Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 01:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

LilleElefant skrev:
Synes nu alt øl lægger sig tungt, ret hurtigt.. dog med undtagelse af Corona eller Hoegarden eller hvordan den staves..

Alltime-favourite-sommer-lys-agtig-mexicansk-kyst-dog-produceret-i-frankring-øl er DESPERADOS aromatiseret med tequila! :D AAAarriiiibaaaa!!!!!

Titel:
Medlem

Får nogengange sådan at når jeg drikker sprut så kan jeg få svært ved at trække vejret og blive rød i ansigtet og blive varm i ansigtet sån.. Nogen der ved hvad det kan være?

Har drukket meget i mine lidt yngre dage hvor jeg intet problem havde.. men senere har jeg fået det sådan der.. det føles meget mærkeligt..

Måske er jeg blevet allergisk overfor sprut eller sådan noget?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
godz>> Er du grønlænder eller af asiatisk afstamning?

Så lider du måske af:
http://en.wikipedia.org/wiki/Alcohol_flush_reaction

Man kan også være meget uheldig at være en af de få "hvide" der har ADH.

Titel:
Medlem

Has Oak skrev:
godz>> Er du grønlænder eller af asiatisk afstamning?

Så lider du måske af:
http://en.wikipedia.org/wiki/Alcohol_flush_reaction

Man kan også være meget uheldig at være en af de få "hvide" der har ADH.

Jeg har læst det før og har overvejet det.. men jeg har jo ku drikke rigtig meget førhen hvor jeg ingen reaktion havde.. Nu er det langtid siden jeg har været fuld.. så nu må vi se hvordan jeg reagere :)

Og nej er bare en standard hvid fyr ;)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

extanor skrev:
ja jeg står så med et lille problem da jeg egentlig savner lidt at være godt fuld altså jeg kan rigtig godt lide at tage stoffer men vil ikke tage noget når min kæreste er der ( lidt gentlemand er man vel altid) så når hun er der vil jeg egentlig helst kun drikke mig fuld men nu har jeg så fået det problem at inden jeg når at drikke nok til at blive fuld så begynder min mave at lave vrøvl og får en følelse af at min krop er helt fyldt op. nogle der ved hvad det er der gør det? eller måske endnu bedre nogle der kender en løsning på problemet? vidste ik lige hvor jeg sku ligge denne tråd tænkte på fuck forummet men syntes alligevel det er for seriøst det her så lagde det her. håber der er nogle der gider komme med lidt hjælp :)

Jeg oplever det mest, når jeg spiser for store måltider før druk (hvilket er sket ikke så få gange pga. julefrokoster og lignende, hvor man æder igennem). Nogle gange kan jeg klare en stor frokost, andre gange er der ikke plads til mere end én øl bagefter. Tricket er at spise indtil man lige netop er mæt, og ikke indtil man føler sig mæt og næsten oppustet og bombet.

I min skrøbelige mave er den mest katastrofale kombination store mængder kulhydrater kombineret med store mængder kød/fedt. Sidstnævnte vil gerne være længe i maven for at blive fordøjet, men når det hele ligger og sumper rundt med kulhydrater (brød, kartofler, chips, sukker, desserter, ris a la mande...) så begynder al den stivelse at gære, boble og syde og syre til.

Og det er lidt et problem - især det med syren og sure opstød - for så får man nemlig meget lidt lyst til at drikke sin sprut ren. For hvis det bare er øllene, så ville min anbefaling være at du drikker en god whisky i stedet (selv om det kan kræve lidt introduktion til denne ædle væske, før den bliver din ven ;)). Modsat vodka og æblejuice ("kævle"), så synes jeg whisky naturligt begrænser ens dødsdruk.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Jeg ville starte med at kigge på min kost... Hvordan ser den ud, set fra mavens synsvinkel.

Og jeg vil slutte mig til de andre og sige, gå over til sprut, helst vodka... Det er lys sprut, det fucker ikke så meget med hovedet... :P

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]