Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 17:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I den psykedeliske suppe^^
Har efter mit første svampetrip på 1,98g tørrede Psilocybe cubensis undret mig over hvad der skete... oplevede under den første del af trippet at jeg havde det som om jeg så en film på mine øjne hvor jeg gjorde det samme igen og igen med små variationer...
som om at jeg rejste mig fra sengen jeg lå i og lavede en bevægelse med hænderne og pejede i en retning hvorefter det gentog sig igen og igen og igen og ig.... you get the point. efterfølgende har jeg så undersøgt det lidt og det virker som om, at folk oplever TANKE-loops men har ikke kunnet finde noget om hændelses-loops... det var nærmest som om at det var et film-klip der blev gentaget igen og igen... nogle der har oplevet det samme?

Med venlig hilsen

Den glade doktor^^

Merry jul everybody

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Kan ikke lige umiddelbart svare på dit spørgsmål, men ville bare høre om du tog dit første svampetrip her juleaften :P? Undskyld for at gå offtopic.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

aah det var nu i lørdags... sidste del af trippet var jeg bare opløst i en psykedelisk suppe med en følelse af intens glæde og lykke... en lykke der slår MDMA maaaaange mange mange mange gange og var ikke blot meningsløs glæde...tingene gav ligesom bare mening uden at gøre det. og har været i meget bedre humør siden og haft en ro som jeg ikke havde før...
OT sorry :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Halvvejs mod øst
Det med tankeloops er godt nok mange år siden 8) Men ellers lyder det til at du har fundet noget af det bedste ved svampene :wink:
Og det bliver ikke dårligere med tiden :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

men er det et tanke-loop når jeg har det som om jeg gør det samme igen og igen og igen... altså ikke kører rundt i den samme tanke men at jeg gentager en handling igen og igen... eller... ser det som en film igen og igen...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Halvvejs mod øst
Dejavue er vel det nærmeste man kommer det du oplever. Måske fordi psilosybin virker ala' neurotransmitterne og sender signaler andre/forkerte veje i hjernen :? Kunne være en mulig årsag. Det bliver jo også betegnet som bevidsthedudvidene :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Bevidsthedsudvidende!? ja det må man sige :) jeg blev udvidet ud i alt, i én stor psykedelisk suppe af farver og intens lykke<3

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Det lyder bare som om svampene gjorde deres magi. :lol: Godt trip til dig, og kan høre du også fik noget ud af oplevelsen i retrospekt. Jeg ser tankeloops og det du kalder hændelsesloops som forskellige udtryk for det samme grundlæggende fænomen. At bevidstheden river op i noget u(nder)bevidst el. tanke- el. handlingsmønstre som noget dybere i dig føler det er tid til at få afklaret eller ændret ved...og kan bringe det på bane igen og igen indtil man forholder sig ret til det. Hvordan dét gøres er som så meget andet ganske individuelt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Astralt plan
Jeg har ofte en lignende følelse i starten af et trip. For mig starter det ofte med en underlig indre uro og rastløshed, men jeg kommer hurtigere til "det sjove" hvis maven er helt tom. Jeg tror det handler om, at man ikke helt er i svampenes vold endnu, og ligesom står med det ene ben i virkeligheden og det andet i nisseland -og det er jo noget rod!

Men derudover lyder det som om du havde et rigtig fedt trip, så der venter dig med garanti mange gode oplevelser med svampe.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

ja det var fedt. det var virkelig bare... wow... kunne mærke flere gange at der bare rendte tårer ned af mine kinder på grund af den utrolige lykke!

Titel: Haha..
Junior medlem
Brugeravatar

Citat:
wow... kunne mærke flere gange at der bare rendte tårer ned af mine kinder på grund af den utrolige lykke!

Jeg har også kun haft et enkelt trip, og det var meget samme oplevelse: Euforien blev så voldsom at jeg begyndte at græde, uden at lægge mærke til det før jeg rørte mine kinder med mine hænder. :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]