Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 09:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Fik satme meget lort med hjem da jeg var med 9.klasse i prag, men det var dog i bus :)

Jeg ville ikke løbe risikoen med at forsøge at smugle det med hjem i fly, det er for risikabelt.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

dankdawg skrev:
Proletar skrev:
hvis du vil have et våben med hjem, så tag bus eller tog.
jeg fik et knojern med hjem fra prag i bus, har dog ikke tænkt mig at bruge det, det er bare til pynt

Det er IMO ret latterligt at tage våben med hjem. Det koster 3-5000 spir at blive knaldet for ulovlig våbenbesiddelse første gang, så hvis man ikke skal bruge sit våben til noget, så er det en ret stor risiko at tage.

Desuden er det ret plat at synes at det er fedt at have våben derhjemme. Hvor gammel er man så? 12 år?

Hvorfor er det plat? det bliver jo aldrig brugt da jeg holder mig så langt væk fra vold som jeg kan.
Du har vel også billeder til at hænge derhjemme, det er vel også bare pynt, men jeg kalder da ikke dig for plat?

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Proletar skrev:

Hvorfor er det plat? det bliver jo aldrig brugt da jeg holder mig så langt væk fra vold som jeg kan.
Du har vel også billeder til at hænge derhjemme, det er vel også bare pynt, men jeg kalder da ikke dig for plat?

Nej, men det kalder jeg dine barnlige lyster.

Hvad er det der tiltaler dig ved at have våben liggende som du ikke bruger? Hvad er det der "pynter"?

Er det 3000 kr. værd i bøde?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
dankdawg skrev:
Proletar skrev:

Hvad er det der tiltaler dig ved at have våben liggende som du ikke bruger? Hvad er det der "pynter"?

du kan jo vise det frem til venner og bekendte? det er sqda pisse sejt? det er da 3000kr værd? og der sker aldrig uheld med våben, som folk viser frem.. aalldriig... især ikke skydevåben og hjemmelavede bomber.

Titel: Re: Prag
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
BryGs skrev:
Hej,

Jeg skal til prag her snart, og har 2 spørgsmål:

1. Hvor mange cigaretter må man have med hjem i flyet?

2. Er det muligt at få våben fra det gule marked med hjem i flyet? Jeg er ikke voldelig på nogen måde, og har ikke tænkt mig at bruge våbene, mere fordi man kan få nogle ret spændene ting dernede synes jeg :)

På forhånd tak

1. Tjek EU-lovgivningen, mener det er 200 stk.
2. Jeg havde ingen problemer med at få nogle kastestjerner jeg havde købt på det gule marked med hjem, men da da panserne nogle måneder senere "besøgte" mig, fandt jeg ud af at de ikke var legale alligevel.
Det er jo ikke ligefrem et effektivt nærkampsvåben, og jeg er sgu ikke trænet ninja. :roll:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Min bofælle havde et samurai sværd med hjem fra Spanien i sommers....

Spansk tolder: "What's in that box?"
Ham: "A sword..."
Tolder: :roll:

Det kom sgu med hele vejen, hehe.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

dankdawg skrev:
Proletar skrev:

Det er vel ikke så meget det at det er våben "som man ikke bruger". Man bruger vel heller ikke et maleri eller en skulptur til noget udover at have det hængende eller stående.

Jeg har ikke nogen videre interesse i våben, er ihvertfald stor modstander af brug af dem (om det så er knyttere eller stinger missiler), men jeg kan da stadig se at en riffel eller mange andre våben er flotte at have hængende på væggen.

Jeg kender en der har et par samurai sværd hængende på væggen, han har da aldrig været ninja men han syntes det er flot.

Jeg har selv en russisk gasmaske fra 2. verdenskrig hængende, ikke fordi jeg venter et gas angreb, men fordi jeg syntes den ser flot ud af have hængende.

Jeg forstår slet ikke hvordan du skelner mellem f.eks. det at have skulpturer stående og så at have defekte/afladte våben stående.

Titel: ....
Medlem

Geografisk sted: 3630
Våben er sjove, men farlige..
Holder mig dog til softguns, har min dejlige fuld automatiske UZI den er sku sjov og gå og hygge sig med en gang i mellem, skyde et par fugle og sån, men det nu mest luft geværet der bliver brugt til det..

Titel: Re: ....
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
C20H25N3O skrev:
Holder mig dog til softguns, har min dejlige fuld automatiske UZI den er sku sjov og gå og hygge sig med en gang i mellem, skyde et par fugle og sån, men det nu mest luft geværet der bliver brugt til det..

HVa? Ta' da og la' de fugle være i fred - hvis du ikke har tænkt dig at æde dem..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
BryGs skrev:
okay, så tror jeg at jeg dropper de våben der. øv..

Men er der slet ingen der ved noget om cigaretterne? Vil gerne vide hvor mange jeg må smide ned i min kuffert ^^

800 stykker altså. 4 kartoner, så længe det er inden for EU.

Annoying attention wh0re!
Brugeravatar

Geografisk sted: In the chopaaaaaaaa.
C20H25N3O skrev:

ID-I-OT. Fed offtopic post der. Du er totalt sej med dine softguns.

FAIL!

Titel:
Medlem

hvis man er 17 år eller derover må man tage 1 karton smøger med :)

Medlem

Max Tramp skrev:

FAIL!

Hva er du da for en ***** og fyre den slags pis af?
Nu skal vi ikke ødelægge denne post. Så jeg lader vær med at sige du jeg har lyst til at sige til dig *** **** ***!!
Pak syd frugterne og lad vær med at komme med personlige angreb, skriv en PM til mig hvis du har ondt i røven!

Medlem

Max Tramp skrev:

FAIL!

Hva er du da for en ***** og fyre den slags pis af?
Nu skal vi ikke ødelægge denne post. Så jeg lader vær med at sige det jeg har lyst til at sige til dig *** **** ***!!
Pak syd frugterne og lad vær med at komme med personlige angreb, skriv en PM til mig hvis du har ondt i røven!

Titel:
Medlem

Selvfølgelig får han da ondt i røven når du lige skal fortællle om din vilderen UZI der dræber duer, come on - hvor gammel er du?

Desuden har din post intet med tråden at gøre, ligesom min :P

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Jeg var lige på skatte kontoret idag, og der fandt jeg en flyer hvor reglerne stod.

Flyer skrev:
Cigaretter 800stk
Cigarer 200stk
Cerutter og Cigarillos 400stk
Røgtobak 1kg
Spiritus 10 liter
Hedvin 20liter
Bordvin 40liter
Øl 110liter

Men det er så her det bliver lidt nedern for dig.

Flyer skrev:
Der er særlig grænser for hvor mange tobaksvarer du må have med fra bestemte lande i EU

Fra Bulgarien, Letland, Rumænien, Polen, Slovakiet, Tjekkiet og Ungarn: Cigaretter 200stk

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]