Cubensis skrev:
Ja hvem fanden har pisset på jeres sukkermadder?? Kunne i ikke undlade at kommentere virussens alder og geografiske oprindelse, det har jo ikke en dyt at gøre med hjemmesiden og minder mest om noget der kommer ud af munden på en der selv ikke evner en skid eller bare har et lavt selværd og derfor må hæve sig på bekostning af andre.. Kom videre guys!
Iøvrigt er jeg enig i at det er ringe udført og forstår ikke helt ideen da DK allerede har to glimrende musikfora spækket med upcoming events.
Måske du skulle indsnævre genren en smule til dark-psy eller hvad du nu går og hygger med?
Men ellers er det da godt at se at der er nogle der gør et forsøg på at bruge den frarøvede tid der ellers ville være "spildt" i fuckforummet på andet end at surmule over dem, der gør det!
Manden linker selv til sin hjemmeside, og opfordrer os til at kigge på den. Så kommenterer vi hjemmesiden og de informationer der er på den og sammenligner dem med hvordan vi opfatter ham her på siden.
Han har sku selv bedt os om at pisse i sit ølkrus. Og jeg prøvede også at sige det på en pæn måde, men når virkeligeheden ikke er rosenrød, så siger man bare ikke at alt er okay. Skal vi bare lukke øjene for alle vores problemer og ryge os en pibe opium og flygte fra problemerne?
Men jeg er da selv kommet mit personlige problem med den mentale skraldespand ordnet ved at bruge dkbn og arto, eller bare prøve at lave noget fornuftigt (joke).
Indrømmet, den med jylland var unfair, men alderen er vi altså mange der synes er alarmerende. Han kunne være min storebror, og havde min bror lavet sådan en side, og sagt til mig at jeg skulle tjekke den ud, så havde jeg tyet til mental vold. Muligvis forventer jeg for meget af folks alder, eller også er jeg bare en sur skid. Sigter efter begge dele.