Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 16:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: up high?
Junior medlem

hej er så småt ved at sætte mine BBQ i blomst, så skal til at overveje hva for nogle jeg vil plante nu :D nogen gode forslag..? evt, nogen der har nogle erfaringer, da jeg mest er til up high rusen :P

på forhånd tak.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Alt sativa præget skunk vil være indenfor dine kræterier. Evt. noget Durban Poison, Skunk#01 eller noget Haze. Dér er mange sativa Strains :) Kik efter Sativa strains, læs og vælg hvad du finder attraktivt :)

Titel:
Junior medlem

hej du skulle prøve dcf skunk mix de er både billige og rigtige gode 8)

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

kriiz0 skrev:

Ja, et hack mix af forskellige strains fra (højst sandsynligt) en masse amatør growere det er lige sagen !

Frø er ikke stedet man skal spare penge når vi snakker dyrkning, så brug lidt cash på nogle ordenlige gener istedet

Titel:
Medlem

Vil give Farmand ret, det mix er ikke helt optimalt, forstået som man kan ende op med 10 forskellige sorter, med hver sin højde, drøjde, gødningsoptag osv, og der er desuden lidt amatør/semi-pro gener i, som kan hermie. Lissom de fleste andre dcf-sorter, bevares, mange af deres frø er dem er skam gode, men som begynder-frø skal du nok vælge en pakke af én enkelt sort, det gør det hele lidt nemmere.

Til dit ? omkring sativa-rus, så få fat i et håndholdt mikroskop, og høst efter en 8-10 uger, og helst når trichs (de små kirtler som holder på diverse aktive stoffer, du kan se på planten) er mest hvide/klare, så får du en mere op, hurtig rus, hvis BBQ ellers har anlæg for det.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

kriiz0 skrev:

ALDRIG køb de billige lorte frø for en 10'er ved dcf.. Jeg fik mongol planter ud af frøene :evil:

Titel:
Medlem

men på den anden side gav jeg en 10'er for nogle leb27 som levede op til alle forventninger.

Titel:
Junior medlem

okay, mange tak for svarene. så skal jeg nok kigge lidt efter noget sativa :).

skal de ca. stå i blomst i 8 - 10 uger, altså mine BBQ.?, og så self kigge efter de der små kirtler.

Junior medlem

hahaha . jeg er i gang med nogen nu de ser helt fine ud og er ca 10 - 15 cm høje nu;)

Titel: .,.,
Junior medlem

og for resten koster de også en flad fisk ikke en 10er.

Titel:
Junior medlem

okay, har altså kun hørt dårlige ting om de der mix.

men for lige at snakke om noget andet, snakkede med en makker jeg stødte på i weekenden, han snakkede noget om at man sku sprøjte vand på planterne. har både hørt nogle sige at det ik har nogen betydning, hvor andre de siger det har. hvad siger i ?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Mix er jo hvad mix er; mix

Når der er frø fra en masse avlere kan det ikke undgåes at der er nogle hist og her der er lidt mærkelige. Frøbanken laver ikke spireforsøg eller kvalitetstest på den færdige urt fra frø, men giver mulighed for at man kan dyrke god urt uden at betale i dyre domme for frø. Længere er den ikke

At Kasmik så enten har fået noget crap en eller anden har sendt ind, eller har kludret i det selv er der ingen der ved, men hovedsagen er at Frøbanken er leveringsdygtige i særdeles fine gener, taler af erfaring :cool:

Jeg er pænt tilfreds når jeg kan få 500g super pot for 10kr og lidt mad når man skal ud og kigge til dem hen over sommeren

Alle udesorter er desuden dyrket i DK flere år, nogle op til 30-40 år og er dderved tilpasset det danske klima. Jeg kan ikke se nogle grunde til ikke at vælge en god strain eller to fra banken... Please enlighten me

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]