Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 16:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 125 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Jeg ville gerne være på svampe, men tror ikke at det bliver så fedt når jeg er den eneste og de andre vil vælte rundt på statskontrollerede opløsningsmidler

Måske en lille bitte dose, eller lidt LSA hvis det virkede bedre sammen med alkohol. En ting jeg SKAL opleve, det er nytårsaften på en massiv dosis LSA

Men den står ihvertfald på sprut, øl, vin og champagne plus røg i større mængder. Har ihvertfald alle ingredienser til en seriøs nytårscigar ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Ayers Rock skrev:
Xtreme skrev:
Anyways, har du prøvet den combo? Hvordan er den og hvilke doser anbefales?

Er bekendt både med svampe og mdma alene :)

Jeg har prøvet MDMA en gang og methylon et par gange. En enkelt gang svampe sammen med methylon. Den dose lå på 100 mg methylon og 0,25 g SN. Det er en MEGET lav dose synes jeg, og den blev kun sat så lavt da jeg skulle håndtere en tur rundt i kbh med min mor dagen efter. Dog kunne den stadig mærkes, på en meget rar måde, og det var som om at methylonen forstærkede svampenes visuelle side, der var i hvert fald et langt større visuelt aspekt end jeg havde regnet med.
Dog vil jeg på nytår råde dig til at gå stille frem, især da jeg ved at dit erfaringsgrundlag ikke er kæmpestort. På en nytårsaften kan der være mange mennesker, meget fyrværkeri og meget at forholde sig til og det kunne måske gøre det lidt underligt at være meget psykedelisk blæst. På den anden side er det meget rart, og der burde da også være godt mood. Jeg synes dit eget dosisforslag lyder ok, men jeg ville nok starte med 1 g. svampe og 100 mg MDMA for at være på den sikre side.

GODT NYTÅR!!! og pas nu på jer selv ;)

Nok fornuftigt nok, man kan jo altid redosere hvis man keder sig :D

Men regner ikke med at rende for meget rundt i byen når jeg er kogt, for man ved fanme aldrig hvornår der kommer et kanonslag flyvende lige i skallen på en :?

Men har ikke haft problemer med de negative tanker på svampe, og mdma'en burde jo mindske risikoen for badtrip betydeligt, men ja, starter lavt, med svampene ihvertfald :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Jeg regner med at spise noget go' mad, og så vove mig ud i kontrolleret druk + det løse.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Alkohol, MDMA, ketamin og noget psykedelisk oven i, sådan bliver mit nytår...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Alkohol, GBL, methylon, og KÅÅÅGE :D

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Som 15-årig dreng der ikk drikker, må det nok blive hash, ritalin, måske coke hvis jeg blir tilbudt det.

Har ikk taget stoffer før, men skal måske prøve coke nytårsaften :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
En masse weed, lidt alkohol, og så et candyflip med Julleboy.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Tror dét blir Weed og noget champagne :lol:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jaspar skrev:
Jeg regner med at spise noget go' mad, og så vove mig ud i kontrolleret druk + det løse.

Man drikker sgu da ikke kontrolleret på nytårsaften! Den skal ha' gas. WARNING: DÅRLIG HR INC: Morfin+alkohol rusen kunne egentlig være nice IMO, hvis det ikke var fordi man ikke kan drikke en skid uden det bliver farligt.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark
Lilleso skrev:
Jaspar skrev:

Man drikker sgu da ikke kontrolleret på nytårsaften! Den skal ha' gas. WARNING: DÅRLIG HR INC: Morfin+alkohol rusen kunne egentlig være nice IMO, hvis det ikke var fordi man ikke kan drikke en skid uden det bliver farligt.

Lidt er man da nødt til, man vel da nødig være gået kold inden kl 24.00 :wink:

Titel:
Medlem

Umiddelbart er planen pils, boblevand og hvad der hører sig til.. Derudover regner jeg stærkt med at rulle en god phillie, så jeg både kan ryge cigar kl 24, og blive skæv samtidig :) Ved ikke lige med narko endnu, men er ikke afvisende hvis lejligheden byder sig :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

P E N N Y W I S E skrev:
Lilleso skrev:
Jaspar skrev:

Lidt er man da nødt til, man vel da nødig være gået kold inden kl 24.00 :wink:

Medmindre du er alkohol nub kan du da sagtens køre minimum det halve af natten i en mega brandert :?: :?: :!:

Titel: ...
Medlem

Jeg ville nu egentlig meget gerne have en masse sprut og en god omgang coke som sidste år - mit problem er dog, at jeg skal være sammen med en masse mennesker som ikke går ind for den slags, så jeg er i vildrede :cry:

Det kan i hvert fald ikke blive coke, for jeg kan ikke hele tiden smutte på toilettet - derfor tænkte jeg på noget amf. så jeg bare kan nøjes med at tage det eksempelvis kl. ni og så igen lidt før tolv og så ellers være kørende på ét hele natten...

Nogle der har et forslag?

På forhånd tak!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Citat:
Det kan i hvert fald ikke blive coke, for jeg kan ikke hele tiden smutte på toilettet, nogen der har et forslag?

Bullet, snuffdoser eller hvad fanden du nu vil kalde dem... Fyld i, snif, snif, snif :)

Bare gem den i et lommetørklæde og lad som om du er forkølet ;)

Titel:
Medlem

Xpert skrev:
Citat:
Det kan i hvert fald ikke blive coke, for jeg kan ikke hele tiden smutte på toilettet, nogen der har et forslag?

Bullet, snuffdoser eller hvad fanden du nu vil kalde dem... Fyld i, snif, snif, snif :)

Bare gem den i et lommetørklæde og lad som om du er forkølet ;)

Aah, jeg tænkte egentlig på at få købt sådan én, efter jeg så Rich Kids :lol:
Jeg så dem så i Spanien på et marked, men fik ikke købt én fordi damen stod ved siden af med løftet pegefinger - hvor kan de fås i Danmark, og til hvilken pris?
... Og hvordan fungerer de egentlig? Man drejer på noget og så "laver" den automatisk en dose (på hvor meget)?

Tak for tippet i hvert fald :wink:

Titel:
Dedikeret medlem

OhImNew skrev:
hvor kan de fås i Danmark, og til hvilken pris?

Husk nu ikke at give ham svaret ;) Værn om regelsættet.

Anyway, hvis du søger lidt kreativt, tror du så ikke du finder noget?

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Lsd, mdma og bong.. :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: honolulu
Jeg har tænkt mig at holde denne nytår narkofrit :P

Titel:
Medlem

Ayers Rock skrev:
OhImNew skrev:
hvor kan de fås i Danmark, og til hvilken pris?

Husk nu ikke at give ham svaret ;) Værn om regelsættet.

Anyway, hvis du søger lidt kreativt, tror du så ikke du finder noget?

Jeg spørger ikke ind til hvor jeg kan købe et bestemt stof, derfor regnede jeg ikke med at det var i strid med retningslinjerne.... Men folk skal da være velkommen til at sende en PM i stedet så :wink:

Titel: Re: ...
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
OhImNew skrev:
Jeg ville nu egentlig meget gerne have en masse sprut og en god omgang coke som sidste år - mit problem er dog, at jeg skal være sammen med en masse mennesker som ikke går ind for den slags, så jeg er i vildrede :cry:

Det kan i hvert fald ikke blive coke, for jeg kan ikke hele tiden smutte på toilettet - derfor tænkte jeg på noget amf. så jeg bare kan nøjes med at tage det eksempelvis kl. ni og så igen lidt før tolv og så ellers være kørende på ét hele natten...

Nogle der har et forslag?

På forhånd tak!

Drop stofferne? Da selskabet alligevel ikke er til den slags. Det har jeg selv gjort nogle gange, det kan også være hyggeligt nok bare at drikke, hvis det udelukkende er det selskabet er til :wink:

Det bliver næsten også for tydeligt, hvis du indtager amfetamin med hensyn til pupillerne. Så ka det være der alligevel er nogle der opdager det, samtidig med du måske begynder at opføre dig en smule anderledes :)
Kan også sige fra min side, at jeg ikke synes det er særlig fedt at sku gå og skjule ens indtag, det lægger ligesom en dæmper på det hele.

Det var så bare lige min mening om det, men hvis du har besluttet du SKAL indtage et stof, så der jo ik noget at gøre. God luck :wink:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 125 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]