Jugg skrev:
Hey, kris0.
Du skal nok bare "bide" det i dig, overkomme din egen generthed, simpelt hen ved bare at tage chancen. Er der en pige du kan li' men er nervøs for at nærme dig hende? Bid det i dig, gå hen til hende og sig hvad du vil. Du har intet at tabe og alt at vinde, og det bliver kun nemmere og nemmere jo oftere du gør det.
Ja, man bliver nød til at bide i det sure æble, det er bare så svært. Jeg hader bare når man kommer hen til en pige, har tænkt sætningen igennem 10 gange i hovedet, også fucker man det op big time ved at kikse med ordene. Der har jeg bare lyst til at tage en teleport tilbage til hjemmet og ligge for selv.
DeHades skrev:
Jeg har også hsft mine besværligheder med f.eks. nye mennesker, men har overvundet det ved simpelthen at prøve, som Jugg også er inde på tidligere.
Uhh, det er også én af de værste jeg kender. Komboen af at jeg skal møde en ny person, at jeg synes alle på stedet er bedre end mig, pga dyrt designer tøj, charme og god personlighed er bare ikke god. Jeg sidder bare ovre i hjørnet og er lidt for mig selv, og hvis der endelig er en der kontakter mig, tør jeg næsten ikke kigge dem i øjnene.
DeHades skrev:
Hvis du hører rock/metal og bor i nærheden af København, så tag på The Rock en aften, der er som regel en masse herlige mennesker.
Sjovt nok skulle jeg have været derinde i morgen, indtil jeg fandt ud af at det er +18, og bliver snart 17

Badblindboy skrev:
Du fjerner dig fra dine sociale relationer med andre og opbygger ikke nye, men bliver mere ensom - usikker.
(Håber du forstår hvad jeg mener eller pm mig og jeg vil forsøge og uddybe.)
Jeg forstår præcis hvad du mener, det er det der sker for mig lige nu. Jeg har 2 meget nære venner, og så nogle veninder, og resten af min omgangskreds er for smarte og for fine til én, kommer med kommentarer til ens tøj, og snakker lidt ned til én som om man ikke er smart nok til de har respekt for én, problemet er at jeg aldrig har været god til at sige fra mig. Jeg prøver at fjerne nogle af de værste venner/veninder, men bygger ikke nye venskaber op, og derfor har jeg haft et meget ensomt år, da min bedste ven er på efterskole, og der er ham jeg ser mest.
Mariannes skrev:
kris0, hvad med alkohol? Synes jeg da fjerner generthed rimelig godt.
Jo, men det gør mig også ret egoistisk og det kan jeg ikke lide. Desuden er det ikke kun til fester jeg er genert, og jeg regner ikke med at drikke øl i hverdagen.