Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 11:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: 2 pounder
Junior medlem

hey

Jeg ville bare lige hører om der var nogen der havde erfaring med at dyrke 2 pounder udendørs i DK? hvis det er så må i meget gerne dele lidt info med mig, da jeg går og overvejer om det kan lade sig gøre at dyrke den guerilla i dk med ok resultat?

på forhånd tak:)

/hvass

Titel:
Medlem

Det kommer meget an på hvordan vejret arter sig. Hvis et kæmpe bud får regn i de sidste uger/dage af blomst, rådner de op. Og når det skal være guerrilla kan du ikke tjekke dem hver dag, så hvis jeg var dig, ville jeg enten bruge de 425 kr, på 4 forskellige ude-sorter fra DCF's Frøbank, så du er mere sikker på lidt afkast eller købe Kiwi Seeds Hindu Kush eller et par af Bluehemps sorter, helst dem som blomstrer færdig på 50-60 dage.

Titel:
Junior medlem

ja okay, var også nogenlunde det jeg selv fandt frem til:)

tror jeg lader være og bruger pengene på bla. royal dane og så har jeg en ven hvis forældre har dyrket pot udendørs i dk i over 30 år, noget af det bedste pot jeg har røget, hvis heldet er med mig kan det være jeg kan få nogle frø, så bliver der i hvert fald lige sendt lidt til frøbanken så andre kan få glæde af det:)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]