skrev:

Det er helt iorden at diskutere farlige piller!

Har hørt flere som har haft underlige oplevelser på disse piller. Og der er ihvertfald alt muligt andet end MDMA i dem her.

Jeg var på dem nytårsaften, og det virker som om at der er noget andet, ikke så dejligt i dem, end MDMA. De legede ihvertfald meget mere med min hjerne, end MDMA og andre e-tabletter har gjort.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Uden at have nogen form for kommercielle undertoner (Hvis nogen skulle tro dette, i disse RC prægede dage) synes jeg ikke der var noget underligt ved de piller. Synes ihvertfald virkningen passede rigtig godt på virkningen af MDMA, og de varede ligeså længe.

Selvfølgelig kan jeg ikke udelukke det, så hak mig lige i småstykker hvis de indeholder massere af rottegift!

Ren MDMA er altid at foretrække istedet for ecstasy piller.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
Nogen update på trådstarters tilstand?

Titel:
Junior medlem

Hey..

Jeg blev i forgårs d. 23/1 udskrevet fra hvidovre hospital, hvor jeg blev indlagt pga jeg kollapede dagen efter jeg skrev indlægget. Sygeplejskerne kunne ikke give mig en forklaring på hvad det var, andet end det HELT klart var den pille som ikke har været "ren". De kunne ikke fortælle mig hvilket stof det præcist var, andet end stoffet havde gjort så mit hjerte og hjerne simpelthen arbejdede på FULDTRYK og der kom en kemisk reaktion mellem stofferne der er i ens krop + det i den pille. Jeg fik taget en blodprøve og jeg afventer svar på hvad det hele handlede om. Jeg ved ikke meget og er meget forvirret. Er afkræftet og forstår ikke rigtig hvad der er sket.. Jeg har aldrig haft noget før, altid været helt frisk. Har ALDRIG fejlet noget og aldrig været indlagt...

Jeg vil komme med en update så snart jeg ved mere.. undskyld hvis mit indlæg virker uoverskueligt og ikke til at forstå.. Er meget meget konfus..

Jeg vil hverken sige god eller nogo til de her piller da det kan være en svipser.. Men for mig er det slut med alt der har med E at gøre..

Mvh

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Indholdet lyder til at svinge meget i de piller.

Sidste gang jeg skal have dem, det er helt sikkert.

Ren mdma fra nu af..

Lyder som en yderst ubehagelig oplevelse du har haft der!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Uden at have prøvet de piller eller vide hvad din erfaring er med stoffer, så vil jeg tro at din krop har fået for meget narko indenbords i tidens løb og denne her gang sagde den altså nej tak.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det kan ikke siges nok gange. Hold jer fra ecstasy piller. Det er et komplet ukendt indhold og kan have en fatal udgang.

Hvis i absolut skal indtage dem, så lad være at æd 5-10-20 på en aften.

Prøv i stedet at anskaf jer noget rent mdma.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Resist skrev:
Det kan ikke siges nok gange. Hold jer fra ecstasy piller. Det er et komplet ukendt indhold og kan have en fatal udgang.

Hvis i absolut skal indtage dem, så lad være at æd 5-10-20 på en aften.

Prøv i stedet at anskaf jer noget rent mdma.

Enig, og det kræver ikke meget og lige spørge rundt omkring.

Titel:
Junior medlem

Jep.. Jeg holder mig også fra dem nu.. Og betaler mere for ren mdma istedet for.. virkningen er jo også så meget mer' nice end knapper..

Titel:
Medlem

Hmm.. det her giver i hvert fald stof til eftertanke.

Jeg er godt nok meget spændt på at høre fortsættelsen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]