Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 13:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Bad Idea?
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the pot, with friends.
Sad og tænkte på hvor fedt det kunne være at rulle en joint, med en god skunk, og så lidt tørrede svampe...

Er der nogen der har erfaring på området?
Er det en god ide?

-På forhånd tak.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Halvvejs mod øst
Synd for begge dele og spild af svampe.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Lav en kop te på svampene og gem jointen til trippet ;). Muligvis på comedown det rigtig lækkert :)

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Gartnersvinet skrev:
Lav en kop te på svampene og gem jointen til trippet ;). Muligvis på comedown det rigtig lækkert :)

Eller at sætte lortet igang... Kan klart anbefales...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
men pas på, jeg kan æde uanede mængder svampe hvis jeg ingen hash har, i weekenden var jeg oppe på min største dose hidtil, nemlig 6 g tørret cubensis.

men hvis jeg vil ryge hash under trippet går jeg aldrig over 3 g, det bliver simpelthen for voldsomt :? så træd varsomt frem mester :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

waggafnipsen skrev:
men pas på, jeg kan æde uanede mængder svampe hvis jeg ingen hash har, i weekenden var jeg oppe på min største dose hidtil, nemlig 6 g tørret cubensis.

men hvis jeg vil ryge hash under trippet går jeg aldrig over 3 g, det bliver simpelthen for voldsomt :? så træd varsomt frem mester :wink:

Hvad er det du siger? At han skal passe på med at have svampe i huset, hvis ikke han også har hash? Fordi at det er så svært ikke at spise af dem? :roll:

Jeg synes forresten ikke at svampe og hash går særlig godt sammen. Dræber den stimulerende effekt og gør trippet meget døsigt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
Resist skrev:
waggafnipsen skrev:

Hvad er det du siger? At han skal passe på med at have svampe i huset, hvis ikke han også har hash? Fordi at det er så svært ikke at spise af dem? :roll:

Jeg synes forresten ikke at svampe og hash går særlig godt sammen. Dræber den stimulerende effekt og gør trippet meget døsigt.

dog ikke, siger blot at han skal være ekstra forsigtig hvis han blander hash ind i billedet :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: <RADAR OFFLINE>
waggafnipsen skrev:
dog ikke, siger blot at han skal være ekstra forsigtig hvis han blander hash ind i billedet :wink:

Det kan jeg kun være enig i .. Det er både sådan på mig selv, og da jeg introducerede mine 2 kammerater for det, var de også overrasket over den positive virkning tjald har på et ellers stille og roligt svampetrip.. Men det blev da heldigvis kun sjovere :P ..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]