Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 00:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 44 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
giver spiot helt ret. Sort skal ikke spildes på bong. God chares skal ryges på en god chillum (eller jordfed hvis man har lyst til at være monsterskæv)

Junior medlem

Geografisk sted: århus
til zionboy: kan så fortælle at du ikke kender de rigtige folk i Jylland, hvis du mener at det bedste ryger findes på Sjælland. Kan fortælle at man i Århus til hver en tid kan skaffe superlækker skunk ( også selv om der er tørke :wink: .. det handler bare om at kende de rigtige folk).
Men kan self godt forstå at KBH bliver set som rygerens Mekka, men Århus er altså ved at komme godt efter, og man skal være meget uheldig, hvis man ikke kan finde en ryger.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Føj for en dufthat!

Sikke en gammel tråd vi fik frem her :D

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Ja, mohawk, du er lige 7 år for sent på den med dit svar :lol:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Slap af man, jeg fattede ingenting da jeg så at der var svaret på den her tråd, den er jo ornli syg gammel :D hahahahaaha

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: århus
LOOOL havde slet ikke set det!! 7 år wtf!
haha ja kunne heller ikke forstå hvordan at det var KBH som havde alt det gode

Titel:
Junior medlem

Det kan sgu godt være at jeg er snobbet, men jeg ryger helst ikke under 90'er. Hvis det er muligt, køber jeg altid 100, 120'er eller god skunk. Med 80'er og nedefter skal man putte for meget i, og det smager ad helvedes til. Nu kan jeg også få fra alle hylder (næsten) da jeg bor i hovedstaden. Jeg har medlidenhed med jer jyder, der skal lede længe efter ordentlig ryger :-) Flyt til landet og få en potfarm.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 4200
FlashBack skrev:
giver spiot helt ret. Sort skal ikke spildes på bong. God chares skal ryges på en god chillum (eller jordfed hvis man har lyst til at være monsterskæv)

yeah men jordfed er jordhugger ikke? eller hvordan man staver til det sys faktisk en jordhugger basker mere end en bong :!: :!:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Lad nu denne 8år gamle tråd være!

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Mohawk vil du ikke godt lade være med at hive frem i årevis gamle tråde?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Resist skrev:
Mohawk vil du ikke godt lade være med at hive frem i årevis gamle tråde?

Han har vist fået det at vide nok gange nu, og han har jo sagt undskyld, tag det roligt, det er jul. :)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: ..
Jeg kunne egentlig os godt tænke mig at vide hvorfor!

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Standart er godt. Især på majspibe med lidt afganer på toppen og en god underskunk.

Hahahahahhjajahahhahahahhahahjdbenmbedne

- ps - jeg elsker bong :)

Titel:
Medlem

Jeg kunne til gengæld godt tænke mig at vide hvorfor i har et problem med at folk hiver gamle tråde frem. Det skader jo ingen.

Så lad os bare være glade i stedet, og lade være med at lade os irritere af så lidt. :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
bjarken skrev:
Jeg kunne til gengæld godt tænke mig at vide hvorfor i har et problem med at folk hiver gamle tråde frem. Det skader jo ingen.

Så lad os bare være glade i stedet, og lade være med at lade os irritere af så lidt. :)

Det er også helt iorden at rive en gammel tråd frem, hvis man har noget relevant eller vigtigt at sige til emnet, istedet for det samme som stortset alle andre i tråden allerede har påpeget eller udtrykt.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Standard er slet ikke det værd at genere lungerne med, men får slet ikke den dejlige euforiske følelse som ved 80'er og opefter.

Så er den gamle tråd bare blevet revet rundt igen :o

Det er et problem at hive gamle tråde frem og ikke skrive noget vigtigt, jeg har også fået en fortjent advarsel ved at gøre det for meget i generel diskussion.

"In many shamanic societies, if you came to a medicine person complaining of being disheartened, dispirited, or depressed, they would ask one of four questions: When did you stop dancing? When did you stop singing? When did you stop being enchanted by stories? When did you stop finding comfort in the sweet territory of silence?"
-Gabrielle Roth

Titel: HASH
Medlem
Brugeravatar

Fordi man er en bums

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Syd for vest, 3. stjerne til venstre.
Ryger ikke selv noget under 80, hvis det er hash den står på, ellers holder jeg mig til min egen pot, som efterhånden er lige sådan som jeg kan lide den. Dejlig høj uden stenere da jeg holder af at ryge og være aktiv både på krop og sind.
Hvis jeg får fat i en dårlig ryger så kommer den på bong, for skal man være stenet kan man ligesågodt gøre det med stil :roll: Men som regel giver jeg den væk til nogen der ikke er så kræsne.

Hvorfor ikke kunne hive gamle tråde frem... laver man nye får man bare at vide at det er blevet diskuteret før... Så skal man vel bare tie stille eller hvad???
Synes sku det er bedre at man svarer på en gammel tråd end man laver en nytråd med samme indhold.
Hvis man synes det er for dumt at svare på gamle tråde så er det jo op til en selv at lade være med at læse det.
Lad folk skrive hvad de vil så længe de holder sig indenfor reglerne og læs selv havd du finder intresant og hop resten over, hvor svært kqan det være....

/bellaDonna

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Tror det er svære at finde standard end en god pollen hvertfald de steder jeg kommer. Hører aldrig om folk som har noget standard længere.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Der er 2 grunde.

1. Man er en juni-tosse!
2. Vi er et par stykker der bliver skæve af at stå ved siden af en der ryger 80er. Så standard er mere end fint når vi skal booste et psychedelisk trip. Vi skulle jo meget gerne holde os til en 4--5 dimensioner når vi tripper.

Now Rest In Peace

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 44 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]