Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 17:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 94 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Enki skrev:
det kan jeg godt forstå. det er smukt at lære at dræbe andre mennesker for banker

Skru lige ned for konspirationsteorierne :wink:

Jeg trak frinummer, men regner dog med at tage i civilforsvaret (hedder det beredskabstyrrelsen i dag?)

Titel:
Medlem

Citat:
Skru lige ned for konspirationsteorierne

det er din uoplyste holdning og den kan jeg ikke bruge til noget.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Du slynger allerede om dig med teorierne i en anden tråd, jeg synes du skal lade dem blive der - da det ikke rigtigt har noget med denne tråd at gøre :)

Titel:
Medlem

prøv lige at citere mig for en af disse teorier jeg slynger om mig med! tom retorik er ingen erstatning for læring, sæt dig ned og læs en bog.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
En af mine venner mødte for nogle år siden halv-stiv op til session og råbte "hvor er de satans M75'ere, nu skal perkerne fandme have"

Så kom der en og fulgte ham venligt ud. Han slap :)

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
:lol: :lol: :lol:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
FlæmMing skrev:
Jeg har tinitus. Det er hvertfald nok til at man ikke kommer ind.

Det ved jeg.

Skal man have en lægeerklæring?

Spørger både fordi jeg selv har tinitus men aldrig været til en læge med det, men også fordi det ville være en let måde for andre at blive fritaget fra tjeneste på :)

På den anden side kan man jo også bare få sådan en.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Tag dog de små 4 måneders HBU-tid med løftet pande. Du får penge for motion, en masse gode venner, og en masse fede oplevelser.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
ke skrev:
Tag dog de små 4 måneders HBU-tid med løftet pande. Du får penge for motion, en masse gode venner, og en masse fede oplevelser.

Lige præcis.. det er fedt nok.. Jeg tog selv derind frivilligt.. :) Jeg mener kun man har godt af det.. hele oplevelsen værd, og møde nogle nye mennesker også.. så STOP venligst alle de der latterlige idéer, til hvordan det kan undgås.. :wink: ungdommen bliver bare mere og mere sløve, det helt ufatteligt.. og den er jeg selv en del af!

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nowhere land
Skrev forresten også på mine sessions-papirer at jeg ikke gav dem tilladelse til at hente oplysninger fra mine lægejournaler, på den måde er det måske muligt at bilde dem ind, at fejler alt muligt.. Havde dog desværre ikke mod til selv at prøve at fake nogen sygdomme, så ved ikke hvad der sker.. De havde i hvert fald ikke haft adgang til mine journaler, hvilket man kunne mærke lægen var lidt utilfreds med :)
Uanset om man har tænkt sig at bilde dem ind at man fejler noget, kan jeg ikke se nogen grund til at give dem lov til at hente den lags fortrolige oplysninger om en.

Senest rettet af NowhereMan 26 nov 2007 17:09, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

NowhereMan skrev:
Skrev forresten også på mine sessions-papirer at jeg ikke gav dem tilladelse til at hente oplysninger fra mine lægejournaler, på den måde er det måske muligt at bilde dem ind, at fejler alt muligt.. Havde dog desværre ikke mod til selv at prøve fake nogen sygdomme, så ved ikke hvad der sker.. De havde i hvert fald ikke haft adgang til mine journaler, hvilket man kunne mærke lægen var lidt utilfreds med :)

Ej kom dog lige ind i kampen.. Det er altså meget fedt at være derinde.. 8) Men det er måske bar størsteparten på Psy der ikke gider/ikke gad ind i det danske forsvar..

Titel:
Medlem

LilleElefant skrev:
NowhereMan skrev:
Skrev forresten også på mine sessions-papirer at jeg ikke gav dem tilladelse til at hente oplysninger fra mine lægejournaler, på den måde er det måske muligt at bilde dem ind, at fejler alt muligt.. Havde dog desværre ikke mod til selv at prøve fake nogen sygdomme, så ved ikke hvad der sker.. De havde i hvert fald ikke haft adgang til mine journaler, hvilket man kunne mærke lægen var lidt utilfreds med :)

Ej kom dog lige ind i kampen.. Det er altså meget fedt at være derinde.. 8) Men det er måske bar størsteparten på Psy der ikke gider/ikke gad ind i det danske forsvar..

Det både håber og tror jeg da! Der er en masse gode etiske og politiske grunde til ikke at ønske at blive soldat! F.eks ville jeg da ikke have lyst til at spilde en masse skattepenge på noget så åndsvagt!

Senest rettet af NowhereMan 26 nov 2007 17:15, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark
Jeg spillede dum til sessionen og det virkede, jeg slap fri 8)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

NowhereMan skrev:
LilleElefant skrev:
NowhereMan skrev:

Det både håber og tror jeg da! Der er jo en masse etiske grunde til ikke at ønske at blive soldat!

Det så rigtig nok.. Men omvendt ka man så sige, værnepligten har ik noget med en prof. soldat at gøre.. Det er to forskellige ting.. Jeg mener bar der er mange der ville ha godt af turen ind og aftjene sin værnepligt - Intet andet! man behøver jo ik ta den videre derfra..

Der er bar mange som ku lære lidt derinde.. :wink: :D

Titel:
Medlem

LilleElefant skrev:

Så som at gå lige og rede sin seng?

C L O W N skrev:
Jeg spillede dum til sessionen og det virkede, jeg slap fri

Ja ja ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

NowhereMan skrev:
LilleElefant skrev:

C L O W N skrev:

Ja ja ;)

Det ku også bar kaldes lidt selvdisciplin :wink:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark
NowhereMan skrev:
LilleElefant skrev:

C L O W N skrev:

Ja ja ;)

Hov hov :twisted:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
FlæmMing skrev:

Det ved jeg.

Virkelig? Ej hvor trist, jeg ville nu ellers gerne i militæret. Er der nogen indelysende grund til, at tinnitus-plagede ikke kan hoppe i trøjen?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
And skrev:
FlæmMing skrev:

Det ved jeg.

Virkelig? Ej hvor trist, jeg ville nu ellers gerne i militæret. Er der nogen indelysende grund til, at tinnitus-plagede ikke kan hoppe i trøjen?

Så længe du består høreprøven er der vel intet problem i at have tinitus i mili. Mit umiddelbare bud ville være at det ikke har en indflydelse.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: 4300 - holbæk
jeg aftjente selv værnepligt i slagelse, fra februar til slut maj.. og jeg anbefaler ofte at gøre det til andre..... det er en kæmpe oplevelse!!
det er udemærket penge, plus man får masser af motion , disciplin, oplevelser(HVILKEN drengerøv har ikke lyst til at prøve at skyde med et ordentligt gevær?!?)

man udvikler sig og lære at samarbejde, møde til tiden og have styr på sit lort.

man lærer førstehjælp (og får et bevis) , man kan muligvis få stort kørekort hvis man er heldig......(det koster over 15000 kr at få i det civile liv)

man får rykket sine grænser.... man får en masse venner, venner for livet!!

også er der jo byturene om torsdagen, de er også et hit!!

det er også sundt at komme væk hjemmefra, kan være hårdt men det er helt sikkert sundt..

gør det ! :D (hvis man hader det er det kun sølle 4 måneder med en udemærket løn!!)

..undskyld det rodede indlæg.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 94 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]