Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 03:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hejsa :)

nogen der kan fortælle mig lidt om dosis og evt. gode råd og indtagelse af Peruvian Torch? :D

Titel:
Medlem

Som folk siger til andre folk.. Søg!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Nogen mener ca. 25g pr. person er fint, jeg har dog ikke fået noget ordentligt gennembrud på den dose. Men styrken kan også variere

Ekstraktion:

http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=6776

Ellers er det muligt og pulverisere, blande med vand og kaste ned i maven

Titel:
Medlem

Til Erik T. Ion - søgte rundt i sommers og det tog mig en del tid at finde dosis på PT.

Jeg startede ud med 30 og det var en rigtig stor oplevelse. Sad på en bakketop og kiggede ud over vandet for at holde kvalmen nede. Vinden sneg sig ind mellem mine hudceller, opløste mig og jeg så vandet flyde forbi under mig som jeg fløj ud over havet. Meskalin er et fantastik stof.

Men begå ikke samme begynderfejl som jeg og tro at det pulver sagtens kan skylles ned eller blandes med drikkeyugurt. Det er den hæsligste smagsoplevelse til i mit liv. Man kan ikke forstille sig det før man har prøvet det. Men kapsler eller afkog ser jeg som vejen frem, køber man vegatabilske kapsler og har det ok med at sluge piller er det til at klare.
Men afkog virker mere "rigtig" synes jeg, det er bare så klamt og tygflydende.

Mvh.
Anarkrig

Titel:
Medlem

Jeg har spist PT pulveriseret og blandet med drikkeyoghurt to gange nu, uden at kaste op(25 g), så det kan altså sagtens lade sig gøre! Men en endnu bedre måde er at hælde et lille skvæt drikkeyoghurt ved, kun et par dråber, og så blande med pulveret til det er en vingummi-agtig klump. Den kan skæres i små bider der kan sluges som piller uden den ækle smag, og du slipper herved for at fylde maven med gelatinekapsler!

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
25 gram ville jeg mene var i underkanten.
Den eneste gang jeg har prøvet det var med 45 gram, jeg kastede op en enkelt gang men det var først efter fire timer så det burde ikke have spillet ind på meskalin-dosen.
Trippet var et godt medium trip men min kammerat der havde fået ca. 30 gram sagde at han sagtens kunne have klaret mere og egentlig var lidt skuffet.
Men pas nu på, meskalin er virkelig kraftigt.

Mvh Jonas!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Meskalin er noget lort; gav det endnu en chance med over 40 gram, masser af hash og holdt det inde i 2 timer. Det gav en del små visuals, men ikke nogen åbenbaringer eller noget i den stil. Under trippet tænkte jeg hvad fuck skal jeg bruge det her til, fordi det kun var mildt sjovt og temmelig overfladisk. Min trip-kompagnon synes vist det var sjovt nok, men det var også et af hans første rigtig psykedeliske oplevelser. Men trippet kastede dog noget viden af sig. Jeg har fundet ud af at man skal have enorme mængder meskalin for at opnå et fedt trip, man skal vide hvordan man koger det, man skal gide og kunne koge det og sidst, men ikke mindst er stærk kvalme og opkast uundgåeligt. Konklusion: jeg holder mig til LSA fra nu af ind til jeg en dag får lyst til at pine mig selv igen.

Titel:
Medlem

Moonage daydreamer, det er tydeligt at du ikke har en anelse om hvad du snakker om. Man skal faktisk ikke have ret store mængder meskalin for at få en kraftig virkning - dit problem har sandsynligvis været en meget lidt potent kaktus, eller at du har lavet en fejl.

Faktum er at mange oplever det som mindst lige så stærkt som LSD.

Titel:
Låner lige denne her tråd da der ikke er nogen grund til at starte en ny.

Jeg overvejer snart at skulle koge mit kaktus men halvdelen af det er blev hakket ALT for fint og så ville jeg høre hvad jeg skal af det?
Hvis jeg begynder at koge det tror jeg ikke jeg kan filter det fra igen. Nogen der har et gæt på hvordan jeg skal kunne bruge det til noget? :cry:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Put det i kapsler.

Titel:
ja okay dem har jeg nok af men giver det ikke mere kvalme?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]