Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 14:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Er det fedt at have tattoveringer ?
Afstemning sluttede 02 jan 2008 15:27
Ja, det ser alt for fedt ud ! 5%  5%  [ 4 ]
Har, men vil gerne have flere 14%  14%  [ 11 ]
Nej det er grimt 12%  12%  [ 10 ]
Har ikke, men vil gerne have. 15%  15%  [ 12 ]
Det er fedt nok, bare jeg selv bliver fri 9%  9%  [ 7 ]
Bare det ikke er sort tribal eller kinesiske tegn !!! 14%  14%  [ 11 ]
Det kommer an på hvordan den ser ud 32%  32%  [ 26 ]
Afgivne stemmer : 81
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Danmark
Hvaså psy.

Hvad syns i om tattoveringer og hvor mange er allerede igang.

Mvh Genetic 8)

Titel:
Medlem

Stemte har, men vil gerne have flere.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ville gerne ha' stemt "Har ikke, vil gerne ha' - bare ikke tribal".

Men den mulighed har du selvfølgelig udeladt ... :) :wink:

Jeg tænker en del over hvad det ska være, og jeg er nået frem til noget mekanisk, a la "se min arm, jeg en maskine!". 8)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
"Har, men vil gerne have flere"
Jeg er vild med tatoveringer og har egentlig ikke tænkt mig at stoppe før jeg løber tør for plads eller ideer.
Skal faktisk forbi min tatovør i næste uge hvor vi skal snakke om den næste der skal dække venstre håndryg...
'Tis gonna be good :D

Titel:
Medlem

DeHades skrev:
"Har, men vil gerne have flere"
Jeg er vild med tatoveringer og har egentlig ikke tænkt mig at stoppe før jeg løber tør for plads eller ideer.
Skal faktisk forbi min tatovør i næste uge hvor vi skal snakke om den næste der skal dække venstre håndryg...
'Tis gonna be good :D

Helt sikkert, godt at høre :wink: Jeg vil også gene have dækket begge mine arme fra knorene og op til ørene, med dæmon ansigter der løber sammen 8) Poster du et billede, når den er færdig ( eller lavet ) ? :P

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

G e n e t i c skrev:
Jeg vil også gene have dækket begge mine arme fra knorene og op til ørene, med dæmon ansigter der løber sammen 8)

Det lyder mega fedt, det er garanteret noget du vil være glad for resten af dit liv.

Jeg har selv tænkt på at få dækket begge arme fra knoerne og op, med peniser der løber sammen.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tattoveringer er cool hvis de er personlige og godt lavet... Har selv planer om at få en "tribal" lavet på mit ben eller arm i polynesisk stil:

Billede

Titel:
Medlem

random skrev:
G e n e t i c skrev:
Jeg vil også gene have dækket begge mine arme fra knorene og op til ørene, med dæmon ansigter der løber sammen 8)

Det lyder mega fedt, det er garanteret noget du vil være glad for resten af dit liv.

Jeg har selv tænkt på at få dækket begge arme fra knoerne og op, med peniser der løber sammen.

Er du glad for peniser ? :roll:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Jeg har stemt nej tak.. Syns godt tatoveringer kan være fine, jeg ka' bare ikke snuppe den sygelige trang folk har til at hælde dæmoner, økser, blod og alverdens perversiteter der har med de mørkere sider af mennesket at gøre... Eller nåh nej, HAHA det er jo vild sejt, se mig.. Jeg er vildere!!! :?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Jeg synes de er blærede nok, men jeg vil nu ikke have en, jeg er typen der let kommer på nye idéer, og så ville jeg blive så ærgelig over, at have en gammel tus på armen. No thanks :)

Titel:
Medlem

Cubensis: Hold da op, er det perverst at have dæmoner og folk med økse, eller våben tattoveret på kroppen.? Jeg tror at det er de færreste fyre, der syns at det er fedt at have blomster og hjerter tattoveret på deres krop!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: honolulu
jim fear skrev:
Tattoveringer er cool hvis de er personlige og godt lavet... Har selv planer om at få en "tribal" lavet på mit ben eller arm i polynesisk stil:

Billede

Det ser sgu godt ud

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Maoriernes moko ansigtstatoveringer er virkelig noget særligt. De har hele deres livshistorie skrevet i ansigterne. Dvs. der bygges på gennem hele livet til der ikke kan stå mere. En moko ekspert vil derfor kunne sige hvornår personen er født, hvor mange børn han har, hvilken rang han har i stammen osv. En kriger har en særlig tattovering og er derudover tattoveret på ballerne. De kan se rimelig frygtindgydende ud, når de står med øjnene vildt opspilede og rækker tunge ad en, skal jeg hilse og sige.

Men det er deres tattoos. At kopiere deres stil og re-stilisere den, som det er tilfældet med "tribal" tattoos, er efter min mening plat og disrespektfuldt. Vi er jo for faen ikke stammefolk, det er en ting.

Billede

Høvding
Billede
Bad-fucking-ass

Det her er bare forkert...... helt forkert
Billede

G e n e t i c skrev:
Cubensis: Hold da op, er det perverst at have dæmoner og folk med økse, eller våben tattoveret på kroppen.? Jeg tror at det er de færreste fyre, der syns at det er fedt at have blomster og hjerter tattoveret på deres krop!

Selv kunne jeg godt tænke mig et hjerte med "mor", eller et anker af den gamle skole, selvom jeg ikke er sømand.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

G e n e t i c skrev:

Nu pensler du også lige lovligt sort og hvidt op, der findes massere af ting midt imellem som man kan pynte sin krop med.. Jeg syns bare det virker lallet at gå så meget i ekstremerne, det er en forfærdelig dyr lærestreg at gi' sig selv. Man bliver jo ældre og indser med garanti det vulgære i at manden på ens mave bliver spist af otte frådende slanger fra medusas saftige skræv...

Titel:
Medlem

Cubensis skrev:
G e n e t i c skrev:

Nu pensler du også lige lovligt sort og hvidt op, der findes massere af ting midt imellem som man kan pynte sin krop med.. Jeg syns bare det virker lallet at gå så meget i ekstremerne, det er en forfærdelig dyr lærestreg at gi' sig selv. Man bliver jo ældre og indser med garanti det vulgære i at manden på ens mave bliver spist af otte frådende slanger fra medusas saftige skræv...

Jeg forstår godt hvad du mener, men når man har fået den lavet og har gået rundt med den i et stykke tid, ser man anderledes på det. Når man bliver ældre, kan man kigge på den og tænke, ja det syns man var fedt dengang. De fortæller jo en historie og bliver en del af ens krop.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

G e n e t i c skrev:
når man har fået den lavet og har gået rundt med den i et stykke tid, ser man anderledes på det.

Og hvad så? Man kan sgu da vænne sig til mange hæslige ting i den her verden, det gør det da ikke federe af den grund.

Jeg står virkelig af på den der 'hård banan' stil.. Enten er det bare vold primitivt eller osse er jeg en smule sippet. Så hellere noget universelt iøjefaldende, det er sgu bedre krops-feng shui imo!

Titel:
Medlem

Cubensis skrev:
G e n e t i c skrev:
når man har fået den lavet og har gået rundt med den i et stykke tid, ser man anderledes på det.

Og hvad så? Man kan sgu da vænne sig til mange hæslige ting i den her verden, det gør det da ikke federe af den grund.

Jeg står virkelig af på den der 'hård banan' stil.. Enten er det bare vold primitivt eller osse er jeg en smule sippet. Så hellere noget universelt iøjefaldende, det er sgu bedre krops-feng shui imo!

Det er rigtig nok. Men det er vel en smagsag. Jeg syns det er fedt og smart, du bryder dig ikke så meget om det. Sådan er vi så forskellige.

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Cubensis skrev:
osse er jeg en smule sippet.

Det er du. Det er der ikke noget galt i, bare man selv er klar over det :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ja, det ser alt for fedt ud !

"In many shamanic societies, if you came to a medicine person complaining of being disheartened, dispirited, or depressed, they would ask one of four questions: When did you stop dancing? When did you stop singing? When did you stop being enchanted by stories? When did you stop finding comfort in the sweet territory of silence?"
-Gabrielle Roth

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har og mine er dybt personlige, og ja jeg hælder faktisk mere til at få noget smuk i stedet for djævler, ild og den slags...

Sygelig trang til at få tusser kan ofte gøre man ender med nogle som man egentlig ikke synes om i længere tid. Har man derimod et ønske om at få lavet noget på noget fra knoerne og og til halsen, lyder man i MINE øre fuldstændig dum, det skriger at man har behovet om at få blækket sine arme og ikke lave noget for giver mening eller er personligt

Min mening :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]