Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 17:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 94 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Badblindboy skrev:
Det værste er at den klovn som står og råber af dig til tider er yngre og totalt blæst på stoffer :lol: .

Der kan jeg også kun gi' dig ret !! Sådan skal det heller ik være.. Sergenten eller hvem der skal stå og råbe ska være noget ældre og virke autoritær.. Måske med et strejf af humor samtidig, hvor man dog også kan få det til at være seriøst.. Sådan kører det godt :)

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
LilleElefant skrev:
Sergenten eller hvem der skal stå og råbe ska være noget ældre og virke autoritær.. Måske med et strejf af humor samtidig, hvor man dog også kan få det til at være seriøst.. Sådan kører det godt :)

Jeg finder det upassende at du sådan inddrager dine seksuelle fantasier i denne seriøse tråd... men lad gå for denne gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Drupe skrev:
LilleElefant skrev:
Sergenten eller hvem der skal stå og råbe ska være noget ældre og virke autoritær.. Måske med et strejf af humor samtidig, hvor man dog også kan få det til at være seriøst.. Sådan kører det godt :)

Jeg finder det upassende at du sådan inddrager dine seksuelle fantasier i denne seriøse tråd... men lad gå for denne gang.

Haha, det var dog en pervers tankegang du fandt frem der - Føj siger jeg bare.. :wink:

Så skal det da i hvert fald være en lækker kvindelig sergent, så der måske noget om snakken.. Men en sådan, oplevede jeg desværre ikke.. Det har du måske, siden du kan udtale dig om mine seksuelle fantasier?! :roll: :D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
LilleElefant skrev:
Ej for faen.. Hva sker der med komplet latterlige undskyldninger folk prøver at komme op med.. Helt ærligt, ta jer dog lige sammen :P Ik alt det der tuderi.. Man skal ik være så doven, det ka man være når man bliver 70 :wink: Ta det dog i stedet som en fed oplevelse, det med værnepligten..

Der findes jo også Søværnet og Flyvevåbnet hvor man kan aftjene :D
Specielt folk i Søværnet får sig nogle fede oplevelser, de kommer op og sejle i Nordatlanten i nogle uger..

Præcis! Man kan ligeså godt prøve det, for det skader da ikke nogen steder? 4mdr. betalt motion er da lige til at klare!

Titel:
Medlem

løb en tur

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Enki skrev:
løb en tur

Hehe, men det er satme svært at ta sig sammen.. der har jeg lidt brug for en indpisker :P Men det lettere nu, efter min værnepligt..

Titel:
Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: Vejle
LilleElefant skrev:
Det kun 4 mdr.. I en "nægter-stilling" kan man risikere helt op til 12 mdr og mindre i løn!? Fedt.. Nej VEL! :P :P

Jeg er ret sikker på at det ikke er korrekt. Det er også kun 4 måneder for nægtere. Havde selv oprindeligt 8 mener jeg, som blev nedskåret til 4, mens jeg var under uddannelse pga af en eller anden ændring.
Og du får kun et par hundrede mindre som nægter, så det er småting.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

spacey skrev:
LilleElefant skrev:
Det kun 4 mdr.. I en "nægter-stilling" kan man risikere helt op til 12 mdr og mindre i løn!? Fedt.. Nej VEL! :P :P

Jeg er ret sikker på at det ikke er korrekt. Det er også kun 4 måneder for nægtere. Havde selv oprindeligt 8 mener jeg, som blev nedskåret til 4, mens jeg var under uddannelse pga af en eller anden ændring.

Så er det lavet om.. for jeg er i hvert fald ik forkert på den, eller måske nu.. Men har en kammerat, der for ik særlig lang tid siden havde mere end de 4 mdr :wink: Det er snart heller ik til at vide med det system. Det bliver fandme ændret som man tører sig bag i!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aarhus
LilleElefant skrev:
spacey skrev:
LilleElefant skrev:

Så er det lavet om.. for jeg er i hvert fald ik forkert på den, eller måske nu.. Men har en kammerat, der for ik særlig lang tid siden havde mere end de 4 mdr :wink: Det er snart heller ik til at vide med det system. Det bliver fandme ændret som man tører sig bag i!

Det kommer an på om man ville have valgt Heste-eskadronen, livgarden eller hæren. Altså hvis man melder sig som nægter, og NÆGTER at være nægter, så vælger forsvaret destinationen og varighed (4-12 mnd.) for en... Nej hvor det ingen mening giver lige nu. Jeg giver op og går i seng. Håber i forstår hvad jeg mener :)

Titel:
Relativistisk båthorn

--:-- skrev:
Derefter kom jeg ind til lægen og blev stillet et par spørgsmål omkring mit helbred, hvorefter han til sidst spurgte mig med bedste Ole Thestrup-stemme; "Ryger du hash!?" og jeg svarede med et stort skævt smil: "Ja det gør jeg! :joint: "Og", rablede jeg af mig: "Og skunk, pot, amfetamin, meskalin, svampe, methamfetamin, kokain, LSD, DXM, 2-CB, lattergas, MDMA og kaffe" :) (Så lang er min drug-liste dog ikke!)
Hvorefter han uden omsvøb erklærede mig for egnet :shock:

Forsvaret er åbenbart skruppelløst...

Hvorfor er det skruppelløst ikke at være imod narko? Jager-piloter flyver nogengange på amfetamin-agtigt stads, så hvorfor sku' de være imod narko? I krig og kærlighed gælder alle kneb, også præstations-fremmende stoffer :)

Jeg er imod værne-pligt, men ikke imod militæret. Jeg mener det er helt iorden at slå hårdt ned på folk der angriber, så en super-stærk milits er jeg ikke imod.

the-red-pill skrev:
FlæmMing skrev:
Jeg har tinitus. Det er hvertfald nok til at man ikke kommer ind.

Det ved jeg.

Skal man have en lægeerklæring?

Spørger både fordi jeg selv har tinitus men aldrig været til en læge med det, men også fordi det ville være en let måde for andre at blive fritaget fra tjeneste på :)

På den anden side kan man jo også bare få sådan en.

tinitus er _ikke_ noget man vil ha' :) Det ved alle der har det mere eller mindre permanent i større eller mindre grad tror jeg.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
"Jeg finder det upassende at du sådan inddrager dine seksuelle fantasier i denne seriøse tråd... men lad gå for denne gang."
Skrev Drupe

Ja en meget skummel drejning han forsøger og lave der - han kunne ligeså annoncere efter en ældre streng herre til at opdrage ham. "Løb knægt løb - jeg kommer lige bag i dig".

Nå men seriøst en lille professionel enhed af soldater til fredsbevarende missioner, som var udstyret med det bedste udstyr og havde gennemgået en længere uddannelse end den såkaldte værnepligt er efter min mening det optimale.
Alle skulle selvfølgelig være frivillige.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: syd for nordpolen
først af alt vil jeg starte med at sige at jeg nød de 9 måneder jeg havde i hæren. jeg går ind for værnepligtet fordi jeg tror det nedbryder nogle af de fordomme som vi alle har, enten om sjællændere eller jyde. men så har jeg tilgengæld heller ikke meget godt at sige om forsvaret... faktum er at HBU på 4 måneder er en god ide, men man må også indse at det de værnepligtige har lært, er glemt på et halvt til et helt år. også kommer vi til mit største problem med hæren: HRU (Hærens Reaktionsstyrke Udannelse) Her har det danske forsvaret virkeligt dummet sig, den del af uddannelsen som skal gøre en klar til udsendelse i afganistan varer 8 måneder også skal man lige huske at der også skal holdes ferie i den tid, så når de "færdig" uddannede soldater en dag står og skal til afganistan så har de ikke engang fået et års uddannelse. det tager 4 år at blive mekanikker men hvis du skal slå folk ihjel og sætte dit eget liv på spil så skal du kun bruge et år. det er forkasteligt at man sætter unge menneskers liv på spil på den måde. Jeg fik fra dag et afvide i hæren at vi fik den bedste uddannelse man kunne og alt det bræk, men man skal sgu ikke være særlig klog for at se at det er den største omgang bullshit siden Hitler. Jeg tror i bund og grund det ligger i at forsvaret har lavet en aftale med regeningen om at der skal stå x antal soldater klar i 2008-09 også bliver de nød til at sætte uddannelsestiden ned så de kan nå de mål.
jeg håber inderligt at der snart kommer en reform inden for uddannelsen af nye soldater for det kommer til at koste mange flere unge mennesker livet hvis det fortsætter på denne måde.

Titel:
Dedikeret medlem

Sayeh skrev:
LilleElefant skrev:
Ej for faen.. Hva sker der med komplet latterlige undskyldninger folk prøver at komme op med.. Helt ærligt, ta jer dog lige sammen :P Ik alt det der tuderi.. Man skal ik være så doven, det ka man være når man bliver 70 :wink: Ta det dog i stedet som en fed oplevelse, det med værnepligten..

Der findes jo også Søværnet og Flyvevåbnet hvor man kan aftjene :D
Specielt folk i Søværnet får sig nogle fede oplevelser, de kommer op og sejle i Nordatlanten i nogle uger..

Latterlige undskyldninger , tuderi ?? Man er ikke doven fordi man afskyr militæret, forsvaret whatever..

skriv "røv og nøgler" på papirene og bliv hjemme

Hørt!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
JEL skrev:

the-red-pill skrev:
FlæmMing skrev:

Det ved jeg.

Spørger både fordi jeg selv har tinitus men aldrig været til en læge med det, men også fordi det ville være en let måde for andre at blive fritaget fra tjeneste på :)

tinitus er _ikke_ noget man vil ha' :) Det ved alle der har det mere eller mindre permanent i større eller mindre grad tror jeg.

Ja, jeg ville gerne havde haft undværet mit. Det MØG irriterende.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

FlæmMing skrev:
JEL skrev:

the-red-pill skrev:
FlæmMing skrev:

Det ved jeg.

Må jeg have lov til at spørge hvordan du fik det?

Titel:
Medlem

utroligt at folk finder det rimeligt at jeg skal betale for deres idræts efterskole ophold med løn =/

jeg har også let tinitus, fra trommer og fordi at jeg de første mange år jeg ravede ikke brugte ørepropper.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
FlæmMing skrev:
JEL skrev:

the-red-pill skrev:
FlæmMing skrev:

Det ved jeg.

:yeah: Derfor er jeg imod technofester!

Har dog vokset op med min tinnius (Meget hyppig mellemøresbetændelse da jeg var lille)

Titel:
Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: Vejle
Enki skrev:
utroligt at folk finder det rimeligt at jeg skal betale for deres idræts efterskole ophold med løn =/

Personligt finder jeg det ikke rimeligt. Men de må da før eller siden forstå at det er en underskudsforretning at have tvunget værnepligt.
Så jo flerer penge de bruger på at opretholde værnepligten uden at få noget ud af det, jo kortere tid vil den formentligt eksistere imo. Så jeg ser det som win-win at være nægter.
Du får penge og hjælper med at afskaffe værnepligten.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aarhus
Hvordan har forsvaret det forresten med langt hår/dreadlocks? Erfaringer?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

--:-- skrev:
Hvordan har forsvaret det forresten med langt hår/dreadlocks? Erfaringer?

du skal jo bære hårdnet, jeg vil også ryge dig til det, eller klippe meget af, det er enormt vigtigt man ikke har noget som kan hænge fast i ting, for har du det, vil det ske :) så det er ikke en holdning, nærmere en sikkerhed

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 94 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]