extanor skrev:
ja jeg står så med et lille problem da jeg egentlig savner lidt at være godt fuld altså jeg kan rigtig godt lide at tage stoffer men vil ikke tage noget når min kæreste er der ( lidt gentlemand er man vel altid) så når hun er der vil jeg egentlig helst kun drikke mig fuld men nu har jeg så fået det problem at inden jeg når at drikke nok til at blive fuld så begynder min mave at lave vrøvl og får en følelse af at min krop er helt fyldt op. nogle der ved hvad det er der gør det? eller måske endnu bedre nogle der kender en løsning på problemet? vidste ik lige hvor jeg sku ligge denne tråd tænkte på fuck forummet men syntes alligevel det er for seriøst det her så lagde det her. håber der er nogle der gider komme med lidt hjælp

Jeg oplever det mest, når jeg spiser for store måltider før druk (hvilket er sket ikke så få gange pga. julefrokoster og lignende, hvor man æder igennem). Nogle gange kan jeg klare en stor frokost, andre gange er der ikke plads til mere end én øl bagefter. Tricket er at spise indtil man lige netop er mæt, og ikke indtil man føler sig mæt og næsten oppustet og bombet.
I min skrøbelige mave er den mest katastrofale kombination store mængder kulhydrater kombineret med store mængder kød/fedt. Sidstnævnte vil gerne være længe i maven for at blive fordøjet, men når det hele ligger og sumper rundt med kulhydrater (brød, kartofler, chips, sukker, desserter, ris a la mande...) så begynder al den stivelse at gære, boble og syde og syre til.
Og det er lidt et problem - især det med syren og sure opstød - for så får man nemlig meget lidt lyst til at drikke sin sprut ren. For hvis det bare er øllene, så ville min anbefaling være at du drikker en god whisky i stedet (selv om det kan kræve lidt introduktion til denne ædle væske, før den bliver din ven

). Modsat vodka og æblejuice ("kævle"), så synes jeg whisky naturligt begrænser ens dødsdruk.