Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 17:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
gider ikke lige at lave flere quotes, men - når jeg nu nægtede alt form for indtagelse af ulovlige rusmidler, så var der vel ikke andet alternativ, end at gøre det hun gjorde. NÅR, hun nu ville have svar. Hehe

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et eller andet sted og så alligevel ikke..
Hvad med at man bare står ved sit brug / misbrug, der er da 10 gange nemmere end at rende rundt med andres pis i lommen og hvad ved jeg :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
ths skrev:
Hvad med at man bare står ved sit brug / misbrug, der er da 10 gange nemmere end at rende rundt med andres pis i lommen og hvad ved jeg :)

Det kan da os godt være han står ved det, men lige i det pågældende tilfælde var det jo nødvendigt med en clean test.

Junior medlem

BryGs skrev:
Hej

skal ha taget urintest, ingen bestemt dato, men inden for den nærmeste tid. En af mine venner vil gerne pisse i en pose for mig (en af de små gennemsigtige). Men hvordan skal jeg opbevare det (koldt/varmt)? Og kan de ikke mærke på koppen at det ikke er varmt når de tar testen?

har røget sidst i fredags. Tænkte på om man ikke kunne pisse en meget lille smule i koppen og så fylde den med vand?? Kan thc'en så spores?

Er lidt sent på den kan jeg godt se, men til en anden gang kan jeg da huske dengang jeg gik på efterskole, var der også meget fokus på hvordan man kan snyde (lærene læste en gang imellem bare nogen navne op til morgen samling, og så havde man bare gøre sig klar til at tage ind til lægen lige efter!)..
Der fik man altså bare ikke lov at gå på wcet alene, og når det forgår sådan tror jeg det eneste der virkede var, at få nogen til at pisse i et kondom og så holde det mellem balderne (så holder det også krops temperatur) indtil man kan vende ryggen til lægen (lidt privatliv, trods alt, tsk :roll: :? ), og så få prikket huld og hældt det ned i koppen..
Mit navn blev gudskelov aldrig læst op, men jeg ved det lykkedes for nogen..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 8700,where hope goes to die.
Hvis det er frivillig urinprøve,man selv har bestilt hos lægen skal han vel ikke kigge på? Jeg mener,hvis at man nu skulle bruge en kammerats urin? Det er tilfældet for mig nemlig... Ellers må jeg bede ham rende og skide,hvis han insisterer på at glo med!

Titel:
Junior medlem

DownerDaze skrev:
Hvis det er frivillig urinprøve,man selv har bestilt hos lægen skal han vel ikke kigge på? Jeg mener,hvis at man nu skulle bruge en kammerats urin? Det er tilfældet for mig nemlig... Ellers må jeg bede ham rende og skide,hvis han insisterer på at glo med!

må jeg spørge, hvorfor vil nogen der har noget at skjule tage en frivillig prøve?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 8700,where hope goes to die.
ikea skrev:
DownerDaze skrev:

må jeg spørge, hvorfor vil nogen der har noget at skjule tage en frivillig prøve?

Det må du gerne... Jeg skal bevise overfor min mor at jeg ikke ryger,hvilket er løgn. Bor ikke hjemme,men det ville knuse hendes hjerte,hvis hun finder ud af at hun har ret. Har derfor bestilt tid til en urinprøve. Nå,nok OT... Ville gerne høre,om der er nogen der ved noget om mit første spørgsmål?

Titel: hehe..
Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
skulle jeg også engang igennem på efterskolen. fik en kammi til at pisse i såden en bøtte til kamera film og så med tape rundt om klunkerne (vi blev nemlig kropsvisiteret inden vi kom ind) og når den sidder i skridtet holder den sig samtidig varm. så det virkede fint og bestod uden noget vrøvl..

bare husk ikk og bruge gaffatape, gjorde jeg nemlig da jeg ikk lige havde andet. og det gør altså rocker ondt og rive af bollerne igen skal jeg hilse og sige..

ellers kan man også købe falsk urin på nettet som skulle virke fint vidst..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Falsk urin?!??! Fuck det lyder freaky.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
keta-smølfen mener du ikke sådan noget pulver man enten kan indtage eller blande i urinen?
Falsk urin lyder lige lidt for freaky ja.

Titel: nope..
Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
nej mener syntetisk urin. kan købes over internettet. er lavet til netop det diskuterde formål :-)

søg på google "synthetic urin"

man ja lidt freaky er det :D

Titel: Re: hehe..
Medlem
Brugeravatar

keta-smølfen skrev:
skulle jeg også engang igennem på efterskolen

os her.. jeg brugte bare et kondom i stedet for med en kammis' pis i og så ellers bare en knude på ned til bollerne så det kunne holde sig varmt :lol:

Titel: .
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: jylland
nu har jeg ikke læst hele tråden igennem, men hvis du putter en lille dråbe sæbe i mener jeg testen bliver ugyldig og dermed udsat så stofferne muligvis kan nå at komme ud af systemet

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]