Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 20:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Jeg har på uvedkommende måde fremskaffet mig 20g temmelig fugtig skunk, men føler jeg er blevet snydt da jeg tidligere fra samme kilde har skaffet mig den samme mængde skunk, da var skunken langt fra så fugtigt dog.

Føler mig relativt snydt, da 20g fugtig skunk ikke ligefrem har den samme brugsværdi som 20g tørt skunk. Fugt er jo som regel væske, hvilket ikke ligefrem kan ryges...

Hvad fanden gør jeg ved det? Er jeg bare dum og overser noget? Føler ihvertfald ikke trang til at benytte mig af samme kilde igen en anden gang.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Forslår du tørre dét ;) Kunne jo også være noget mere potent skunk, vent lidt med at føle dig snydt :)

Titel:
Medlem

Ja, er i gang med at tørre det. Men det ser ud til at være det samme skunk og aftalen var 20g begge gange. Ingenting blev nævnt om at det skulle være anderledes.

Men i realiteten er det vel egentlig rimeligt ligegyldigt at spørge om den slags her, heh. Med mindre nogen siger noget fantastisk oplysende i løbet af den næste times tid sletter jeg nok bare mit indlæg.

--
Ah det er self. ik muligt når nogen har svaret. Evt. kan en moderator slette det så. Ved nærmere eftertanke tror jeg egentlig jeg skulle have overvejet det her indlæg lidt længere også skrottet det. Hm.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Ja, så er det umiddelbart lidt en øv handel :) Smid evt. en PM til en Mod for at få det slettet.

Titel: Snydt...
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tommerup, Fyn
:yeah: Jeg også kalde det en skidt handel... Tør skunken, og tjek hvor meget der er... Hvis der ikke er det der skal være, så gå til dealeren, og gå amok (med mindre at han er psycko!) Plejer at hjælpe mig... Er sgu blevet snydt en del gange... Its the game... Men hvis det bare er en eller anden tosse, som du handler ved, hjælper det altid at gå amok... Har nok også lidt lettere ved det, nu da jeg kun handler med tosser, og er ret stor af natur :P

//JJH_DeUngeRebller

Ps. amok = ingen fysisk voldt, bare kraftig hævet stemme! :D

Titel:
Medlem

Godt tip: Hvis han prøver at snyde dig, så find et nyt sted. Insister altid på at se varen inden du betaler. Hvis du så er den mindste smule utilfreds, så sig pænt nej tak og gå med det samme. Det siger egentlig lidt sig selv...

Bare lige for at kontra JJH's indlæg. Hvis du vælger at følge hans råd. Så pas nu alligevel på med hvad du siger til din pusher, vis ham lidt respekt. Det skulle nødig ende med at du får tæsk. Oplevede altså engang at en pusher smadrede en 15årig med et støvsugerrør. Så ville jeg personligt i hvert fald hellere ryge lidt skodryger/blive snydt for en aften.

Titel:
Medlem

Du vil miste helt op til 75%. Det er helt vildt uprof af din pusher....Men then again...,Han er jo pusher.

Grow it your self.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Mariannes skrev:
Bare lige for at kontra JJH's indlæg. Hvis du vælger at følge hans råd. Så pas nu alligevel på med hvad du siger til din pusher, vis ham lidt respekt. Det skulle nødig ende med at du får tæsk. Oplevede altså engang at en pusher smadrede en 15årig med et støvsugerrør. Så ville jeg personligt i hvert fald hellere ryge lidt skodryger/blive snydt for en aften.

Jeg mener nu også, at man skal tage sinde forholdsregler... Jeg mener selvfølgelig ikke, at man skal løbe ned og råbe og skrige af sin pusher, hvis han er typen, der konstant har lokalet fyldt med gangstar-ligende typer... Jeg har som regel bare ikke, de store problemer med leveringen af det bestilte produkt... Men som jeg også nævnte, er det nok på grund af min kropsbygning og de halvhjerner jeg handler med :D

Titel:
Medlem

Hmm, ser ud til at det jeg fik faktisk var en del stærkere. Spurgte ellers før jeg røg (det skulle tørre) og fik af vide det var det samme (mellemled..). Men ja, det var det så ikke. Er en del stærkere det her. Stadig ik lige en fin handel, men jah, mysteriet er løst. Ihvertfald for denne sags vedkommende, aner ikke hvorfor det er stærkere, kommer vist fra den samme "have".

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i den hemmelige hule
samme have, anden plante? måske endda nyhøstet... det ville forklare det..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jamen det var da godt, at du blevet mindre snydt, end først antaget... :D
Men det er stadig aldrig sjovt, at blive taget i røven af en eller anden tosse... :?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]