Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 23:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 45 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

TheBo skrev:
Naturligvis ønsker jeg selv at blive mødt fordomsfrit, det gør vel alle. At skære alle over en kam som værende idioter er naturligvis at sætte tingene op på en spids, men jeg kender flere folk, som har været i militæret, og de har oplevet det som et sted, hvor man finder langt flere idioter end andre steder i Danmark.

Nu er det jo relativt hvem der er idioter, der er højst sandsynligt nogen der vil argumentere at der er langt flere idioter på Strandvejen eller teknisk skole end andre steder i Danmark.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Fanny skrev:
Mr.Ambient skrev:
Edit: Blev forresten også lidt stødt da en af sergenterne valgte en vise en video ´fra 50'erne hvor amerikanerne brugte en såkaldt psyko-gas på deres egne soldater (læs: LSD i dampform) for at teste om det ville gøre dem ukampdygtige, hvilket det selvfølgelig gjorde.

LOL! er det ikke den film, hvor de påvirkede soldater smider deres våben og kravler op i træerne? Det er ret smukt synes jeg!

Godt at der findes pasifister i hæren! Det er fint hvis du kan lide det og bare udnytter den gratis træning det giver.

Hilsen Fanny

Nope, den del har vi ihvertfald ikke set endnu, starter bare med at man ser en trop der marcherer rundt i ring, derefter sætter trippet så ind og de fatter ikke en brik af hvad de har gang og begynder at gå i hver deres retning.

Det er nemlig præcis hvad jeg gør, det er ikke kun gratis træning, jeg får også penge for det!!!! :D

Titel: Update!
Moderator
Brugeravatar

SÅ, fik de sgu endelig taget sig sammen til at kalde mig ind til den første urinprøve.... Hmmm... Den viste positiv, selvom jeg ikke har røget i 1 måned, troede faktisk ikke at de blev der SÅ længe, lægen blev selvfølgelig straks mistænkelig da man siger at THC er ude af kroppen på mellem 4-6 uger. Sagde til ham at der ikke var gået 6 uger endnu, så han skulle nok lige tage en slapper, har ikke noget at skjule så var ikke spor nervøs.
Det eneste jeg er en smule nervøs for er om hvorvidt det passiv rygning jeg bliver udsat for kan vise positiv på sådan en test, hvis der er nogen der har noget decideret faglig viden på det punkt må de komme med input i et indlæg :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Passiv rygning giver også udslag. Du bliver næsten nødt til at bede folk om ikke at ryge i nærheden af dig, sådan noget skal man jo respektere.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Pis.... :roll: Nå, ja så må jeg jo lige se at få gjort det.... Håber de stoler på mig.... Er der prøver der kan vise nøjagtigt hvor meget THC ens fedtvæv indeholder så man evt. kan konstatere om det bare er udslag fra passiv rygning?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Mr.Ambient skrev:
Pis.... :roll: Nå, ja så må jeg jo lige se at få gjort det.... Håber de stoler på mig.... Er der prøver der kan vise nøjagtigt hvor meget THC ens fedtvæv indeholder så man evt. kan konstatere om det bare er udslag fra passiv rygning?

Den går ikke. :wink:

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Minimal skrev:

Lige meget... Den var alligevel negativ. Men nu er de 4 måneder sgu gået, så er jeg færdig med kriger-leg, blev lige fejret igår med et par pinde, skal ikke ind et forbrug af den størrelses orden jeg var i før, og det kommer jeg heller ikke, da jeg har fået en sød kæreste som jeg flytter sammen med :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Mr.Ambient skrev:
Minimal skrev:

Lige meget... Den var alligevel negativ. Men nu er de 4 måneder sgu gået, så er jeg færdig med kriger-leg, blev lige fejret igår med et par pinde, skal ikke ind et forbrug af den størrelses orden jeg var i før, og det kommer jeg heller ikke, da jeg har fået en sød kæreste som jeg flytter sammen med :)

Er jeg glad for at høre, god stil. :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Minimal skrev:
Passiv rygning giver også udslag. Du bliver næsten nødt til at bede folk om ikke at ryge i nærheden af dig, sådan noget skal man jo respektere.

Passiv rygning giver altså ikke udslag.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

kemal skrev:
Minimal skrev:

Du kan blive direkte skæv af passiv rygning, så hvorfor skulle det ikke give udslag?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Det kommer vel helt an på omfanget. Har man deltaget i en bornholmer, med tændt bruser og chillums skal det nok ku' give udslag. Omvendt tror jeg ikke det ville give udslag, hvis man har været selskab med jointrygere på en legeplads et lille kvarters tid.
Ved sgu ikke lige hvor grænsen går og jeg tvivler på at der findes nogen videnskabelig dokumentation for hvor meget der skal til.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Minimal skrev:
kemal skrev:
Minimal skrev:

Du kan blive direkte skæv af passiv rygning, så hvorfor skulle det ikke give udslag?

Nu er jeg heller ikke typen, som der tror på at man kan blive skæv af passiv rygning. Har selv sat i rigtig mange biler og små rum, hvor der er blevet røget joints, bong, spand og så videre. Er aldrig blevet 'rumskæv' og dette har aldrig givet udslag på nogen urin-test jeg har taget. Vil altså mene at mængden at aktivt stof simpelthen er for lille til at kunne måles i en urin-test eller til at få en skævert ud af for den sags skyld.

Selvfølgelig er det åndsvagt at sige dette kun ud fra mine egne oplevelser, da jeg foreksempel har hørt at Winta siger han blev rumskæv af at være i samme rum med nogle, som der røg spand, og endda fik sine såkaldte 'hashtømmermænd'. Men det er bare min mening og mine oplevelser. :)

Og til sidst millionspørgsmålet: Har DU været rumskæv ? :P

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Midtjylland.
Lyder som om alt udartede sig godt for dig. Det var god læsning. Tak skal du have.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
En af mine venner har været med til at ryge en rumskæv, fordi han gik kold i et telt - de røg pot på bong og pustede røgen ind i teltet efter de havde røget.. (gid man havde været med på den Roskilde festival) :p

Titel:
Medlem

Xpert skrev:
Citat:
men hvad er det lige, du regner med, når du befinder dig i en fascistoid organisation, hvis største og primære kompetence er at at slå mennesker ihjel på den mest effektive og hurtige måde?

:lol: :lol:
Hvaa, har manden da ikke ret, Xpert? :?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Ærlighed og oprigtighed betaler sig åbenbart.

Men syntes stadig de krænker privatlivets fred. Du skal selvfølgelig have lov at ryge i din fritid. Latterligt, men indtil de finder andre måder at teste på er det den slags diskriminering vi må finde os i.

Held og lykke i skive, skulle være et godt sted for den seriøse soldat.

Mvh Mikkel

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Mungojohn skrev:
Xpert skrev:
Citat:
men hvad er det lige, du regner med, når du befinder dig i en fascistoid organisation, hvis største og primære kompetence er at at slå mennesker ihjel på den mest effektive og hurtige måde?

:lol: :lol:
Hvaa, har manden da ikke ret, Xpert? :?

Øhhh... Jeg forstår ikke lige?

Citat:
Edit: Blev forresten også lidt stødt da en af sergenterne valgte en vise en video ´fra 50'erne hvor amerikanerne brugte en såkaldt psyko-gas på deres egne soldater (læs: LSD i dampform) for at teste om det ville gøre dem ukampdygtige, hvilket det selvfølgelig gjorde.

Det er da ellers en utrolig morsom lille film. Jeg er helt sikker på at der ikke ville være nogen krige hvis militæret fik en massiv dose LSD hver dag (og politikerne)

Titel:
Psychedelia Sponsor

Xpert skrev:
Citat:

Det er da ellers en utrolig morsom lille film. Jeg er helt sikker på at der ikke ville være nogen krige hvis militæret fik en massiv dose LSD hver dag (og politikerne)

Nu er det så (desværre?) ikke lige LSD, men formenlig snarere BZ-gas (3-Chinuclidinylbenzilat), http://en.wikipedia.org/wiki/3-quinuclidinyl_benzilate.
Det lyder ikke helt så rart, specielt når man ser at det har en virkningstid på mellem 72 og 96 timer.
...og så dog:
Citat:
BZ produces effects not just in individuals, but also in groups. Sharing of illusions and hallucinations (folie à deux, folie en famille, and "mass hysteria") is exemplified by two BZ-intoxicated individuals who would take turns smoking an imaginary cigarette clearly visible to both of them but to no one else. When one observed subject mumbled, "Gotta cigarette?" His delirious companion held out an invisible pack, he followed with, "S'okay, don't wanna take your last one." In another test it was reported two victims of BZ played tennis with imaginary rackets.

Ganske interessant læsning...!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Halvvejs mod øst
Vi sætter Psychedelia hæren ind.
De vil bare tage BZ-gas, som en almindelig mandag. Lidt hverdagsagtigt med farver i kanten :lol:

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
RuneK skrev:
[
Citat:
BZ produces effects not just in individuals, but also in groups. Sharing of illusions and hallucinations (folie à deux, folie en famille, and "mass hysteria") is exemplified by two BZ-intoxicated individuals who would take turns smoking an imaginary cigarette clearly visible to both of them but to no one else. When one observed subject mumbled, "Gotta cigarette?" His delirious companion held out an invisible pack, he followed with, "S'okay, don't wanna take your last one." In another test it was reported two victims of BZ played tennis with imaginary rackets.

Ganske interessant læsning...!

Det lyder da som om de hygger sig lidt :lol: så måske er det slet ikke så galt?

Hilsen Fanny

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 45 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]