Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 13:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Har længe gået og tænkt på at jeg gerne ville prøve noget psykedelisk. Ind til videre har jeg ikke prøvet andet end Hash og en meget mild dosis LSD (fik jeg fortalt at der var i en kix, vides selfølgelig ikke)

Jeg føler selv jeg står rigtig godt psygisk, samt gør et par venner også. Men hvilket stof skal vi vælge? Jeg ved ikke om svampe slår for hårdt?

Vi kunne godt tænke os et stof der giver et dejligt body load, glad, ikke alt for vilde hallu'er, og tja, bare have det godt :-) - Hvis setting osv er ok.

Håber i kan hjælpe mig lidt :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Citat:
Ind til videre har jeg ikke prøvet andet end Hash og en meget mild dosis LSD (fik jeg fortalt at der var i en kix, vides selfølgelig ikke)

Tror jeg ikke lige du skal regne med at der har været.

Til selve dit spørgsmål så vil jeg foreslå svampe til din første psykedeliske oplevelse.

Men samtidig mindes jeg noget om at du er mindreårig, udfra dine andre indlæg. Gider ikke til at lege din far. Men hvis du giver dig i kast med noget, så sørg for at holde setting iorden.

EDIT: Kig også lige her. http://psychedelia.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=9540

Senest rettet af kemal 27 dec 2007 16:50, rettet i alt 3 gange.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
du kan finde flere hundrede indlæg omkring første psychedeliske oplevelse...

Det ender altid med folk siger, svampe eller toc-b. - evt ketamin, vil nogen mene, selvom det ikke er direkte psychedelisk. - personligt ville jeg sige toc-b, men det er ikke altid til at skaffe... og så skal folk vente, og det er folk idioter til, selvom det er det jeg vil sige du skal gøre!

men, hvis du ikke er særlig gammel.. så vent.. du har hele livet foran dig ikke? :P nyd den tanke, den holder ikke for evigt... Jeg vil heller ikke lege din far... måske værger, og derfor siger jeg fy, lad vær :!: ... -

og selv personer der er i god psykisk tilstand, kan få en dårlig oplevelse der mærker dem...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Svampe var det jeg prøvede først og syntes det helt fint bare man starter ud med lave doser :) .

Eventuelt bestil dig et growkit og dyrk dem selv var det jeg gjorde og så bliver man også meget mere sikker i sin sag når de skal spises.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det vil jo altid være lidt svært at sige, for man kan aldrig tale helt for hvad og hvordan det vil påvirke andre, men f. eks 5-Meo-Dipt er meget blødt på mig og er udemærket til at give en idé om hvad psy er for noget.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Incase skrev:
meget mild dosis LSD (fik jeg fortalt at der var i en kix, vides selfølgelig ikke)

Okay, hvad blev der brugt til at undersøge ecstacy tabletten med?

Jeg vil anbefale lsa eller 2c-b til at starte op med psykedeliske stoffer.

In our memories
Brugeravatar

Resist skrev:
Incase skrev:
meget mild dosis LSD (fik jeg fortalt at der var i en kix, vides selfølgelig ikke)

Hvorfor vil du lige præcis anbefale LSA :)?
Har hørt at det ikke ligefrem skulle være egnet til den første psykedeliske oplevelse.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

kemal skrev:
Resist skrev:
Incase skrev:

Hvorfor vil du lige præcis anbefale LSA :)?
Har hørt at det ikke ligefrem skulle være egnet til den første psykedeliske oplevelse.

det er nok fordi det netop ikke er egnet til den første psychedeliske oplevelse... langt trip og meget mere dystert end div. andet psychedelika...

samt så mange smerter i kroppen hos de fleste, at det kan ødelægge hele trippet... svært at få ordnet ordenligt med ekstrakt osv, heller ikke så nemt for nybegyndere...

generelt bare et dårligt råd.

- og tror ikke kixen blev undersøgt resist, det er derfor han bygger det på et udsagn fra en person...

Titel:
Flueknepper kongen

Jeg vil på det kraftigste fraråde LSA for en førstegangstripper, alene på grund af det store fysiske ubehag associeret med det. Et mere clean stof vil nok være at anbefale. Mine forslag ville være fx 2c-b, lavdosis lsd, 4-aco-dmt, der alle er mere clean stoffer uden det store ubehag...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Levose skrev:
Jeg vil på det kraftigste fraråde LSA for en førstegangstripper, alene på grund af det store fysiske ubehag associeret med det. Et mere clean stof vil nok være at anbefale. Mine forslag ville være fx 2c-b, lavdosis lsd, 4-aco-dmt, der alle er mere clean stoffer uden det store ubehag...

man ku nu også godt æde svampe... det er der mange som har været rigtig glade for, som deres førstegangsstof :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I din lokale skov
jeg startede selv med 2cb og det var et kannon starter stoff imo..

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Hvis du beslutter dig for at prøve et psykedelika.
Så kig her med henhold til doser:
http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?p=132096

Titel: ....
Medlem

Geografisk sted: 3630
En ting jeg ihvertfald IKKE ville starte ud med er LSD !
Dog var LSD det første psykedeliske stof jeg prøvede, men syntes at det var alt for meget og blev sindsygt bange af en eller anden oversag.

Men det var heldigvis kun første gang jeg havde det sådan.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark
Start ud med nogle mexicanske, det kan ikke gå helt galt :wink: Det var også dem jeg trippede igennem på første gang. Jeg havde prøvet et mærke ca et år tidligere ude der skete det helt store.

Titel:
Medlem

som de andre siger så hold dig fra LSA første gang.

mig og en kammerat prøvede LSA som det første. jeg endte i psykedelisk helvede, og min kammerat på sygehuset! :S

Vi var slet ikke forberet på et så langt trip og var heller ikke klar over at det først virkede så sent :S

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C
Jeg startede med svampe som 17-årig. Jeg plukkede dem selv så jeg havde rigeligt. De 4 første trips var meget smooth med grineflip og milde halluer. 5. gang spiste jeg så 150, og det gav mig det vildeste trip nogensinde - også sammenlignet med de mange senere trips jeg har taget.
Jeg var vanvittigt hallucineret og havde det ondeste badtrip.

Titel: Re: ....
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Mushi-mango skrev:
Dog var LSD det første psykedeliske stof jeg prøvede, men syntes at det var alt for meget og blev sindsygt bange af en eller anden oversag.

Startede med svampe men kunne nu ikke se hvad der skulle være galt i hvis jeg havde taget et LSD trip som det første. Syntes faktisk at svampe tager hårdere på psyken end LSD men det er nok også bare mig ;)

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
2CB - det er kortvarigt og relativt let at håndtere iforhold til svampe, LSD, DMT, højdosis-Ketamin osv.

En af mine første psykedeliske oplevelser var med svampe, og de havde en meget dyster side.

Så jeg vil absolut fraråde svampe. Og også LSD, da virkningstiden er ALT for lang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

på den anden side, jeg tror faktisk det er HELT ligegyldigt hvad du vælger, så længe det ikke er natskygger...

ved du hvad du i stedet burde, du burde læse på de forskellige stoffer, finde ud af hvilken effekt du er ude efter, hvilken oplevelse, og så tage det stof...

Titel: Re: ....
Medlem

Geografisk sted: Danmark
Gartnersvinet skrev:
Mushi-mango skrev:

Startede med svampe men kunne nu ikke se hvad der skulle være galt i hvis jeg havde taget et LSD trip som det første. Syntes faktisk at svampe tager hårdere på psyken end LSD men det er nok også bare mig ;)

Det kommer jo alt sammen an på doserne :wink:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]