Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 17:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 125 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Citat:
Det kan i hvert fald ikke blive coke, for jeg kan ikke hele tiden smutte på toilettet, nogen der har et forslag?

MasterBlaster ftw!

Fyld op med Coke, og sig du bare skal ud og ryge enten en smøg eller fyre noget krudt af og bare op i næsen med den og bare snøg til :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Skal på halvandet med følgende mængde dope ( Bare kald mig uansvarlig):

1000MG MDMA
2000MG Amfetamin
400MG Ketamin
5G 100 kroners

Benzoer til at chille på

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Bomber skrev:

1000MG MDMA
2000MG Amfetamin
400MG Ketamin
5G 100 kroners

Benzoer til at chille på

Synes nu mere du sku ta dig i agt for civil-pansere osv :wink:
Det der er til en "lækker" bøde, hvis uheldet sku være ude..

Titel:
Flueknepper kongen

Bomber skrev:

1000MG MDMA
2000MG Amfetamin
400MG Ketamin
5G 100 kroners

Benzoer til at chille på

MEGAGRAM? Syg pumper, mand :roll:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Levose skrev:
Bomber skrev:

1000MG MDMA
2000MG Amfetamin
400MG Ketamin
5G 100 kroners

Benzoer til at chille på

MEGAGRAM? Syg pumper, mand :roll:

Er det ikke en lidt nedladende, uopfordret kommentar?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Nu skrev jeg bare MG med stort, eftersom det ligger til min natur at skrive forkortelser med store bogstaver.. lidt ala

OK
FU
CYA@ Levose

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

megagram

1. A unit of mass equal to 1,000,000 grams and with symbol Mg.

10^–3 g mg milligram

Ikke fordi det er noget jeg går op i, var svar til Minimals oprindelige post.

Titel: Re: ...
Medlem

LilleElefant skrev:
OhImNew skrev:
Jeg ville nu egentlig meget gerne have en masse sprut og en god omgang coke som sidste år - mit problem er dog, at jeg skal være sammen med en masse mennesker som ikke går ind for den slags, så jeg er i vildrede :cry:

Det kan i hvert fald ikke blive coke, for jeg kan ikke hele tiden smutte på toilettet - derfor tænkte jeg på noget amf. så jeg bare kan nøjes med at tage det eksempelvis kl. ni og så igen lidt før tolv og så ellers være kørende på ét hele natten...

Nogle der har et forslag?

På forhånd tak!

Drop stofferne? Da selskabet alligevel ikke er til den slags. Det har jeg selv gjort nogle gange, det kan også være hyggeligt nok bare at drikke, hvis det udelukkende er det selskabet er til :wink:

Det bliver næsten også for tydeligt, hvis du indtager amfetamin med hensyn til pupillerne. Så ka det være der alligevel er nogle der opdager det, samtidig med du måske begynder at opføre dig en smule anderledes :)
Kan også sige fra min side, at jeg ikke synes det er særlig fedt at sku gå og skjule ens indtag, det lægger ligesom en dæmper på det hele.

Det var så bare lige min mening om det, men hvis du har besluttet du SKAL indtage et stof, så der jo ik noget at gøre. God luck :wink:

Det er rigtigt at det ikke er sjovt at gå og skjule at man er på noget. Dog har jeg ikke det store problem ved det når det "bare" er amf. el. coke, da det ikke påvirker én så meget. Mine pupiller bliver heldigvis aldrig særlig store når jeg tager det, så dét bliver nok ikke noget problem.

Jeg går i byen næsten hver weekend uden af tage noget (også selvom lysten godt nok melder sig, når man først har fået nogle øl/spiritus indenbords), så jeg ville egentlig gerne give den gas nytårsaften... Men ja, nu må vi se hvad det bliver til :-)

Incase skrev:
MasterBlaster ftw!

Fyld op med Coke, og sig du bare skal ud og ryge enten en smøg eller fyre noget krudt af og bare op i næsen med den og bare snøg til :-)

MasterBlaster? Hvis dét er lig med sådan én de bruger i Rich Kids, så har jeg faktisk lige fået bestilt sådan en fra England, efter en venlig bruger gav mig et tip via PM :-) - Det er bestemt også en mulighed!

Tak for tippene :-)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I din lokale skov
Håber lidt på lsd og mdma, måske lidt 2cb oveni hvis det er muligt at fremskaffe til den tid :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Lader til der er en del der er glade for MDMA enten med svampe eller lsd.
Fuck jeg glæder mig 8)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark. Mellem Skagen, og Tyskland.
Jeg tror den kommer til at stå på Mephedrone, for første gang. Måske methylon. Ellers amf, hash, måske MDMA, hvis det dukker op. Det er ikke så fandens udbredt hernede.! Men det bliver helt sikkert en fed nytårs aften! :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Astralt plan
Jeg overvejer at starte dagen med guldkakao om eftermiddagen og så bruge de næste timer på at lave mad (det er superhyggeligt at lave mad når man er skæv). Efter maden når cannabisrusen har lagt sig ville LSD eller svampe være rart, men det kommer an på omstændighederne. Jeg vil egentlig helst være på landet med kæresten, min søster og et par venner, men der er flere tilbud.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
I byen med alle vennerne, på MDMA regner jeg med + alkohol, det bliver en alt for vild aften/nat/næste formiddag, og den skal helt sikkert holdes kørende med eller uden hjælpemidler! :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Masser af alkohol, masser af coke, mdma og hash :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Udkanten af Aalborg.
Bull Lee skrev:
Jeg overvejer at starte dagen med guldkakao om eftermiddagen og så bruge de næste timer på at lave mad (det er superhyggeligt at lave mad når man er skæv). .

Ja, man går nærmest og glæder sig meget mere til og indtage den dejlige mad man er igang med at tilberede. Mad er nu også hyggeligt nok og lave selvom man ikke er skæv, men det giver bare lige det ekstra kick når man er skæv :D

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Alkohol i (u)forsvarlige mængder og så måske lidt amf hvis mand skulle gå hen og blive lidt for søvning... :wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Trixz skrev:
Bull Lee skrev:
Jeg overvejer at starte dagen med guldkakao om eftermiddagen og så bruge de næste timer på at lave mad (det er superhyggeligt at lave mad når man er skæv). .

Ja, man går nærmest og glæder sig meget mere til og indtage den dejlige mad man er igang med at tilberede. Mad er nu også hyggeligt nok og lave selvom man ikke er skæv, men det giver bare lige det ekstra kick når man er skæv :D

Jeg er enig med jer begge, desværre har jeg en tendens til voldsomt at overvurdere mine egne evner hvad angår selve indtagelsen, for mens jeg er igang får jeg lyst til alt muligt andet og får en masse gode ideer, så jeg ender altid med mad i mængder der kunne proviantere et mindre afrikansk land.

Medlem

Geografisk sted: hellerup
Xtreme skrev:
Nu det jo snart nytår, og planlægningen er så småt gået igang 8)

Så mit spørgsmål er: Hvad skal i brænde af på til nytår? :D

Har selv lidt overvejet en lille dose p. cubensis (2g?) med en 100-150mg MDMA :)
Har aldrig selv prøvet den combo, andre der kan fortælle om hvordan den er?

---

EN ORNLIG SUH DMT OG MASSEVIS Af keta + tons af damer i stiletter til dkbns nytårsbal gør det nok for mig..
videre på k3 og ender nok på dunkel eller hos nogle..
yiiirrr.

http://www.psychedelia.com

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Narens nytårscombo:

Whiskey, coke og philliecigarer EN MAS!!!

Godt nytår.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Bull Lee skrev:
Jeg overvejer at starte dagen med guldkakao om eftermiddagen og så bruge de næste timer på at lave mad (det er superhyggeligt at lave mad når man er skæv). Efter maden når cannabisrusen har lagt sig ville LSD eller svampe være rart, men det kommer an på omstændighederne. Jeg vil egentlig helst være på landet med kæresten, min søster og et par venner, men der er flere tilbud.

Lyder smadder hyggeligt! Jeg tænker bare, hvordan dælen kan du have "overskud", efter en omgang kakao? Hvor meget putter du i? Jeg ender som en grøntsag i tolv timer, derfor undrer jeg mig ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 125 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]