Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 09:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
In our memories

http://www.dr.dk/DR2/Temaaften/Kommende ... 103732.htm

Natteliv
DR2 Tema 15. januar 2008 kl. 20:30 på DR2

Tilrettelæggelse:
Morten Vammen og Christoffer Emil Bruun

DR2 puster liv i Natten, når vi på en helt almindelig hverdags tirsdag sætter spejlkuglen i voldsom rotation, og blænder op for en tidsrejse tilbage i Nattelivet. Følg med på en hæsblæsende tur i det vildeste natteliv netop nu - sammen med klubikonet Morten Vammen og oplev nattelivet for begyndere.

Natteliv for begyndere
Modebosser, sjove sociologer og DJ godfatheren guider dig gennem nattens nuancer, segmenter, spil og subkulturer.

Nattelivets historie
Natten blev sprællevende op gennem det 20. århundrede. Mød tre af dem som formede en bykultur, hvor øjeblikket er sandhed.

Øjet i natten
Morten Vammens humoristiske tour de force gennem lukkede events, raves og efterfester med event-makers, dj's, transseksuelle, modeller og clubkids på slap line i fuld effekt

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Perfekt.

Må se om det indholder noget interresandt, som regl plejer DR2 tema aften at være noget ordenligt.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hvad FANDEN skete der lige for ham der havde lagt et hagekors af manaquindukkeben og ham afrikaneren?!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Gik tilfældigt forbi dr2 for 20 min siden cirka en halv time siden. Fik godt nok et chok over de der "drenge" og undrede mig over hvad det dog var for et program, det var før jeg så emnet herinde.

Så umiddelbart ikke lige ud som noget der kunne interessere mig, men nu har raves, trance og transseksuelle heller aldrig lige fanget mig.

Nogen af jer andre der kunne bruge det til noget eller hvad?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
kemal skrev:

Nogen af jer andre der kunne bruge det til noget eller hvad?

Nej faktisk ikke.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det var pissefedt at se. Dejligt at se så mange festglade mennesker, der kan vælte sig i sprut og stoffer uden at være tabere.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Til de interesserede:

http://www.dr.dk/Tema/Natteliv/Lyd+og+v ... gvideo.htm

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Det er vel 3-4 gang de sender det tema. Altid god underholdning, så den første gang på mdma, som endte med at blive en fed oplevelse.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Jeg fik godt nok nedern over ham den ene "Modeboss"...

Han kunne da blive ved med at ville klippe i DYRE t-shirts, og gjorde godt nok meget opmærksom på at alt tøj man køber skal være DYRT, meget DYRT. Og så skal man klippe i det.

Og han tudede så meget over at han var blevet nægtet adgang af en dørmand engang, selvom han havde bukser til 5000kr på, og det syntes han jo var tragisk at dørmanden ikke vidste, så han udelukkede de forkerte og lukkede de forkerte ind (Og de ville iflg. modebosses jo ikke ha det sjovt derinde, vel fordi de ikke havde bukser til 5000)

Og så hans kommentar om at man SKULLE være tynd, hvis man kom på Stengade 30 :roll:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark
Så lige 2 min, hold kæft en lorte udsendelse. Kunne godt lide det ham den fede dj sagde. At det har alt med stoffer at gøre, elektronisk musik, det ville være naivt at tro andet. Hvad er det for noget lort at sige, man kan da sagtens tilbede eletronisk musik uden at tage stoffer !

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Denmark - Uk - Norway - France
random skrev:
Jeg fik godt nok nedern over ham den ene "Modeboss"...

Han kunne da blive ved med at ville klippe i DYRE t-shirts, og gjorde godt nok meget opmærksom på at alt tøj man køber skal være DYRT, meget DYRT. Og så skal man klippe i det.

Og han tudede så meget over at han var blevet nægtet adgang af en dørmand engang, selvom han havde bukser til 5000kr på, og det syntes han jo var tragisk at dørmanden ikke vidste, så han udelukkede de forkerte og lukkede de forkerte ind (Og de ville iflg. modebosses jo ikke ha det sjovt derinde, vel fordi de ikke havde bukser til 5000)

Og så hans kommentar om at man SKULLE være tynd, hvis man kom på Stengade 30 :roll:

øhh uffe laved jo netop grin med alt det der..det var ironi det hele han syntes jo selv at det er fuldstændig ligemeget om det er dyrt eller ej bare det ser rigtig ud ..bla derofr han jo nævner dte med sine egne bukser som havde han klippet i stykker :)

syntes kjeld tolstrup gav en udemærket guide til alle de forskellige genre og ja øjet i natten har nu nogen meget sjove punkter og giver gode minder :)

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
G e n e t i c skrev:
Så lige 2 min, hold kæft en lorte udsendelse. Kunne godt lide det ham den fede dj sagde. At det har alt med stoffer at gøre, elektronisk musik, det ville være naivt at tro andet. Hvad er det for noget lort at sige, man kan da sagtens tilbede eletronisk musik uden at tage stoffer !

Det kan man sagtens, men du kommer ikke uden om at den klubmusik vi hører i dag, det være sig poppet vokalhouse, trance, jungle eller techno, alt sammen er tæt knyttet til stoffer. Det ville simpelthen ikke lyde ens uden stoffer og i særdeleshed ecstasy.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Men fuck hvor var de der par dragqueen man fulgte rundt da klamme! Anser generelt mig selv som værende forholdsvis fordomsfri, men fy for satan et par klamme homoer! :evil:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Defjux skrev:
Bla bla bla jeg har ingen fordomme ... bla bla bla klamme homoer ... bla bla bla jeg er en idiot

STFU! :x :roll:

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

att Homo Superior: Idiot ligefrem? Mit indlæg var skrevet med en hel del sarkasme, beklager hvis det ikke fremgik tydeligt nok. Dog må jeg stadig erkende, at den form for frembrusende homoseksualitet altså bare får min mave til at vende sig en omgang. Puha! :?

Titel:
Medlem

Defjux skrev:
att Homo Superior: Idiot ligefrem? Mit indlæg var skrevet med en hel del sarkasme, beklager hvis det ikke fremgik tydeligt nok. Dog må jeg stadig erkende, at den form for frembrusende homoseksualitet altså bare får min mave til at vende sig en omgang. Puha! :?

:yeah: De må også meget gerne holde sig væk fra mit tv !!!!

Titel:
Insane psychedelia user!

ja jeg hade bare homo på tv de skal ha tæv hehe :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Denmark - Uk - Norway - France
i burde måske komme lidt mere ud hvis der ik ska mere til at skræmme jer væk ;)

Titel:
Medlem

CrackWhoreModels skrev:
i burde måske komme lidt mere ud hvis der ik ska mere til at skræmme jer væk ;)

De skræmmer mig ikke hehe. Gider bare ikke og glo på mænd der gramser på hinanden i dametøj ! Mine forældre har haft et par bøssevenner der kom på besøg hehe. Men behøver de og skal puttes ind i tossekassen hele tiden, vi ved at de er her, men hvorfor skal vi fodres med alt det bøsseri, i tv konstant.

Titel:
Medlem

dankdawg skrev:
G e n e t i c skrev:

Det kan man sagtens, men du kommer ikke uden om at den klubmusik vi hører i dag, det være sig poppet vokalhouse, trance, jungle eller techno, alt sammen er tæt knyttet til stoffer. Det ville simpelthen ikke lyde ens uden stoffer og i særdeleshed ecstasy.

Det er rigtig nok. Psytrance lyder bedre på mdma og ecstasy, men derfor behøver man stadig ikke at tage det, hver gang at man tager til technofest. Elsker selv mdma ! :wink:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]