Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 09:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 64 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Droppe alle stimulanser udover mdma og koffein, selvom det var noget jeg havde i tankerne et par måneder inden december.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Jeg vil se realiteterne i øjnene og indse at jeg er fyldt 20 for nogle måneder siden - ergo må jeg begynde og opføre mig lidt mere voksent.

Rettelse jeg vil prøve og opføre mig lidt mere voksent.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Stoppe med at ryge smøger. Dog bliver det nemt nok. :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Gæst skrev:
Stoppe med at ryge smøger. Dog bliver det nemt nok. :D

NEMT?? syntes det er svære end at stoppe med at tage stimulanser til fester osv :lol:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Mit Nytårs-Forsæt er at bekæmpe Nytårs-Forsæt

Titel:
Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
mit nytårs forsæt er og holde en pause fra alle stoffer i hele januar da mit brug af stoffer her eskaleret lidt for kraftigt det sidste halve års tid og jeg virkelig tror min krop har brug for en pause :-)

Titel:
Dedikeret medlem

ThirdEyeFlood skrev:
Jeg har ikke haft nogen nytårsforsæt de sidste mange år, og har aldrig helt forstået konceptet. Hvorfor vente til nytår med noget man kan gøre i dag.

Fordi at de er for evnesvage, ikke kan tage sig sammen eller tror de kan det fordi det bliver et nyt år... BTW er jeg enig.

Jeg vil gerne fortsat møde folk som de fortjener det, med accept, kærlighed etc. som udgangspunkt, dog vil jeg ligeledes være god til at kritisere og modsætte mig mennesker, organisationer etc. som jeg hader/mener er åndssvage.
Jeg vil også fortsat prøve at nedbryde stofmodstanderes skeptiske holdninger. Jeg vil blive ved med at dyrke motion en gang i mellem, og så har jeg tænkt over udskifte cannabis med fisse og kærlighed :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Astralt plan
Jeg har aldrig benyttet mig af nytårsfortsæt. Derudover synes jeg egentlig det går meget godt...

Jeg gad dog godt tage mig lidt mere tid til at dyrke flere svampe og grønne planter.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ayers Rock skrev:
ThirdEyeFlood skrev:
Jeg har ikke haft nogen nytårsforsæt de sidste mange år, og har aldrig helt forstået konceptet. Hvorfor vente til nytår med noget man kan gøre i dag.

Fordi at de er for evnesvage, ikke kan tage sig sammen eller tror de kan det fordi det bliver et nyt år... BTW er jeg enig.

Jeg vil gerne fortsat møde folk som de fortjener det, med accept, kærlighed etc. som udgangspunkt, dog vil jeg ligeledes være god til at kritisere og modsætte mig mennesker, organisationer etc. som jeg hader/mener er åndssvage.
Jeg vil også fortsat prøve at nedbryde stofmodstanderes skeptiske holdninger. Jeg vil blive ved med at dyrke motion en gang i mellem, og så har jeg tænkt over udskifte cannabis med fisse og kærlighed :)

Det sidste kan jeg så fortælle dig er en rigtig god idé, når du vil udskifte det med fisse OG kærlighed? så må du vel mene kærlighed med mænd?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Portuz skrev:

Det sidste kan jeg så fortælle dig er en rigtig god idé, når du vil udskifte det med fisse OG kærlighed? så må du vel mene kærlighed med mænd?

DEN er godtnok tynd :?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Bull Lee skrev:
Portuz skrev:

Det er da det jeg læser!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Portuz skrev:
Bull Lee skrev:
Portuz skrev:

Det er da det jeg læser!

Jeg har godt nok fået masser af dele, men hver for sig. Masser af kærlighed fra mænd, men uden fisse. Og masser af fisse, men uden kærlighed (i hvertfald ikke fra MIN side :wink: )

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Jeg erindrer stadig det nytårsfortsæt, som jeg lavede for et par år siden. Noget med kun at tage hvad jeg klassificerede som de rigtigt hårde stoffer i ferierne, og kun røre GHB i weekenderne. Det år endte som et af de heftigste rent stofmæssigt, og overskred klart alle de opstillede regler.

Jeg har holdt mig fra nytårsfortsæt lige siden, men selvfølgelig har jeg målsætninger. Ikke nogen jeg har lyst til at dele though.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark
Peakeye skrev:
Trixz skrev:
HopIFjordeN skrev:
G e n e t i c skrev:
Mit nytårsfortsæt må være, at jeg skal begynde at træne igen, få lavet nogle tattoveringer og få prøvet nogle flere grænser af hehe...

Fee' fortsæt manner - håber du bliver farlig at se på!

Tattoveringer og træning, er nødvendigvis ikke ensbetydende med at han vil se farlig ud?

Jo :twisted: :twisted:

:roll: Jeg vil bare gerne have en pæn krop og så syns jeg at tattoveringer er fede!

Titel: ...
Medlem

Geografisk sted: 3630
Mine lyder som følge: Mindre narko, mere motion, finde mig en lejlighed, og få afbetalt min gæld hurtigst muligt :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Faktisk stoppede jeg med at drikke sidste år kort efter nytår. Det var egentlige ikke fordi det var tænkt som et nytårsfortsæt, men flere års Charles Bukowski-agtigt alkoholmisbrug kulminerede tilfældigvis nytårsaften, hvor jeg både fik ødelagt en masse ting, gjort skade på mig selv og var dum overfor kæresten. Inden da var en firedages druktur i december endt med to bøjede ribben og fire dage i sengen. Måske burde jeg have lugtet lunten allerede der, men jeg valgte lige at skyde nytåret ind også... :wink:

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Tja jeg glemte engang og ryge hash den 1-1 og ryger stadigt ikke - hvilket såmænd ikke havde noget med et fortsæt at gøre bare almindelig teflon hjerne affødt af mange års konstant stener. :roll:

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
ThirdEyeFlood skrev:
Jeg har ikke haft nogen nytårsforsæt de sidste mange år, og har aldrig helt forstået konceptet. Hvorfor vente til nytår med noget man kan gøre i dag. Det princip vil jeg fortsætte med i det nye år!

Jeg er uenig.

Ritualet omkring overgangen til et nyt år og en ny periode giver mening. Ligesom det kan give forløsning at holde begravelser når folk dør.
Man kan se tilbage på en del af ens liv og prøve at tænke fremad.

Mit nytårsforsæt er aldrig at tage coke igen, og skære meget ned på meth/amf, MDMA osv..
Og så få en kæreste igen - jeg savner lidt kvindelig kærlighed og varme :cry:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: On top of myself i hope
Jeg syntes at "TheAmazingAtheist" gir et godt bud på hvorfor folk laver nytårs forsæt http://www.youtube.com/watch?v=bZCnrfM4C2k

Selv vil jeg give ThirdEyeFlood ret i at man opnår mere, ved at se sig selv i øjene hver dag istedet for at vente et helt år.
Hvis man vil forbedre sig selv hvorfor så vente til nytår når man kan gøre det idag?
IMO er det en vag måde at udskyde kampen med sine problemer.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: honolulu
At holde meget igen med stoffer

Holde op med at ryge

at blive mere spirituel oplyst.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 64 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]