Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 12:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Nogen der har prøvet at stene over de lækre electric sheep pauseskærme på et trip? jeg har lige fået det installeret og kan personligt ikke vente til at falde i svimer over det næste gang jeg hiver svampe eller LSD indenbords.

Til de uvidende: http://electricsheep.org/

Titel:
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Imo så er sådanne ting, f.eks. også Milkdrop, ikke så fantastiske i forhold til hvad der sker rundt omkring dig, når man tripper. Men jo, man kan da sagtens falde lidt i staver over det.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
hvad er der galt med at stene til den der normale pauseskærm med windowsmærker ?

man må seriøst have et spændende liv, hvis man skal tage lsd for at ku nyde en pauseskærm.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
spiffeh skrev:
hvad er der galt med at stene til den der normale pauseskærm med windowsmærker ?

man må seriøst have et spændende liv, hvis man skal tage lsd for at ku nyde en pauseskærm.

Jeg har aldrig selv gjort brug af det. Men det kunne ikke tænkes at det var meget nice at sidde og chille til under en god lammert?

Det du siger minder mig lidt om, når folk siger "at man seriøst må have et spændende, hvis man ikke kan hygge sig uden at tage stoffer". :roll:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
Hvis man ikke kan have det fedt uden stoffer er ens liv da ikke særlig interresant, IMO. Så vil man jo have de ufedt mandag-fredag, hvis man da er så'n weekendnarkomanting.
Jeg har ikke noget imod at grine i hverdagene og have det fedt, når jeg er ædru. Man skal da leve hele livet og nyde hvert sekund, ikke kun i weekenden, som showtek anbefaler.

Jeg kunne godt nok heller ikke finde på at stene over computeren på psykedelika's, der skal man da ud og se naturen! Selvfølgelig, har ikke noget imod at folk de gør det, men IMO er det lidt for kedeligt. Hvorfor se på kunstige visuals når hele verden svømmer i rigtige visuals i påvirket tilstand?
Men hash er selvfølgelig en undtagelse, der kan man sidde og stene på hvad som helst, i flere timer.

Titel:
Medlem

ja okay, kan godt se hvad i mener. Tænkte bare på et mildt trip hvor det måske kunne aktivere en til at komme lidt i stemning. Men nok om det... Keep tripping! :)

Titel:
Dedikeret medlem

Petter skrev:
Hvis man ikke kan have det fedt uden stoffer er ens liv da ikke særlig interresant, IMO. Så vil man jo have de ufedt mandag-fredag, hvis man da er så'n weekendnarkomanting.
Jeg har ikke noget imod at grine i hverdagene og have det fedt, når jeg er ædru. Man skal da leve hele livet og nyde hvert sekund, ikke kun i weekenden, som showtek anbefaler.

Jeg kunne godt nok heller ikke finde på at stene over computeren på psykedelika's, der skal man da ud og se naturen! Selvfølgelig, har ikke noget imod at folk de gør det, men IMO er det lidt for kedeligt. Hvorfor se på kunstige visuals når hele verden svømmer i rigtige visuals i påvirket tilstand?
Men hash er selvfølgelig en undtagelse, der kan man sidde og stene på hvad som helst, i flere timer.

Nej selvfølgelig har man ikke et skide interessant liv hvis man ikke kan hygge sig uden stoffer. Men jeg tror nu egentlig også at de fleste her fra siden udemærket godt kan have det sjovt uden at være lamme. Derfor er det udsagn også så pisse latterligt. Vil du bilde mig ind at du aldrig har hørt det før og tænkt herre gud, de ved jo tydeligvist ikke en hat af hvad de snakker om?

Ja du har helt ret. Der er egenlig heller ingen grund til at sætte "kunstige visuals" op til trance arrangementer og lignende. Folk ser i forvejen masser af farver. :roll:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

utroligt som i skal overdrive en lille joke med folks lyst til at prøve alle mulige underlige ting på psychedelika...

pauseskærme, film, skoven, svømmehal osv osv... da ikke fordi der ikke godt kan være noget i det.. - men en pauseskærm? :P
for mig, er stoffets virkning for det meste nok... evt. en væg at glo på, ellers kan man jo lukke øjnene og lade det ske der?

håber da virkelig ikke at jeg lagde nogen helt forkerte værdier i det..

- og jeg tror kun at ens livskvalitet falder, nu flere stoffer man tager... det er lidt ligesom vitaminer(hahaha skal jeg nok høre for).. - et hvis antal er fint nok, men for mange er usundt.. og så er det vigtigt at man ikke nøjes med 1 slags vitaminer :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

jokes til side, kids dont do drugs.

Titel:
Dedikeret medlem

spiffeh skrev:
utroligt som i skal overdrive en lille joke med folks lyst til at prøve alle mulige underlige ting på psychedelika...

pauseskærme, film, skoven, svømmehal osv osv... da ikke fordi der ikke godt kan være noget i det.. - men en pauseskærm? :P
for mig, er stoffets virkning for det meste nok... evt. en væg at glo på, ellers kan man jo lukke øjnene og lade det ske der?

håber da virkelig ikke at jeg lagde nogen helt forkerte værdier i det..

- og jeg tror kun at ens livskvalitet falder, nu flere stoffer man tager... det er lidt ligesom vitaminer(hahaha skal jeg nok høre for).. - et hvis antal er fint nok, men for mange er usundt.. og så er det vigtigt at man ikke nøjes med 1 slags vitaminer :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

jokes til side, kids dont do drugs.

Jaja jeg blev måske en smule for alvorlig. Jeg tror bare ikke jeg fattede din (elendige) humor. :wink:

Hvem har sagt at stofferne ikke skader/er usunde?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Jeg synes altså at MilkDrop, 120" projektor, 5g cubensis/2g cyanescens er en ret lækker blanding. Men det kan godt bare være mig :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Entheo skrev:
Hvem har sagt at stofferne ikke skader/er usunde?

faktisk kun dig i dit spørgsmål. Jeg lavede en simpel sammenligning mellem stoffer og vitaminer, omkring forbruget, ikke omkring skadeligheden - sådan set kun med henblik på det med "spændende" liv.- sammenligningen går så ud på, at hvis man tager for mange stoffer, har man måske ikke det mest fede og spændende liv, ligesom man bliver syg hvis man tager for mange vitaminer...

altså, lad vær med at tage for mange af nogen af dem..

gad vide om jesus havde de samme problemer?.. måske brugte han bedre sammenligninger end mig :(

.. havde så regnet med at blive punket for den sammenligning på en HEL anden måde :D

og ja, min humor er elendig hehehhee... men før eller senere rammer jeg det punkt(kaldet bunden), hvor det er så uskægt, at det bliver kult.. jeg afventer bare :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Uanset hvad, så ser det grineren ud. Folk med en BSD/Linux og en windowmanager, der ikke tager kontrol over root vinduet kan
Kode:
electricsheep --root 1 --zoom 1
og bruge den som baggrund.

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Udkanten af Aalborg.
Har lige hentet det. Jeg synes godt nok det er nice, glæder mig allerede til næste trip.

:D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]