Så bliver det her efterhånden gamle topic taget op igen
Har haft et øje på det her topic længe, da jeg finder det ret sjovt at lave lidt simpel kemi. Jeg har så valgt discount udgaven af en acetone og vand rensning, da det eneste indkøbte til forsøget er acetone og amfetamin. Da jeg ikke lige havde mulighed for at måle vand og acetone op blev det bare hældt i så der var nok.
Udstyr:
Amfetamin, acetone, husholdningsfilm, elastik, vand, shotglas/drikkeglas, toiletpapir(til at suge acetone), tallerken/fad, sugerør (mangler stadig en sprøjte...), kort/barberblad, hårtørrer
1. Acetonen i fryseren og vent til den er iskold.
2. Hak amfetaminen fint og smid det i glasset. Put husholdningsfilm over glasset og på med elastikken.
3. Stil glasset i fryseren til det er blevet koldt (for ikke at opvarme acetonen).
4. Hæld acetone i glasset luk det. Sving glasset eller rør lidt rundt. Lad pulveret bundfælde 5-10min.
5. Sug acetonen op med toiletpapiret/sprøjten. Tør resten.
6. Hæld vand i det tørre pulver og rør rundt, og lad det bundfælde 5-10min.
7. Sug vandet op og sprøjt det ud på tallerken. Det er muligt med sugerør selvom det kræver en del gange at få det over.
8. Gentag evt 6-7.
9. Vent på at bliver tørt.... For andre som mig der er utålmodige og ikke gider vente kan en hårtørrer bruges.
10. Skrab det indtørrede pulver sammen og nyd det nu lidt renere produkt :twisted:
11. 6-10 kan gentages igen da der kan sætte sig noget på siderne som man kan få opløst i vand igen.
Har nu prøvet metoden med af 3 gange med ret små mængder amfetamin. Første gang fik jeg brændt det lidt på nogle få steder hvor det blev svagt gult. Det kunne dog ikke ses på den færdige mænde da det blev blandet sammen.
Første gang med 500mg med et udbytte på 350mg
Anden gang var det med 400mg hvor jeg dog kun fik 225mg tilbage.
Tredje gang, 1440mg kom det 835mg tilbage igen. Det var også noget andet end det der blev brugt første og anden gang
Resultater er blevet et helt hvidt og fint pulver der glimter lidt i lyset. Lugten er meget svag og man skal ha' næsen helt ned til det for at kunne lugte det.
Når det bliver sniffet river det lige kort i næsen og smager kemisk er kort øjeblik. Effekten er sjovt nok som amf, men min kæbe har stået lidt mere stille end normalt.