Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 09:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C
Jeg kan helt klart anbefale svampe til et førstegangstrip. Bare start med en lav dose.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg råder altid folk til at starte med 2c-b og gør det stadig

Min mening :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Uden at have prøvet 2c-b vil jeg mene at svampe er et fint førstegangs psykedelikum.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: ..
LSK skrev:
som de andre siger så hold dig fra LSA første gang.

mig og en kammerat prøvede LSA som det første. jeg endte i psykedelisk helvede, og min kammerat på sygehuset! :S

Vi var slet ikke forberet på et så langt trip og var heller ikke klar over at det først virkede så sent :S

Det er vel ikke stoffets skyld at i ikke vidste nok om det?

Titel:
Moderator
Brugeravatar

spiffeh skrev:
ved du hvad du i stedet burde, du burde læse på de forskellige stoffer, finde ud af hvilken effekt du er ude efter, hvilken oplevelse, og så tage det stof...

Word! Det er dumt at tage et stor alene fordi det er et "begynder stof", i teorien er man aldrig sikker på hvordan et stof påvirker én, og bør derfor imo. ikke bare gå efter hvad der er godt at starte med, men også hvilken virkning man søger, eftersom, det stadigvæk er forbundet med en vis risiko. Men selvfølgelig er der større en større problematik ved at trippe på hårdere psychedelia end bløde, men uanset hvad du beslutter dig for, så læs GODT på dét, og hvis ikke du føler dig parat, så vent.

vh.
Bismann

Titel: Re: ....
Medlem

Geografisk sted: 3630
Gartnersvinet skrev:
Mushi-mango skrev:
En ting jeg ihvertfald IKKE ville starte ud med er LSD !
Dog var LSD det første psykedeliske stof jeg prøvede, men syntes at det var alt for meget og blev sindsygt bange af en eller anden oversag.

Men det var heldigvis kun første gang jeg havde det sådan.

Startede med svampe men kunne nu ikke se hvad der skulle være galt i hvis jeg havde taget et LSD trip som det første. Syntes faktisk at svampe tager hårdere på psyken end LSD men det er nok også bare mig ;)

Jeg ville helt klart fortrække svampe som det første psy stof - Der er vi så lidt forskellige..

Titel:
For mig var LSA et utroligt dejligt førstegangs psychedelika, var en smadder god oplevelse uden noget større ubehag, dog svag kvalme under comeup. Det var så også med ekstrakt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tak for alle svarene, har taget det til mig,

Har ikke alverdens bedste dealere, men er blevet tilbudt af en kammerat som har taget mange psy-stoffer at jeg kunne spise nogle mexi svampe med ham, og have ham under trippet hele tiden.

Tænker mere hvis der sker et eller andet under trippet, han måske kan hjælpe mig med?.

Resist: Hvis du læser min post en gang til, så skrev jeg "Fik jeg fortalt", har ikke andet og gå ud fra.

Igen tak for svarene, det hjalp mig en del med valg osv!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Incase, grib chancen (mens du har balancen! -gammel reklame). Mexikanske svampe, eller cubensis er lækre at trippe på, og har givet med en del indsigt i en fantastisk masse ting, som jeg ikke har tid til at remse op.

Det med en tripsitter er godt, især til førstegangsprøvere, hvor det hele er ret twisted og mærkeligt. Hvis han selv sælger ud af dem, så har han vel også lidt erfaring. Et godt råd er evt. at købe ham lidt røg, så han ikke keder sig, og så ellers bare nyde det.

Lykke til!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jaspar skrev:
Incase, grib chancen (mens du har balancen! -gammel reklame). Mexikanske svampe, eller cubensis er lækre at trippe på, og har givet med en del indsigt i en fantastisk masse ting, som jeg ikke har tid til at remse op.

Det med en tripsitter er godt, især til førstegangsprøvere, hvor det hele er ret twisted og mærkeligt. Hvis han selv sælger ud af dem, så har han vel også lidt erfaring. Et godt råd er evt. at købe ham lidt røg, så han ikke keder sig, og så ellers bare nyde det.

Lykke til!

Tak for råddet :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Mit første og eneste psykedelia var LSD, det ville jeg anbefale.. har i hvert fald haft det glimrende de to gange jeg har indtaget det.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]