Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 09:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 44 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg ville altså ikke spilde min tid at lave videre på den... Du får aldrig seriøse mennesker til at bruge sådan en side. Ville nok foretrække MSN og trancetunnel.

Titel:
Medlem

Minimal skrev:
Jeg ville altså ikke spilde min tid at lave videre på den... Du får aldrig seriøse mennesker til at bruge sådan en side. Ville nok foretrække MSN og trancetunnel.

det er vel også menet som et alternativ til fuck :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

topjohn skrev:
det er vel også menet som et alternativ til fuck :)

Ja, seriøse var nok det forkerte ord at bruge... men der er da ingen, der gider bruger sådan en side, uanset hvor fucked up de er. Hver eneste gang en eller anden 666-teenager laver en hjemmeside som alternativ til noget andet, fordi de vil have lidt indflydelse, går siderne hen i glemsomhedens univers. De bliver ALDRIG brugt. Det er 1 ud af 1000.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: østjylland
nu skal i altså være søde imod mig. I kender mig ikke og hvis at i gjorde ville i nok ikke sige sådan om mig :lol:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Ja hvem fanden har pisset på jeres sukkermadder?? Kunne i ikke undlade at kommentere virussens alder og geografiske oprindelse, det har jo ikke en dyt at gøre med hjemmesiden og minder mest om noget der kommer ud af munden på en der selv ikke evner en skid eller bare har et lavt selværd og derfor må hæve sig på bekostning af andre.. Kom videre guys!

Iøvrigt er jeg enig i at det er ringe udført og forstår ikke helt ideen da DK allerede har to glimrende musikfora spækket med upcoming events.
Måske du skulle indsnævre genren en smule til dark-psy eller hvad du nu går og hygger med?
Men ellers er det da godt at se at der er nogle der gør et forsøg på at bruge den frarøvede tid der ellers ville være "spildt" i fuckforummet på andet end at surmule over dem, der gør det!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
Cubensis skrev:
Ja hvem fanden har pisset på jeres sukkermadder?? Kunne i ikke undlade at kommentere virussens alder og geografiske oprindelse, det har jo ikke en dyt at gøre med hjemmesiden og minder mest om noget der kommer ud af munden på en der selv ikke evner en skid eller bare har et lavt selværd og derfor må hæve sig på bekostning af andre.. Kom videre guys!

Iøvrigt er jeg enig i at det er ringe udført og forstår ikke helt ideen da DK allerede har to glimrende musikfora spækket med upcoming events.
Måske du skulle indsnævre genren en smule til dark-psy eller hvad du nu går og hygger med?
Men ellers er det da godt at se at der er nogle der gør et forsøg på at bruge den frarøvede tid der ellers ville være "spildt" i fuckforummet på andet end at surmule over dem, der gør det!

Manden linker selv til sin hjemmeside, og opfordrer os til at kigge på den. Så kommenterer vi hjemmesiden og de informationer der er på den og sammenligner dem med hvordan vi opfatter ham her på siden.
Han har sku selv bedt os om at pisse i sit ølkrus. Og jeg prøvede også at sige det på en pæn måde, men når virkeligeheden ikke er rosenrød, så siger man bare ikke at alt er okay. Skal vi bare lukke øjene for alle vores problemer og ryge os en pibe opium og flygte fra problemerne?
Men jeg er da selv kommet mit personlige problem med den mentale skraldespand ordnet ved at bruge dkbn og arto, eller bare prøve at lave noget fornuftigt (joke).
Indrømmet, den med jylland var unfair, men alderen er vi altså mange der synes er alarmerende. Han kunne være min storebror, og havde min bror lavet sådan en side, og sagt til mig at jeg skulle tjekke den ud, så havde jeg tyet til mental vold. Muligvis forventer jeg for meget af folks alder, eller også er jeg bare en sur skid. Sigter efter begge dele.

Titel:
Medlem

cyrus_tha_vrius666 skrev:
nu skal i altså være søde imod mig. I kender mig ikke og hvis at i gjorde ville i nok ikke sige sådan om mig :lol:

seriøst uden pis synes jeg det er fint du laver en sådan side - jeg ville sikkert ikke selv blive bruger men at dømem på fuck forumet så er der da en del der lige skal af med et par tanker.

Selve udformningen og designet kan du sikkert gøre bedre, men den slags skal man jo lige lære hvis man ikke har prøvet det før.

det vil sikkert være en god ide at smide det på en af de billige betalings løsninger der koster under 100kr om året. så man slipper for alt det forstyrende du ikke selv har kontrol over.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2100 KBH
Hmm elsker alle disse fordomme der er her inde..!

Har ikke mere at sige om det..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ålborg
må også indrømme at jeg syntes den er ringe, ligner noget jeg klapsede sammen i 7 klasse, som et projekt produkt, men nok om det.

du skal seriøst lige til at kigge på dit valg af font/link colour, det er jo ikke rigtigt til at se hvad der står, med mindre man markerer teksten/linkene, det holder ikke.

tror også du får svært ved at lokke mennesker til, specielt når den er så dårligt lavet, måske du bare skulle nøjes med at linke direkte til dit forum :D

tror også du får svært ved at "konkurrere" med elb.dk og trancetunnel.dk da de er veletableret, og i orden udført..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Petter skrev:
Indrømmet, den med jylland var unfair, men alderen er vi altså mange der synes er alarmerende. Han kunne være min storebror, og havde min bror lavet sådan en side, og sagt til mig at jeg skulle tjekke den ud, så havde jeg tyet til mental vold. Muligvis forventer jeg for meget af folks alder, eller også er jeg bare en sur skid. Sigter efter begge dele.

Ja, men manden er altså ikke din bror og psychedelia er ikke din familie/venner. Her taler man til folk som man ville til fremmede i virkeligheden (Det ville være rart). Og lur mig om ikke du ville være end kende mere tilbageholdende med at kalde ham jyde, hvis du mødte ham irl og han spurgte dig. Bare fordi man har en computer at gemme sig bag er det sgu ikke ensbetydende med at man bør lukke alt det crap ud man ellers ikke gør, men føler for.. Det kaldes høflighed og det er fandme en størrelse mange herinde har svært ved at dosere.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
lad os så tage et eksempel fra cubensis himself fra en post jeg lavede under psilocybin svampe der hedder: fra mig til jer

Cubensis skrev:
Rens dine negle og post lige nogle lidt mindre billeder næste gang.

Du kan resize dine billeder med http://www.picoodle.com

den var ganske fair den med at ændre størrelse på billeder inden man ligger dem ind i en tråd, altså noget jeg kunne bruge til noget nyttigt i fremtiden :wink:

men ville du sige til en fremmed person som vil vise dig nogle billeder f.eks. fra en ferie eller af sin datter "rens dine negle" :?:

undskyld men er du ikke lidt dobbelt moralsk til tider cubensis? men okay, hvis du er en af de typer som er født med en sølvske i røven og aldrig har haft jord under neglene så kan jeg til en vis grad godt følge dig :lol: [/b]

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

tilbage til tråden.

hjemmesider, html og alt det der kræver øvelse og træning.

man skal self starte et sted, men til en nybegynder vil jeg faktisk råde dig til at prøve microsoft frontpage til at øve dig med, der kan du sidde og lave dem som om det var et normalt word ark hvorefter du kan gå ind og se kildekoden til det du nu har lavet.

hjemmesider er faktisk et godt tidsfordriv hvis du har interesse for det, men efter min mening skal man have noget mere tjek på tingene før man får en flok mennesker til at bruge den.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det var jo gas wagga, jeg troede du kunne ta' det og var indforstået med at det var i sjov.. Jeg er da fløjtende med om du har beskidte negle eller ej og fandt såmænd bare den lille detalje sjov at påtale.
Desuden postede jeg da et brugbart link til dig hvilket var hovedformålet med at poste, altså ikke fuldkommen ligegyldig og nedværdigende som dem jeg i denne tråd påtaler! Men jeg beklager naturligvis hvis du tog det personligt (måske en smiley ville ha' hjulpet?) Jeg skal da forsøge at joke udenom dig i fremtiden..

Og at du så kommenterer min families velstand er jo helt ude i hampen, specielt når du rammer så ubegribelig dårligt som det er tilfældet!

Hvis der er mere med dig så skriv en PM, dit gentagne flueknepperi af mine ytringer leder mine tanker hen på om du måske brænder inde med nogle ting og dem må du hellere end gerne uddybe så vi i fremtiden slipper for sådan noget pjat!!

Titel:
Cubensis skrev:
Det var jo gas wagga

Ja det kan man sku nemt se at det er, Sku et dårligt eksempel at komme med der

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

ps. jeg føler sympati for cyrus, man kan jo ikke ligefrem sige at folk gir ham en chance, hvis folk lægger mærke til det kommer han jo aldrig med stødende kommentarer eller lignende, han har blot et kærligt håb på folks accept.

og ja, jeg ved skam godt at jeg var efter dig i starten, men ved nærmere eftertanke fortryder jeg det også. :wink:

Insane psychedelia user!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: østjylland
wow phibes er tilbage.
mange tak for jeres gode svar :D
Jeg vil prøve at tage kritiken til mig :wink:
jeg skal nok prøve at forbedre designet :D

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Hvis du vil have nogen mulighed for, at der kommer folk til dit forum, må du nok oprette et domæne, uden vanvittige reklamer... og så lave et ordentligt design, for man får ikke lyst til at hænge ud på en webbyen-lignende side. Så er du da lidt af vejen. Dog skal du også tænke på, hvilke alternativer der i forvejen er. Spørg dig selv: Hvorfor skulle folk besøge din side, når de allerede har andre sider at besøge, hvor der er flere mennesker? Om du så kunne lave en fantastisk flot hjemmeside, er det stadig ikke sikkert, at du kan lokke folk til.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

wow phibes er tilbage.
mange tak for jeres gode svar :D
Jeg vil prøve at tage kritiken til mig :wink:
jeg skal nok prøve at forbedre designet :D

Folk reagere bare voldsomt på visse ting, og det er jo et eller andet sted helt okay.
Men ærlig snak. Ja, Cyrus du virker meget umoden når man forbinder det med din alder. Kan du forstå det? intet ondt fra mig af!

Titel:
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
lol, Phibes tilbage i det vigtigste øjeblik, med den vigtigste kommentar ever :lol:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 44 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]