Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jun 2025 13:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 94 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
And skrev:
FlæmMing skrev:
Jeg har tinitus. Det er hvertfald nok til at man ikke kommer ind.

Det ved jeg.

Virkelig? Ej hvor trist, jeg ville nu ellers gerne i militæret. Er der nogen indelysende grund til, at tinnitus-plagede ikke kan hoppe i trøjen?

Kommer an på graden af tinitus vil jeg tro. Men du bliver "testet" hvis du forsøger at snyde. Jeg fik hvertfald en ekstra lydprøve, for at se om jeg prøvede at snyde. Og det er pænt svært at snyde sig igennem, da det kan være rigtig svært at skelne mellem de meget høje toner.

Men jeg blev spurgt om jeg ville ind, fordi jeg lå på grænsen til at blive aklaret uegent. Jeg blev så aklaret egnet. Men trak dog fri-nummer.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
the-red-pill skrev:
FlæmMing skrev:
Jeg har tinitus. Det er hvertfald nok til at man ikke kommer ind.

Det ved jeg.

Skal man have en lægeerklæring?

Spørger både fordi jeg selv har tinitus men aldrig været til en læge med det, men også fordi det ville være en let måde for andre at blive fritaget fra tjeneste på :)

På den anden side kan man jo også bare få sådan en.

Du bliver testet derinde. Jeg fik en ekstra høre prøve, da hun troede at jeg snød.

Titel:
Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: Vejle
Jeg har netop aftjent min værnepligt som nægter, hvilket jeg fint kan anbefale. Du har valgmuligheden mellem mange forskellige steder.
En oversigt kan findes på http://www.militaernaegter.dk.
Personligt valgte jeg at arbejde på et bibliotek, hvor jeg kom til at lave en masse forskellige opgaver, og er nu blevet ansat efter at værnepligten stoppede.
Under værnepligten får du knap 10.000 kr udbetalt i måneden (hvis du ikke bor på dit udstationeringssted, hvilket er forskelligt) plus du får gratis transport med DSB og de fleste busser. Deruderover er der max 1000 kr til tandlæge og et engangsbeløb på ~1000 kr til tøj.
Så for mig har det kun været positivt.

Hvis du helt vil slippe kan du også bare sige at du tager stoffer, hvilket dog bliver registeret i nogle papirer og medfører (så vidt jeg husker) at du ikke kan arbejde i det offentlige i en hvis periode.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Halvvejs mod øst
Xpert skrev:
En af mine venner mødte for nogle år siden halv-stiv op til session og råbte "hvor er de satans M75'ere, nu skal perkerne fandme have"

Så kom der en og fulgte ham venligt ud. Han slap :)

Hvem er Per Kerne :?: :lol:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Det kun KÆLLINGER der nægter..!!!!! Militærnægtere sku afstraffes :wink:

Det kun 4 mdr.. I en "nægter-stilling" kan man risikere helt op til 12 mdr og mindre i løn!? Fedt.. Nej VEL! :P :P

Titel:
Jeg udfyldte de der papir som de udsendte for et stykke tid siden som om jeg var et 5 årig barn. Skrev næsten ulæseligt med store og små bogstaver og tegnede lidt hist og pist. Valgte også lige at skrive at jeg nogen gange har ondt i rykken hvilket ikke passer.
Hvis de trods det vil have mig ind bliver jeg nok nød til at spille komplet gal. "Slaughter the innocent!!!"

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ej for faen.. Hva sker der med komplet latterlige undskyldninger folk prøver at komme op med.. Helt ærligt, ta jer dog lige sammen :P Ik alt det der tuderi.. Man skal ik være så doven, det ka man være når man bliver 70 :wink: Ta det dog i stedet som en fed oplevelse, det med værnepligten..

Der findes jo også Søværnet og Flyvevåbnet hvor man kan aftjene :D
Specielt folk i Søværnet får sig nogle fede oplevelser, de kommer op og sejle i Nordatlanten i nogle uger..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aarhus
Det endte med at jeg blev erklæret for egnet... og trak frinummer!!! :D
Det valgte jeg så at fejre med et nogle øl, så jeg undskylder eventuelle stavefejl.

Altså... jeg kom derind, vi skulle råbes op og en hvis hr. "Sessionsleder" begyndte på et diasshow i powerpoint (Som fuckede totalt op, da det jo ER powerpoint :) ). Ikke særligt army-professionelt... Derefter var der intelligenstest og et ark med div. personlige spørgsmål, så som; Har DU svært ved at få venner? Har du det godt med at andre bestemmer over dig etc.

Så blev der vist propaganda-film i den helt store stil! ala BANG-BANG-dance-drum'n bass-extreme-totalt cool militærstil-Thomas Urhskov(!) træder frem på skærmen, tåger lidt rundt og plaprer løs om at vi alle har et ansvar for hinanden (Thomas Urhskov er så super zen at man ikke fatter det!) fordi vi jo allesammen i sidste ende nedstammer fra to personer :roll: og DERFOR skal vi i hæren! Magen til religiøst pladder...

Derefter kom jeg ind til lægen og blev stillet et par spørgsmål omkring mit helbred, hvorefter han til sidst spurgte mig med bedste Ole Thestrup-stemme; "Ryger du hash!?" og jeg svarede med et stort skævt smil: "Ja det gør jeg! :joint: "Og", rablede jeg af mig: "Og skunk, pot, amfetamin, meskalin, svampe, methamfetamin, kokain, LSD, DXM, 2-CB, lattergas, MDMA og kaffe" :) (Så lang er min drug-liste dog ikke!)
Hvorefter han uden omsvøb erklærede mig for egnet :shock:

Forsvaret er åbenbart skruppelløst... Men okay, det kunne da være at jeg meldte mig frivilligt... En eller anden gang... Måske...

Titel:
Medlem

Citat:
og jeg svarede med et stort skævt smil: "Ja det gør jeg! "Og", rablede jeg af mig: "Og skunk, pot, amfetamin, meskalin, svampe, methamfetamin, kokain, LSD, DXM, 2-CB, lattergas, MDMA og kaffe" (Så lang er min drug-liste dog ikke!)
Hvorefter han uden omsvøb erklærede mig for egnet

tror ikke rigtig han troede på dig... :lol:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: On top of myself i hope
LilleElefant skrev:
Ej for faen.. Hva sker der med komplet latterlige undskyldninger folk prøver at komme op med.. Helt ærligt, ta jer dog lige sammen :P Ik alt det der tuderi.. Man skal ik være så doven, det ka man være når man bliver 70 :wink: Ta det dog i stedet som en fed oplevelse, det med værnepligten..

Specielt folk i Søværnet får sig nogle fede oplevelser, de kommer op og sejle i Nordatlanten i nogle uger..

Latterlige undskyldninger , tuderi ?? Man er ikke doven fordi man afskyr militæret, forsvaret whatever..

skriv "røv og nøgler" på papirene og bliv hjemme

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Sayeh skrev:
LilleElefant skrev:

Latterlige undskyldninger , tuderi ?? Man er ikke doven fordi man afskyr militæret, forsvaret whatever..

Hmm :roll: Derfor er det da stadig alverdens latterlige undskyldninger folk kommer med.. Det synes jeg er forkert.. sådan en gang tuderi :wink: Ind til videre er det en af de ting man skal i dette land, så må man jo affinde sig med det - Fremfor at komme med barnagtige latterlige undskyldninger.. Man kan selvfølgelig også håbe på frinummer - Og ellers er det jo bare at bide det i sig, ski** 4 mdr af et (forhåbentlig) langt liv :)

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Gør som Glistrup ville have gjort (en af de få fornuftige ting han foreslog).
Nedlæg forsvaret og invester i en telefonsvare, som ved opkald melder fjenden at vi overgiver os - lidt lige som 2. verdenskrig :wink:
I tilfælde af en "rigtig" krig er det danske forsvar rent til grin - dengang som nu jeg mener der døde 10-11 danske soldater da tysker tog os på sengen under 2. verdenskrig.
Under den kolde krig havde vi fået den varme vind fra atomets energi hvilket havde medfødt det meste af Dk's civilbefolkning var blevet udslettet sammen med vores prima hær.
Så lad os lukke kasernerne og sende du unge ud og rydde grøfterne langs vejene for affald - det kan være at mac-d svinene og dåse svinene ville lære og bruge skraldespandene i fremtiden.

Titel:
Medlem

LilleElefant skrev:
Sayeh skrev:
LilleElefant skrev:

Hmm :roll: Derfor er det da stadig alverdens latterlige undskyldninger folk kommer med.. Det synes jeg er forkert.. sådan en gang tuderi :wink: Ind til videre er det en af de ting man skal i dette land, så må man jo affinde sig med det - Fremfor at komme med barnagtige latterlige undskyldninger.. Man kan selvfølgelig også håbe på frinummer - Og ellers er det jo bare at bide det i sig, ski** 4 mdr af et (forhåbentlig) langt liv :)

I am free, no matter what rules surround me. If I find them tolerable, I tolerate them; if I find them too obnoxious, I break them. I am free because I know that I alone am morally responsible for everything I do.

Titel:
Medlem

--:-- skrev:
Det endte med at jeg blev erklæret for egnet... og trak frinummer!!! :D
Det valgte jeg så at fejre med et nogle øl, så jeg undskylder eventuelle stavefejl.

Altså... jeg kom derind, vi skulle råbes op og en hvis hr. "Sessionsleder" begyndte på et diasshow i powerpoint (Som fuckede totalt op, da det jo ER powerpoint :) ). Ikke særligt army-professionelt...

naturligvis ikke det er det danske...haha....fnis....."forsvar", hvad forventer du? :p

Citat:
Så blev der vist propaganda-film i den helt store stil! ala BANG-BANG-dance-drum'n bass-extreme-totalt cool militærstil-Thomas Urhskov(!) træder frem på skærmen, tåger lidt rundt og plaprer løs om at vi alle har et ansvar for hinanden (Thomas Urhskov er så super zen at man ikke fatter det!) fordi vi jo allesammen i sidste ende nedstammer fra to personer :roll: og DERFOR skal vi i hæren! Magen til religiøst pladder...

jeg holder aldrig med at grine igen :lol:
Hvis det du siger er rigtigt er det egentligt også en lille smule bekymrende, ikke alle er udrustet som du er til at gennemskue grade "A" bullshit med new age undertoner. Vi har asnvar for hinanden og kommer fra de samme to mennesker derfor skal vi lære at slå hinanden ihjel...det jo ren politiker logik!

Citat:
Derefter kom jeg ind til lægen og blev stillet et par spørgsmål omkring mit helbred, hvorefter han til sidst spurgte mig med bedste Ole Thestrup-stemme; "Ryger du hash!?" og jeg svarede med et stort skævt smil: "Ja det gør jeg! :joint: "Og", rablede jeg af mig: "Og skunk, pot, amfetamin, meskalin, svampe, methamfetamin, kokain, LSD, DXM, 2-CB, lattergas, MDMA og kaffe" :) (Så lang er min drug-liste dog ikke!)
Hvorefter han uden omsvøb erklærede mig for egnet :shock:

men hvis nu du havde været PÅ de ting ... :lol:

jeg er glad på dine vegne, og jeg er glad for at du kan gennemskue det narreværk det danske "forsvar" er.

Titel:
Medlem

LilleElefant skrev:
La os alle kom til Afghani-land og fylde nogle Talebanere op med en gang bly 8) :wink: TMG <3

Billede

altid lækkert at se teorier blive bekræftet

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aarhus
Citat:
Hvis det du siger er rigtigt er det egentligt også en lille smule bekymrende, ikke alle er udrustet som du er til at gennemskue grade "A" bullshit med new age undertoner. Vi har asnvar for hinanden og kommer fra de samme to mennesker derfor skal vi lære at slå hinanden ihjel...det jo ren politiker logik!

Jeg må indrømme at jeg også blev en smule chokeret... Blame it on Uhrskov :)

Titel:
Muhaha grinern Enki :lol:

Men for lige at komme tilbage til det med forsvaret så hader jeg at blive råbt af! Ville ikke kunne indfinde mig med at have en eller anden klovn til at råbe og skrive efter mig dagen lang.
Men er det ikke meget få de skal bruge nu til dags?

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Det værste er at den klovn som står og råber af dig til tider er yngre og totalt blæst på stoffer :lol: .

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Enki skrev:
LilleElefant skrev:
La os alle kom til Afghani-land og fylde nogle Talebanere op med en gang bly 8) :wink: TMG <3

Billede

altid lækkert at se teorier blive bekræftet

Eller også var det i ren spøg.. Så ved ik hvor meget teori du fik bekræftet.. Skal vi kalde det "Sådan ca INTET" :wink:

Jeg ska satme ik derned.. Jeg synes bar værnepligten er en fin ting, men prof. soldat.. Det nok ik lige mig :D

Titel:
Medlem

hehe, fjolle :lol:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 94 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]